Hmm misschien wel leuk om te proberenquote:
Welke?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Intocable het volgende:
Heeft toevallig iemand die skategame al geprobeerd?
Vinger-skateboarden is niet echt mijn dingquote:
Toch blijkt het heel erg grappig te zijn. De graphics zijn indd best goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vinger-skateboarden is niet echt mijn ding
Maar de grpahics zien er zeker goed uit van dat spel
Ik zou het gewoon proberenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef Skv het volgende:
Dat is een beetje een probleem: ik heb helemaal geen zin om voor 15 euro moeilijk te gaan lopen doen en dingen te bewijzen enzo.
Maar toch, misschien wel een goed idee.
Everest: Hidden Expedition is ook erg vermakelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef Ad_rem het volgende:
Touchgrind is leuk voor 3 minuten... gelukkig een cracked ipa gedownload zodat ik er niet voor heb betaald.
Dé games die je nu moet hebben:
Zenbound & Sway
Verder blijven Archibalds adventures en Edge tof, beiden hebben net een update gehad met een boel nieuwe levels.
Ja die heb ik ook sinds een paar dagen! Leuk spel, erg mooie illustraties!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Everest: Hidden Expedition is ook erg vermakelijk
Precies en het zijn games die je (ik in ieder geval) een hele tijd kan blijven spelenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook sinds een paar dagen! Leuk spel, erg mooie illustraties!
ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef Skv het volgende:
KANKER Clicknbuy,
Tweede keer al dat ze zeggen dat ze het bedrag niet van mijn rekening af hebben kunnen schrijven wegens onvoldoende saldo. Je krijgt per keer verdomme 15 euro storneringskosten aangesmeerd. Nu voor de tweede keer dus al 30 euro door de plee getrokken.
Klantenservice krijg je zo'n inteeltbandje aan te horen, na 45 minuten wachten krijg je een debiele brabo die zegt dat je gewoon moet lappen dan dat het allemaal aan mij ligt, anders krijg ik een incassobureau achter me aan.
Verdomme, ik heb standaard tussen de 100 en 300 euro op mijn rekening staan. Nu beweren ze dat ze 0,79 euro(!) niet af hebben kunnen schrijven. Ze willen nu 15,79 van me hebben.
Mongolen.
Ik heb nu alleen een probleem met SwirlyMMS. Licentie gekocht en betaald met CC. Echter heeft de applicatie (na een update) problemen om mijn licentie op te halen. Gelukkig is de support van SwirlyMMS klantvriendelijk en die helpen me al met dit probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.
Loop het zowat in elk topic te schreeuwen, maar mensen blijven gewoon kutten met zo'n click 'n buy ding. Keb nu itunes 3/4 jaar en heb gelijk geregistreerd met creditcard. Sinds dag 1 geen één probleem gehad. Krijg keurig een overzicht van de bank met daarop overzicht van de kosten die gemaakt heb.
Ah komop man koop dan z'n juicepack ofzo dit klinkt zo zielig. Wat is je giro?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
Mwah ik heb er juist redelijk wat games opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |