quote:EXCLUSIEF -
Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Adothehague het volgende:
door een externe man met geld (Geldschieter)
Zoals ik het vorige deel al afsloot:quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sluit nog steeds niet uit dat hij nu toch komt, hoor. Natuurlijk is bij NEC beter nu, maar Feyenoord is toch zijn droomclub. En ik zou nu ook keihard ontkennen, des te beter kun je eventuele onderhandelingen ingaan.
Maar goed, we zullen wel zien
jou geloof ik dus echt niet he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Adothehague het volgende:
Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron te melden dat het ontslag van Verbeek en de afkoopsom wordt gefinancierd door een externe man met geld (Geldschieter)
Waar te volgen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben benieuwd....zometeen persconferentie om 19:30.
Ik weet niet welke van die berichten het meest schokkend isquote:
je lultquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Het wordt als her goed is ook niet openbaar bekend maar er was geen geld.
Hier doe ik geen mededling over, aangezien ik anders mijn bron wel kan vergeten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
je lult.
anders wil ik namen horen..
en is die geldschieter benaderd met het verhaal: "ja we willen de trainer wippen maar we hebben geen geld wil je ff dokken"?
Intelligent ook. Nederland zou nooit zo dienstverlenend kunnen zijn zonder dit soort mensen.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van die berichten het meest schokkend isVan Gaal, Westerhof of de boel slopen...
Hehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Intelligent ook. Nederland zou nooit zo dienstverlenend kunnen zijn zonder dit soort mensen.˛
jij hebt geen bronnen dicht bij het vuur gozertquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hier doe ik geen mededling over, aangezien ik anders mijn bron wel kan vergeten.
Maar neem 1 ding aan: Hij is eruit gegooit en een geldschieter heeft het betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |