quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog steeds 500kB/s download hier. ben benieuwd hoe lang het goed gaat
Lekker rustig welquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
Marc
Vandaag alleen op kantoor, nja nog 2 uur met een stagaire die maandag begonnen is
nja eigenlijk dus niet omdat ik maar alle foon opneem (zij weet nieteens HOE door te verbinden, laat staan naar wie) en alle andere dingen regel.quote:
Ach, dan post je misschien eens niet 200+ keer vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja eigenlijk dus niet omdat ik maar alle foon opneem (zij weet nieteens HOE door te verbinden, laat staan naar wie) en alle andere dingen regel.
Ze is nu de post aan het opzoeken..
Ik spam 1 dag en moet het meteen het hele jaar aanhoren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, dan post je misschien eens niet 200+ keer vandaag
Jort
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spam 1 dag en moet het meteen het hele jaar aanhoren?
quote:
Die heb ik anderhalf jaar geleden al gehad. Alleen zit er medicijn in die kies dat na een jaar minder gaat werken. En dat moet vervangen worden waarschijnlijk, en dan kan volgend jaar de wortelkanaalbehandeling afgemaakt worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Damart![]()
![]()
Zenuwbehandelingen zijn stoer![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik anderhalf jaar geleden al gehad. Alleen zit er medicijn in die kies dat na een jaar minder gaat werken. En dat moet vervangen worden waarschijnlijk, en dan kan volgend jaar de wortelkanaalbehandeling afgemaakt worden.
Nee, volgens de tandarts kan dat geen kwaad. Ze hadden eerst een heel programma om alle vullingen te vervangen. Sinds 2007 heb ik een nieuwe tandarts, en de vorige had niet echt goed werk afgeleverd, veel slechte vullingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
is dat niet wat heel lang tussen de behandelingen
Dat medicijn heb ik ook wel eens gehad. Een week of 2 a 3 om de wortels dood te maken en daarna de definitieve behandeling. Snap niet echt waarom ze het een jaar laten zittenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, volgens de tandarts kan dat geen kwaad. Ze hadden eerst een heel programma om alle vullingen te vervangen. Sinds 2007 heb ik een nieuwe tandarts, en de vorige had niet echt goed werk afgeleverd, veel slechte vullingen.
Het medicijn moet alleen vervangen worden. Ik weet ook niet zeker of dit nu de gevoeligheid veroorzaakt, maar op de een of andere manier reageer ik wel op warmte (thee, soep), maar niet op kou.
Is ook een kostenverhaal. De tandarts let heel erg op wat hij kan doen binnen mijn tandartsverzekering, zonder al te veel extra kosten voor mij. Vullingen vervangen heeft een wat hogere prioriteit, maar is dit jaar klaar. Daarna wordt de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat medicijn heb ik ook wel eens gehad. Een week of 2 a 3 om de wortels dood te maken en daarna de definitieve behandeling. Snap niet echt waarom ze het een jaar laten zitten
Maar jij mag datquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik je dan ga slaan
grapje![]()
Mogguh lieve mensjes![]()
Ah oke, dat is weer netjes danquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is ook een kostenverhaal. De tandarts let heel erg op wat hij kan doen binnen mijn tandartsverzekering, zonder al te veel extra kosten voor mij. Vullingen vervangen heeft een wat hogere prioriteit, maar is dit jaar klaar. Daarna wordt de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.
Maar de zenuw zou uit die kies zijn, dus ik vind het raar dat het dan toch zo gevoelig is, als het medicijn kennelijk is uitgewerkt. Tenminste, daar ga ik van uit. Als ik een gaatje had, had ik immers ook wel reactie op contact met koude stoffen.
Nee, dus toch maar even naar laten kijken. Misschien leeft de wortel nog een beetje of zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dat is weer netjes dan
Je zou, als de wortels dood zijn, niets meer mogen voelen nee.
er is vast wel iemand hier die die wortel voor je wil doodmaken hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dus toch maar even naar laten kijken. Misschien leeft de wortel nog een beetje of zo.
Misschien kan Pien even langskomen met de boormachine?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er is vast wel iemand hier die die wortel voor je wil doodmaken hoor
Kan ze de met even stoken en flossen voor jequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan Pien even langskomen met de boormachine?
Jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan Pien even langskomen met de boormachine?
Handig hequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
Wat een gezeik zeg...
Ik wilde een aavullende verzekering afsluiten... kan niet bij mn eigen zonrgverzekeraar... dat had ik dan voor 31 december moeten doen... wat ik wel kon doen was gewoon overstappen naar andere verzekeraar... dat kan namelijk tot 31 januari
Netjes!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Californium het volgende:
zo! ef meeting gehad! onderzoek gaat beter dan gedacht! ik ben eigenlijk best wel wat verder dan ik dacht
!
welke met?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ze de met even stoken en flossen voor je
Mijn tandarts adviseerde om mijn tandartsverzekering nog even te verhogen... alsof ze daar intrappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
Wat een gezeik zeg...
Ik wilde een aavullende verzekering afsluiten... kan niet bij mn eigen zonrgverzekeraar... dat had ik dan voor 31 december moeten doen... wat ik wel kon doen was gewoon overstappen naar andere verzekeraar... dat kan namelijk tot 31 januari
quote:
Ik ben bevooroordeeld. Doe teveel met verzekeraars in mijn werkquote:
Iemand dood willen hebben mag niet hequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef Frutsel het volgende:
Brein richt pijlen op de nieuwsgroepen
Jawel, alleen mag je hiet niet openlijk wensen of uitvoerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand dood willen hebben mag niet he
Owquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, alleen mag je hiet niet openlijk wensen of uitvoeren
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef Frutsel het volgende:
Brein richt pijlen op de nieuwsgroepen
Wat een onzin. Volgens mij is commercieel nog altijd dat je er geen handel van mag maken. Maar ja, de stichting breinloos bedenkt wel vaker dit soort vreemde uitlegquote:Maar het mag geen commercieel oogmerk hebben. En dat is het meteen als iemand 'aankoopvervangend downloadt
De enige manier om hun kgbpraktijken te vergoeilijken is de wet zo te verbuigen dat het lijkt alsof ze in hun recht staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Volgens mij is commercieel nog altijd dat je er geen handel van mag maken. Maar ja, de stichting breinloos bedenkt wel vaker dit soort vreemde uitleg.
Zou deze stichting al eens lobotomie hebben gehad?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De enige manier om hun kgbpraktijken te vergoeilijken is de wet zo te verbuigen dat het lijkt alsof ze in hun recht staan
Dat zal geen nut hebben hequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou deze stichting al eens lobotomie hebben gehad?
Zou kunnen ja. Castreren en stereliseren wil ook nog wel helpen in dat soort gevallenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat ze wat minder agressief worden.
Deal maken? Ik GroenLinks, jij de Stichting Brein?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand dood willen hebben mag niet he
Mwah, als we nou eens samenwerken er ze op 1 grote hoop doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deal maken? Ik GroenLinks, jij de Stichting Brein?
Goed, ook hier druk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef Californium het volgende:
ik heb hongermaar nog geen lunch
hoe is het hier
hardstikke druk geweest
Scheelt brandhout, benzine en fosforquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, als we nou eens samenwerken er ze op 1 grote hoop doen
Gewoon naar de gasa schuppen, wordt vanzelf wel vernietigdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt brandhout, benzine en fosfor
Je doelt zeker op Gaza?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon naar de gasa schuppen, wordt vanzelf wel vernietigd
waarom heb ik een s geedit?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je doelt zeker op Gaza?
-Weet wanneer je moet stoppen : Speltip 11-
Nee, stoppen met raketjes schieten op Israël... weet wanneer je moet stoppenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom heb ik een s geedit?
stoppen? waarmee? met opmerkingen?
Oh je had het tegen de oorlog, niet tegen mij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, stoppen met raketjes schieten op Israël... weet wanneer je moet stoppen
Niemand verteld jou om te stoppenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh je had het tegen de oorlog, niet tegen mij...
Dan is het goed
quote:
quote:
graagquote:
Ik zou toch wel graag een proef willen doen met 'vuile bommen'quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt brandhout, benzine en fosfor
uitgeboord?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou ook nog wel een bakkie koffie lusten, melk en suiker graag
Hehe, ja, beetje wel... oh shit, nu je t zegt, tandarts bellen!quote:
wat gaan d'r toch veel KSC'ers naar de tandarts ineensquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, ja, beetje wel... oh shit, nu je t zegt, tandarts bellen!
Ik ben nog wel gestopt met de suiker in de theequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat gaan d'r toch veel KSC'ers naar de tandarts ineens
Merciquote:
dan stop ook met PM's sturenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat gaan d'r toch veel KSC'ers naar de tandarts wc ineens
Kan erbijquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef Frutsel het volgende:
gooi die 'vuile bommen' maar op die achterlijke randdebielen die nu op 3fm zijn met hun tijdmachine![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toepasselijke smiley met die pleister op zijn mond.
Nou, t is nogal een stap voor me, ben al sinds mn 16de niet meer geweest, vind t doodengquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat gaan d'r toch veel KSC'ers naar de tandarts ineens
Dan hoop ik dat eventuele kosten niet vergoed wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, t is nogal een stap voor me, ben al sinds mn 16de niet meer geweest, vind t doodeng
ja hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er hier nog ksc'ers die niet bang zijn van de tandarts
bang is een groot woord... ik ga wel elk jaar netjes 1 keer.... (omdat je er tegenwoordig nog maar 1 vergoed krijgt) maarzie er altijd weer tegenopquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Jahoor. Morgen mag ik weer!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
* DaMart steekt zijn hand opquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Worden wel vergoedquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat eventuele kosten niet vergoed worden![]()
Succes en sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |