Had ik al gezien, maar ik moet je niet teveel gaan complimenteren. Ik hoor je te haten hequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja gek he
Kijk maar eens naar het aantal FPH
Waarom de gewone Nali eigenlijk? Is daar wat mee zodat hij niet te zien is?quote:
Niet te raken in een bepaalde houding, zorgt voor meer lag o.a.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom de gewone Nali eigenlijk? Is daar wat mee zodat hij niet te zien is?
Ah okee. Ach, ik speel toch altijd met de Necris female commando skinsquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet te raken in een bepaalde houding, zorgt voor meer lag o.a.
Winnen van sjimz vind ik altijd knap, hoe weinig tijd hij ook heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Rumille het volgende:
Alsnog gewonnen, ook al had sjimz minder tijd. Held
Ach de hele tijd, werd para man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef EdmondDantes het volgende:
Hij lagt wel een beetje, niet echt handig bij instagib
Wij moeten ook een keer spelenquote:
Ik ga zo weer even denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach de hele tijd, werd para man.
[..]
Wij moeten ook een keer spelen.
Euh....quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef Rumille het volgende:
Echt, raptorix, vixen en sjimz mogen van mijn part allemaal permban krijgen. Veels te goed die lui. Ga lekker online spelen
Vraagje. Waarom kan ik via ~, preferences, display etc wel m'n brightness aanpassen in single player, maar niet in multiplayer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lag net
Met insta win ik van raptorix maar ikw eet zeer zeker dat hij mijn aars whooped met een 1 vs 1 deck16 NW
Tof dat je dit doet Wisheh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |