Die wacht tot Jansen eruitvliegt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens de VI heeft Feyenoord al maandenlang een akkoord met Larsson, waar ie blijft weet alleen niemand. Ook is de zestienjarige Daniel Alund aangetrokken.
WTF?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens de VI heeft Feyenoord al maandenlang een akkoord met Larsson, waar ie blijft weet alleen niemand. Ook is de zestienjarige Daniel Alund aangetrokken.
Nee volgend seizoen pas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Been heeft denk ik al getekend bij Feyenoord en zit vrijdag op de bank. Mark my words.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In die reportage over het trainingskamp in de nieuwe VI.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Happel het volgende:
Waar staat dat van Larsson eigenlijk?
Papieren versie, pagina 94.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Happel het volgende:
Waar staat dat van Larsson eigenlijk?
Die zijn het grootste probleem in deze situatie, dus wat mij betreft wel. Ik ga ook niet meer naar Heerenveen overmorgen. Ze zoeken het maar uit, al zullen ze mij niet zo snel missen daar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef SCH het volgende:
Ik hoop toch echt dat het legioen zich nog een beetje tegen de spelers afzet, want wat hebben die zich amateuristisch gedragen zeg.
mooi gebaar van het legioenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef knars het volgende:
Net op RR: fans voor de Kuip waren onrustig, tot Verbeek naar buiten kwam Hij heeft nog eens uitgelegd dat de chemie op was en werd nonstop toegezongen.
Wat een onrecht dat een van de beste trainers van Nederland er zo uitgewerkt wordt doordat de spelers er geen zin meer in hebben
Ja joh. En volgend jaar grote verhalen vertellen tegen hun tegenstanders van Top Oss en Fortunaquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:24 schreef Suijk het volgende:
Zouden die spelers nu trots in slaap vallen vanavond. Zo van, dat hebben we toch maar mooi voor elkaar gekregen.
Zullen wel zitten te feesten in de Skihut.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:24 schreef Suijk het volgende:
Zouden die spelers nu trots in slaap vallen vanavond. Zo van, dat hebben we toch maar mooi voor elkaar gekregen.
zouden we allemaal eens moeten doen , gewoon een wedstrijd met zijn allen niet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zijn het grootste probleem in deze situatie, dus wat mij betreft wel. Ik ga ook niet meer naar Heerenveen overmorgen. Ze zoeken het maar uit, al zullen ze mij niet zo snel missen daar.
Maar dat is korte termijn, voor de langere termijn zal er nog wel meer moeten gebeuren.
Opkankeren met Don Leo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beenhakker voor technisch directeur.
quote:14/1/2009 - Verbeek: spelers keken me niet meer aan
(Gepost door K)
BRON: Telegraaf.nl
Volgens Gertjan Verbeek keken de spelers hem tijdens de training van vandaag niet meer aan. "Er was iets gebeurd in de groep, maar ik wist niet wat. Maar ik voelde het al bij het betreden van het veld. De spelers keken me niet meer aan. Het ging vooral om de non-verbale communicatie. De training verliep ook teleurstellend. Daaruit heb ik mijn conclusies getrokken en ben ik naar de directie gestapt."
Niet te geloven gewoon.quote:
quote:Bosz: "bijtekenen had ik sowieso niet gewild"
Peter Bosz zegt dat hij nergens spijt van heeft als technisch directeur. ''Mijn vertrek heeft één voordeel. Nu hoef ik ook geen vragen meer te beantwoorden of ik al heb bijgetekend. Overigens, dat kan ik nu wel zeggen, dat had ik toch niet gedaan'', verklapte Bosz met een glimlach.
Ken jij trouwens die getinte gast met die zwarte lange haren met een ponny? Volgens mij is hij van indonesiese afkomst.quote:
Nee, geen flauw idee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij trouwens die getinte gast met die zwarte lange haren met een ponny? Volgens mij is hij van indonesiese afkomst.
Niet grappig.quote:
Ik zie hem wel altijd tijdens uitwedstrijden. Is dat iemand van de oude garde ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hij heb wel een oldskool matje!
Vind ik ook een beetje overdreven. Verbeek heeft ook kanten waar je terecht kritiek op mag/moet hebben. Alleen de manier waarop die zaakje is gespeeld stink aan alle kanten, en kent alleen maar verliezers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef knars het volgende:
Net op RR: fans voor de Kuip waren onrustig, tot Verbeek naar buiten kwam Hij heeft nog eens uitgelegd dat de chemie op was en werd nonstop toegezongen.
Wat een onrecht dat een van de beste trainers van Nederland er zo uitgewerkt wordt doordat de spelers er geen zin meer in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |