abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65039419

Wie doet wat?
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eind juni 2009
PieterBas -> Afstudeerstage bij een multinational om de hoek
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Puala --> Loopt stage bij Bever Automatisering, opleiding ICT-Beheerder
mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
G.Fawkes --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
Piles --> Liep stage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
Cuegirllie --> Stage net afgerond en werkt nu vooral bij Defensie
Eer-ik --> Hij vind ons gewoon leuk
Houniet --> Vind ons leuk en wacht op het moment totdat hij zelf stage mag lopen
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.

Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Vrij om aan te vullen

(de OP)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:25:33 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_65039654
goedenavond
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_65040209
TT
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 18:39:27 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_65040253
Huiswerk is kut, zo aan het einde van het blok is het altijd weer een afraffelfeestje !

!

Mount Sims maakt het wel weer leuk.

ik word altijd bekritiseerd voor mijn muzieksmaak !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_65040335
Hey
Er is iets veranderd
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_65040538
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
TT
Ik ben saai, shoot me
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_65040801
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef The_Dean het volgende:
Hey
Er is iets veranderd
Ja, dat heb jij natuurlijk gemist
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_65041199
Ja, best wel

Net een aflevering 'How I Met Your Mother' gekeken.... erg vermakelijk, maar wat heeft het nu met een moeder te maken
pi_65041285
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik ben saai, shoot me
Dacht alleen dat ik iets miste, maar er zit niks achter dus?
pi_65041631
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, best wel

Net een aflevering 'How I Met Your Mother' gekeken.... erg vermakelijk, maar wat heeft het nu met een moeder te maken
HIMYM

Het verhaal gaat.. hoe (future) Ted (de stem van Bob Saget) aan zijn huidige vrouw is gekomen. Dat vertelt hij aan zijn kinderen. Later in de show, heeft hij het over Uncle Marshall, Aunt Lilly en Aunt Robin.. maar dat kan ook gewoon een koosnaampje zijn.

Barney
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:14:12 #11
117850 J0hos
Onder invloed
pi_65041728
Hoi, ik heb een excel-vraagje en vind het nogal onnodig om er een topic over te openen want denk dat iemand hier me ook wel kan helpen. Mensen met verstand van excel hier?
pi_65041840
Zeg het maar
pi_65041881
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef J0hos het volgende:
Hoi, ik heb een excel-vraagje en vind het nogal onnodig om er een topic over te openen want denk dat iemand hier me ook wel kan helpen. Mensen met verstand van excel hier?
Vast wel, maar hier ook: [EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #9
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:25:47 #14
117850 J0hos
Onder invloed
pi_65042232
Ok, het is vrij simpel denk ik. Op m'n werk pokeren we iedere pauze even een half uurtje en wordt de dagelijkse inzet van 50 cent aan het eind van de week uitbetaald aan degene die het hoogste percentage heeft gescoord. Iedereen krijgt dus iedere dag 40 fiches, hoe meer je er daar iedere dag van overhoudt, hoe hoger je percentage aan het eind van de week. Nu word aan het eind van iedere pauze/dag geteld hoeveel fiches iemand nog heeft. Door dit aantal op te tellen met de overgebleven fiches van de rest van de week en dit te delen door 5(aantal dagen dat gespeeld is) X 40 = 200 krijg je dus een percentage.

Nu wil ik dit dus automatiseren, iedere dag alleen de dagscore invullen en automatisch het percentage. Daarvoor heb ik al dat automatisch alle dagscores bij elkaar opgeteld worden, deze moeten dus gedeeld worden door iedere dag het begin saldo. Dit kan niet standaard 200 zijn omdat er ook mensen zijn die eens een keer een dag niet spelen. Hoe doe ik dit? Sorry dat ik het niet wat concreter neer kan zetten, maar ben niet zo'n excel-held
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 19:29:09 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_65042340
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef J0hos het volgende:
Ok, het is vrij simpel denk ik. Op m'n werk pokeren we iedere pauze even een half uurtje en wordt de dagelijkse inzet van 50 cent aan het eind van de week uitbetaald aan degene die het hoogste percentage heeft gescoord. Iedereen krijgt dus iedere dag 40 fiches, hoe meer je er daar iedere dag van overhoudt, hoe hoger je percentage aan het eind van de week. Nu word aan het eind van iedere pauze/dag geteld hoeveel fiches iemand nog heeft. Door dit aantal op te tellen met de overgebleven fiches van de rest van de week en dit te delen door 5(aantal dagen dat gespeeld is) X 40 = 200 krijg je dus een percentage.

Nu wil ik dit dus automatiseren, iedere dag alleen de dagscore invullen en automatisch het percentage. Daarvoor heb ik al dat automatisch alle dagscores bij elkaar opgeteld worden, deze moeten dus gedeeld worden door iedere dag het begin saldo. Dit kan niet standaard 200 zijn omdat er ook mensen zijn die eens een keer een dag niet spelen. Hoe doe ik dit? Sorry dat ik het niet wat concreter neer kan zetten, maar ben niet zo'n excel-held
maak er een crosspost van in dat exceltopic !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_65042365
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef PieterBas het volgende:

[..]

HIMYM

Het verhaal gaat.. hoe (future) Ted (de stem van Bob Saget) aan zijn huidige vrouw is gekomen. Dat vertelt hij aan zijn kinderen. Later in de show, heeft hij het over Uncle Marshall, Aunt Lilly en Aunt Robin.. maar dat kan ook gewoon een koosnaampje zijn.

Barney
Ja, zo noemde hij die twee lui nu ook. Dat mokkel met die inkijk altijd, en haar vriend. Vanavond was het die aflevering met 'The Pineapple Accident Incident'.
Gister inderdaad iets met Future Ted en Future Marshall... Geen idee welk seizoen we nu zitten, maar volgens mij het kopen wel waard en kijk het vanaf het begin...

Edit:Zie net dat dat seizoen 1 is
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:33:48 #17
117850 J0hos
Onder invloed
pi_65042528
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

maak er een crosspost van in dat exceltopic !
Done.
pi_65042555
. Ik krijg frietjuuuus .
pi_65042578
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja, zo noemde hij die twee lui nu ook. Dat mokkel met die inkijk altijd, en haar vriend. Vanavond was het die aflevering met 'The Pineapple Accident'.
Gister inderdaad iets met Future Ted en Future Marshall... Geen idee welk seizoen we nu zitten, maar volgens mij het kopen wel waard en kijk het vanaf het begin...
Volgens mij is dit seizoen 1.. USA zit in 4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door PieterBas op 14-01-2009 19:37:05 (nu met linkje) ]
pi_65042847
Wel chaotisch verhaal allemaal volgens mij

Nja, season 1 is onderweg
pi_65043116
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Wel chaotisch verhaal allemaal volgens mij

Nja, season 1 is onderweg
Je kan het vergelijken met Friends.... maar Friends had geen Barney.. en Barney... Is... Legen - wait for it - dary
pi_65046162
Haha, dat is die dude die altijd in pak gaat toch? Blond haar?

"Daddy's home."

Die?
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:57:05 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65046302
Wat is Excel toch handig.

Ik had een rooster van mijn moeder, maar daarin stonden 6 weken en die herhalen zich steeds. Dan moet ik dus steeds gaan bedenken welke week we in zitten, en dan bedenken welke van de 6 roosters daarbij hoort. Dat kan handiger, dus even "=vandaag()" in cel A1, "=weeknummer(A1)" in A2, een tabelletje met weeknummers 1 t/m 52 met daarnaast het bijbehorende weeknummer in een ander blad, in A3 met "vert.zoeken(A2;tabel;2" het juiste rooster erbij en daarna met voorwaardelijke opmaak ervoor gezorgd dat het huidige rooster bij openen een andere achtergrond heeft.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:00:35 #24
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65046471
Ik heb echt helemaal niks beters te doen...
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:16:13 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_65047194
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat is Excel toch handig.

Ik had een rooster van mijn moeder, maar daarin stonden 6 weken en die herhalen zich steeds. Dan moet ik dus steeds gaan bedenken welke week we in zitten, en dan bedenken welke van de 6 roosters daarbij hoort. Dat kan handiger, dus even "=vandaag()" in cel A1, "=weeknummer(A1)" in A2, een tabelletje met weeknummers 1 t/m 52 met daarnaast het bijbehorende weeknummer in een ander blad, in A3 met "vert.zoeken(A2;tabel;2" het juiste rooster erbij en daarna met voorwaardelijke opmaak ervoor gezorgd dat het huidige rooster bij openen een andere achtergrond heeft.
goed bezig geweest
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')