Het waren dus wedstrijdbeelden van Feyenoord?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vette amateurbeelden op 1
Kippenvel
Verbeekquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vette amateurbeelden op 1
Kippenvel
Leonardo voorop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Gudde zal wel 7 kleuren hebben gescheten
Hij kijkt hem recht in zijn ogen aan.
De waarheid moet op tafel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef golfer het volgende:
Verhaal van die voorzitter van de FSV bij P&W valt mij mee.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef golfer het volgende:
Verhaal van die voorzitter van de FSV bij P&W valt mij mee.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
De waarheid moet op tafel.
Het wordt trouwens om 0020 HH voor de mensen die deels iets gemist hebben.
Hij heeft toch al eens gezegd dat hij dat niet zou doen, omdat hij te emotioneel betrokken is bij F? Of heb ik het verkeerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ze Willem maar niet aanstellen als trainer. Dat gaat echt helemaal niks worden. Die man is uitgerangeerd.
Zal wel door de spelers worden bepaald...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de opstelling van vrijdag.
Hij heeft opeens geen verstand van voetbal meer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ze Willem maar niet aanstellen als trainer. Dat gaat echt helemaal niks worden. Die man is uitgerangeerd.
Ik vind hem toch een beetje zwakjes over komen. Ik weet niet of hij de druk wel aan kan bij zo'n grote clubquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij heeft opeens geen verstand van voetbal meer?
Ik denk dat het best weleens kan werken. Tegen Van Hanegem kijken ze misschien op.
Willem zijn lot ligt in handen van zijn vrouw Marianne.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind hem toch een beetje zwakjes over komen. Ik weet niet of hij de druk wel aan kan bij zo'n grote club
zal toch hetzelfde wel zijn ongeveer ? Vlemmings was al assistent trainerquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Wat voorzitter van de FSV zegt: de druk komt nu wel bij de spelers te liggen. Daar hebben ze 't ook helemaal zelf naar gemaakt maar ik betwijfel of ze dit aankunnen. Ben wel benieuwd naar de opstelling van vrijdag.
Het is idd de schuld van de jodenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef Jasza het volgende:
hamas hamas joden aan het gas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |