Ja, dat heb jij natuurlijk gemistquote:
HIMYMquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, best wel
Net een aflevering 'How I Met Your Mother' gekeken.... erg vermakelijk, maar wat heeft het nu met een moeder te maken
Vast wel, maar hier ook: [EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #9quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef J0hos het volgende:
Hoi, ik heb een excel-vraagje en vind het nogal onnodig om er een topic over te openen want denk dat iemand hier me ook wel kan helpen. Mensen met verstand van excel hier?
maak er een crosspost van in dat exceltopicquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef J0hos het volgende:
Ok, het is vrij simpel denk ik. Op m'n werk pokeren we iedere pauze even een half uurtje en wordt de dagelijkse inzet van 50 cent aan het eind van de week uitbetaald aan degene die het hoogste percentage heeft gescoord. Iedereen krijgt dus iedere dag 40 fiches, hoe meer je er daar iedere dag van overhoudt, hoe hoger je percentage aan het eind van de week. Nu word aan het eind van iedere pauze/dag geteld hoeveel fiches iemand nog heeft. Door dit aantal op te tellen met de overgebleven fiches van de rest van de week en dit te delen door 5(aantal dagen dat gespeeld is) X 40 = 200 krijg je dus een percentage.
Nu wil ik dit dus automatiseren, iedere dag alleen de dagscore invullen en automatisch het percentage. Daarvoor heb ik al dat automatisch alle dagscores bij elkaar opgeteld worden, deze moeten dus gedeeld worden door iedere dag het begin saldo. Dit kan niet standaard 200 zijn omdat er ook mensen zijn die eens een keer een dag niet spelen. Hoe doe ik dit? Sorry dat ik het niet wat concreter neer kan zetten, maar ben niet zo'n excel-held
Ja, zo noemde hij die twee lui nu ook. Dat mokkel met die inkijk altijd, en haar vriend. Vanavond was het die aflevering met 'The Pineapple Accident Incident'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HIMYM![]()
Het verhaal gaat.. hoe (future) Ted (de stem van Bob Saget) aan zijn huidige vrouw is gekomen. Dat vertelt hij aan zijn kinderen. Later in de show, heeft hij het over Uncle Marshall, Aunt Lilly en Aunt Robin.. maar dat kan ook gewoon een koosnaampje zijn.
Barney![]()
Done.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
maak er een crosspost van in dat exceltopic!
Volgens mij is dit seizoen 1.. USA zit in 4quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zo noemde hij die twee lui nu ook. Dat mokkel met die inkijk altijd, en haar vriend. Vanavond was het die aflevering met 'The Pineapple Accident'.
Gister inderdaad iets met Future Ted en Future Marshall... Geen idee welk seizoen we nu zitten, maar volgens mij het kopen wel waard en kijk het vanaf het begin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door PieterBas op 14-01-2009 19:37:05 (nu met linkje) ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Je kan het vergelijken met Friends.... maar Friends had geen Barney.. en Barney... Is... Legen - wait for it - daryquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Wel chaotisch verhaal allemaal volgens mij
Nja, season 1 is onderweg
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat is Excel toch handig.
Ik had een rooster van mijn moeder, maar daarin stonden 6 weken en die herhalen zich steeds. Dan moet ik dus steeds gaan bedenken welke week we in zitten, en dan bedenken welke van de 6 roosters daarbij hoort. Dat kan handiger, dus even "=vandaag()" in cel A1, "=weeknummer(A1)" in A2, een tabelletje met weeknummers 1 t/m 52 met daarnaast het bijbehorende weeknummer in een ander blad, in A3 met "vert.zoeken(A2;tabel;2" het juiste rooster erbij en daarna met voorwaardelijke opmaak ervoor gezorgd dat het huidige rooster bij openen een andere achtergrond heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |