Nee, geen flauw idee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij trouwens die getinte gast met die zwarte lange haren met een ponny? Volgens mij is hij van indonesiese afkomst.
Niet grappig.quote:
Ik zie hem wel altijd tijdens uitwedstrijden. Is dat iemand van de oude garde ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hij heb wel een oldskool matje!
Vind ik ook een beetje overdreven. Verbeek heeft ook kanten waar je terecht kritiek op mag/moet hebben. Alleen de manier waarop die zaakje is gespeeld stink aan alle kanten, en kent alleen maar verliezers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef knars het volgende:
Net op RR: fans voor de Kuip waren onrustig, tot Verbeek naar buiten kwam Hij heeft nog eens uitgelegd dat de chemie op was en werd nonstop toegezongen.
Wat een onrecht dat een van de beste trainers van Nederland er zo uitgewerkt wordt doordat de spelers er geen zin meer in hebben
Dat hangt geheel van de wedstrijd van vrijdag af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben heel benieuwd hoe de spelers ontvangen worden tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd. En of er nog doeken hangen.
Bekt lekker hè.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Kankerbestuur"
Niveautje jongens, ongelooflijk
Emoties.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Kankerbestuur"
Niveautje jongens, ongelooflijk
In en in triest.quote:
Waarom is dat relevant?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie hem wel altijd tijdens uitwedstrijden. Is dat iemand van de oude garde ofzo?
Och wat makkelijk. Bevestigd maar weer hoe ik erover denk.quote:
Pff, ga je morele verhaaltje ergens anders houden..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In en in triest.
Kinderachtig als je met "kanker" scheld, dan ben je niet bijster slim.
weinig verrassend in Rotterdamquote:
Ik zeg niet dat hij heilig is, ik ben al een tijdje van hem onder de indruk. Heb wel eens interviews van hem gelezen in zijn Heerenveen tijd (volgens mij hadden wij toen nog Erwin Koeman) waarin hij zijn visie op leren en trainen uiteenzette en daar was hij echt professioneel mee bezig. Dat is een indruk die ik van een Ernie Brandts of een Willem van Hanegem nou niet bepaald heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje overdreven. Verbeek heeft ook kanten waar je terecht kritiek op mag/moet hebben. Alleen de manier waarop die zaakje is gespeeld stink aan alle kanten, en kent alleen maar verliezers.
De spelersgroep hoeft echt niet trots te zijn op de manier hoe zij die gespeeld hebben, ben ook benieuwd of er nog iets van een verklaring/lezing van hun kant komt.
Ga je opvoeding opnieuw doen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Pff, ga je morele verhaaltje ergens anders houden..
Daar was dan ook geen reden toe?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Sorry hoor, maar toen het bij ons gebeurde werd er ook hard gelachen
Jawel, maar die reden is hier nu ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daar was dan ook geen reden toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |