en daar klopte volgens Been niks vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk t ook wel aangezien hij meer verdient bij NEC dan dat Verbeek bij Feyenoord deed.
Althans dat werd in een van de voetbalpraatprogramma's toen gemeld.
Ik neem aan de oudjes in het team.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Prosac het volgende:
Spelersgroep schijnt van Hanegem te willen.
Ik hoop zooo dat hij 'm wordt, dan is het gewoon echt gedaan met Feyenoord. Wordt echt het grootste fiasco ooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Prosac het volgende:
Een ontkenning staat bij mij gelijk aan een bevestiging.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daar klopte volgens Been niks van
Kunnen Timmer en de Cler nóg vaker naar de Skihut.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Prosac het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan de oudjes in het team.
Want die weten dat Willem een hekel heeft aan meerdere keren op een dag hard trainen en helemaal als het regent
Is niet waar. Dat ligt flink hoger sinds de laatste contractverlenging.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Been heeft wel een afkoopsom van 750.000....weet niet of Feyenoord dat wel kan betalen.
Radio Rijnmond doet verslag volgens hun site. http://www.rijnmond.nl/Ho(...)%20Rijnmond%20Nieuwsquote:
quote:# Ik ziet er geen Been in, in dat Fainooit
Mario Been, Nijmegen 14 januari 2009 om 19:25
# lijkenpikkers
Gert Jan, Heerenveen 14 januari 2009 om 19:16
Ik vraag me serieus af of Willem nog wel geestelijk helemaal o.k. isquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Prosac het volgende:
Niet op TV Rijnmond?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Radio Rijnmond doet verslag volgens hun site.
Dan is het echt einde verhaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hoop zooo dat hij 'm wordt, dan is het gewoon echt gedaan met Feyenoord. Wordt echt het grootste fiasco ooit.
Bron?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is niet waar. Dat ligt flink hoger sinds de laatste contractverlenging.
Volgens mij niet, maar die kan ik toch niet ontvangen hierquote:
Neuh, heb 8 jaar gewerkt bij NEC en spreek nog genoeg oud-collega's wekelijks.quote:
Aha netjes JD.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh, heb 8 jaar gewerkt bij NEC en spreek nog genoeg oud-collega's wekelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |