Gelukkig weet je mn achternaam nietquote:
weet jij haar achternaam dan ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef renedis het volgende:
[..]
jaaaaaa.. ik ga geen 200 bedrijven na lopenmaar ik kom er wel ene keer achter als ze zich verspreekt
ik ook nietquote:
geef me ffquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
is dit ''het'
http://simonemilane.hyves.nl/?ref=sr
[ afbeelding ]
denk niet dat het moeilijk is, aangezien bijna heel fok al weet dat ik in maastricht woonquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lees als:
- Wie weet mij te vinden op hyves
dude wat hebbenw e aan jouquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef renedis het volgende:
[..]
jaaaaaa.. ik ga geen 200 bedrijven na lopenmaar ik kom er wel ene keer achter als ze zich verspreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
En nu de andere helft ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk niet dat het moeilijk is, aangezien bijna heel fok al weet dat ik in maastricht woon
heb ik toch, haar hfves staat er ook bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet
kan je ff fotos linken ?
neeh das het kutte.. maar ik heb er meer aan als ik weet bij welk bedrijf ze werkt dan haar achternaam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet jij haar achternaam dan ?
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:08 schreef Runx het volgende:
[..]
dude wat hebbenw e aan joudaar wachten wij nu al van 5 jan op
we betalen je niet voor niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kwam in jou straatje en kon het niet betalen.. moest daarom door naar de gevangenis zonder uitkoopkaart
maoam is voor bazen!
ja, duh ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh das het kutte.. maar ik heb er meer aan als ik weet bij welk bedrijf ze werkt dan haar achternaam.
als je niet kan betalen moet je hypotheek aanvragen en dan moet je je kaart omdraaien en dan krijg je geld van de bankquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef renedis het volgende:
[..]ik kwam in jou straatje en kon het niet betalen.. moest daarom door naar de gevangenis zonder uitkoopkaart
ramtin is niet zo goed in monopolyquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef renedis het volgende:
[..]ik kwam in jou straatje en kon het niet betalen.. moest daarom door naar de gevangenis zonder uitkoopkaart
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ramtin is niet zo goed in monopoly
uhhhhhhmmm nee we hadden het niet over jouquote:
weer pauze ?quote:
Inventory, furniturequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:11 schreef Deceit het volgende:
en wat is inboedel in het engels?
laatste woord en de mail is klaar :S
OMGquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef renedis het volgende:
gesprek van mij en een collega
blijkt maar weer dat ik niets te doen heb:
*knip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |