Even wachten op MaJo of wyccie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Nog shampoo tips hier? Ik ben toe aan wat anders(Herbal Essence Fruit Fusions is bijna op)

Pleeg een bankoverval.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Jamah... dan wordt het LushEn ik ben hardstikke blut eigenlijk, dus budget is < 5 euro

Er stond hier bij mn ouders laatst een flesje met een label 'shampoo met paardenmelk'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Nog shampoo tips hier? Ik ben toe aan wat anders(Herbal Essence Fruit Fusions is bijna op)

Shampoo bij de Lush is iets van 8 euro. Dus dan wordt het toch Palmolive ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Jamah... dan wordt het LushEn ik ben hardstikke blut eigenlijk, dus budget is < 5 euro

Standaard shampoo van de Hemaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:

Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shampoo bij de Lush is iets van 8 euro. Dus dan wordt het toch Palmolive ofzo
Fructis is ook prima trouwens.

Ruikt het ook lekker danquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Standaard shampoo van de Hema![]()
Goedkoop, werkt prima en is dierproefvrij
Zelfde geldt trouwens voor Etos en Kruidvathuismerken enzo.

Wahaha cool shirtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdMaar had waarschijnlijjk gewoon de verkeerde gebruikt
Misschien maar eens proberen
[ afbeelding ]

Boh, daar let ik nooit heel erg op, maar er zijn altijd verschillende soorten he, gewoon even snuffelen in de winkelquote:

Hey.. dat shirt verkopen ze ook op die site waarvan ik laatst dat lief-lach-meisje postte:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens Fructis shampoo gehad waarvan m'n haar net stro werdMaar had waarschijnlijjk gewoon de verkeerde gebruikt
Misschien maar eens proberen
[ afbeelding ]

Daar heb ik het plaatje ook wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hey.. dat shirt verkopen ze ook op die site waarvan ik laatst dat lief-lach-meisje postte:
[ afbeelding ]

Die heeft Soempie hier ook een keer gepost geloof ik. Heb m toen opgeslagen en ik kan er nog steeds om dubbel liggenquote:

Ja serieus. Niet goedkoop overigens..maargoedquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus???![]()
![]()
Maak je even een foto als je m binnen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |