Havenbaronnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef toma het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik vraag me eerder af waar Feyenoord het geld vandaan haalt om de gouden handdrukken te betalen.
Een paar weken geleden verlengt Bosz z'n contract en nu vliegt ie er uit. Ik snap er niks meer van.
quote:
Feijenoord is zijn club, zijn liefde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Mario wel uitkijkt, die zit daar nu gebakken, en zal nog meer credits krijgen als ie blijft, als ie nu naar Feyenoord gaat, dan zal dat hem niet super geliefd maken, daarnaast waarom zou je van een goede subtopper, naar een matige subtobber gaan.
Money rules the world.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord is zijn club, zijn liefde.
het Feyenoord zoals hij het kende misschien, niet zoals het nu is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord is zijn club, zijn liefde.
Nu moet je Feyenoord niet beoordelen op hun prestaties. Want Feyenoord blijft één van de grootste clubs van Nederland. Been zou graag naar Feyenoord willen maar snapt ook dat hij door NEC aan zijn contract wordt gehouden. NEC zit nog in de UEFA cup dus ze zullen hem niet voor een habbekrats laten gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Mario wel uitkijkt, die zit daar nu gebakken, en zal nog meer credits krijgen als ie blijft, als ie nu naar Feyenoord gaat, dan zal dat hem niet super geliefd maken, daarnaast waarom zou je van een goede subtopper, naar een matige subtobber gaan.
Des te meer reden om Feijenoord weer terug te brengen waar het hoort.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
het Feyenoord zoals hij het kende misschien, niet zoals het nu is.
Groot als het goed gaat ja, als het slecht gaat zit er ook geen hond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef toma het volgende:
[..]
Nu moet je Feyenoord niet beoordelen op hun prestaties. Want Feyenoord blijft één van de grootste clubs van Nederland. Been zou graag naar Feyenoord willen maar snapt ook dat hij door NEC aan zijn contract wordt gehouden. NEC zit nog in de UEFA cup dus ze zullen hem niet voor een habbekrats laten gaan.
Tegen de spelers die naar de directie zijn gestapt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Opstand? maar tegen wie?
Alle zwarte pieten zijn al weg.
Welke spelers? Ik zie bijvoorbeeld een Wijnaldum of Fer niet naar de directie hiervoor stappen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tegen de spelers die naar de directie zijn gestapt?
Dat waren ook de enige twee die het wel goed konden vinden met Verbeek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef Catullus het volgende:
[..]
Welke spelers? Ik zie bijvoorbeeld een Wijnaldum of Fer niet naar de directie hiervoor stappen.
Boula Verbeek is een baas!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel happers ik krijg als ik in telegraaf reacties neerzet dat dit onder Burgemeester opstelten nooit had gebeurd.
Dat zegt meer over de rest van de spelers dan over Verbeek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef toma het volgende:
[..]
Dat waren ook de enige twee die het wel goed konden vinden met Verbeek.
Mwoh ik denk dat Tiendalli, Pedro, Wattamaleo en nog wel meer geen problemen hadden met hem. Luie flikkers als Bruins aan de andere kant...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef toma het volgende:
[..]
Dat waren ook de enige twee die het wel goed konden vinden met Verbeek.
Inderdaad. Opkankeren met die kneuzen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest van de spelers dan over Verbeek.
Overbetaalde luie honden zijn het. Bah, bah, bah..
Idd. Daarnaast denk ik niet dat veel trainers zich willen branden aan die zwalkende modderschuit aan de Maas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Bullebak het volgende:
Hopelijk blijft Been bij NECZonde om nu te vertrekken terwijl ze het zo leuk doen.
Haha, ja die wekelijks gevulde kuip heb de laatste 6 jaar zoveel succes meegemaakt..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Groot als het goed gaat ja, als het slecht gaat zit er ook geen hond.
Dit dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Opkankeren met die kneuzen.
Boehoe, we moeten te hard trainen van Verbeek
Flikker toch op met die gasten.
Dat waren relatief succesvolle periodesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, ja die wekelijks gevulde kuip heb de laatste 6 jaar zoveel succes meegemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |