Ik speel hoogwaardig Jazz <_<quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:14 schreef Witchfynder het volgende:.
Valt me op dat gitaristen hier ineens een bas willen kopen.. Jongens, alleen omdat je aardig Green Day kunt rammen op je gitaartje, wil niet zeggen dat je op een bas kunt spelen.
.
Waarom gaan gitaren altijd samen met wijven waar je je hond nog vanaf zou schoppenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de mevrouw met de epiphone heeft echt zo'nmondje
Die ik poste niet. Sommige mensen hier hebben gewoon een dubieuze smaak.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom gaan gitaren altijd samen met wijven waar je je hond nog vanaf zou schoppen
Link ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die ik poste niet. Sommige mensen hier hebben gewoon een dubieuze smaak..
ik heb ook alleen maar een 7-snaar omdat midden in een riff in een nummer wisselen van gitaar voor een solo nogal lastig isquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je wilt een 5-snarige kopen als je lager wilt spelen en veel bassisten willen dat. Een hoop willen zelfs nóg een snaar lager. Ik niet. Ik wil wel een 5-snarige bas, maar dan een dunne erbij (C-snaar), maar dat past bij mijn speelstijl. Je zit dan wel in het gebied van de Extended Range Bass (ERB). Not my cup of tea really.
Ik kan prima uit de voeten met mijn 4-snarige bas, maar weet ook niet beter eigenlijk. Voor de meeste muziek heb je er genoeg aan. Of je nog lager wilt hangt van je smaak af. Zelfde als gitaristen die een 7- of 8-snarige gitaar willen.
nog groter?quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:20 schreef Cynic het volgende:
Ik ben niet slim genoeg voor jazz.
Misschien later als ik groot ben.
Goed ideequote:
Bijvullen is jouw taak deze week?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef Aresdreams het volgende:
haha, de mensen hier kunnne geen koffie pakken, de automaten zijn al een hele week niet bijgevuld
dus langzamerhand gaan we toch wat merken van de kredietcrisisquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef Aresdreams het volgende:
haha, de mensen hier kunnne geen koffie pakken, de automaten zijn al een hele week niet bijgevuld
Dat probleem hebben wij hier ook wel eens. Dan lopen we gewoon een verdieping naar beneden, daar hebben ze 'echte' koffie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef Aresdreams het volgende:
nee, daarvoor bestaan er andere mensenquote:
Ik lust niet eens koffie...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Geen koffie is geen werk.
Ik kan me wachtwoorden niet onthouden als ik geen koffie op heb
Het gaat om een akoustische gitaar, dus dat is het probleem niet. Ik denk dat ik inderdaad zoals Kamo zei mn plectrum te schuitn (naar beneden) hou.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel vaak genoeg met me bovenste vingerkootje van me wijsvinger tegen het hals element geknalt... beetje te laag houden van de plectrum...
best wel wat?quote:
ssstquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Cynic het volgende:
Beetje gecontroleerder spelen dan lijkt me.
Dat is net zoiets als over je slaap heen zijn. Nee, was vanochtend een beetje misselijk, dan wil ik geen koffie. Net maar overgestapt van thee naar choco deluxe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:20 schreef brother52 het volgende:
Kan dat?
Hoe gaarder ik ben, deste meer koffie heb ik over het algemeen nodig.
Ik lustte eerst ook geen koffie, maar op vorige stagebedrijven hadden ze niets anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als over je slaap heen zijn. Nee, was vanochtend een beetje misselijk, dan wil ik geen koffie. Net maar overgestapt van thee naar choco deluxe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |