Begin maar vast met sparenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja nog een half jaartje.....maar ik word nu wel wat bezorgd over de terugbetaling
Hm ik ook nog een half jaartje, maar heb gelukkig maar een jaar geleend en heb het geld al weggezet op een spaarrekening..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja nog een half jaartje.....maar ik word nu wel wat bezorgd over de terugbetaling
En terecht. Weren, dat plebs.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Cynic het volgende:
van mbo naar hbo krijg je volgens mij gewoon weer een zak geld en een ov-jaarkaart. Maar je moet het niet in je hoofd halen van het HBO naar de Uni te gaan, dat doe je maar mooi op eigen kosten.
Gelukkig zijn het doorgaans wel de mensen die vervolgens vlot door de Uni heengaan. Dat scheelt dan weerquote:
Ik heb vanochtend geboden op een bas waar de verkoper sowieso maar 70 voor wil hebben.quote:
En dan de Jaco uithangen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend geboden op een bas waar de verkoper sowieso maar 70 voor wil hebben..
Lekker afschuren, ontfretten en algeheel mollen..
Moeder de wasmachine weer aan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het doorgaans wel de mensen die vervolgens vlot door de Uni heengaan. Dat scheelt dan weer
Wat gitaren betreft: er is even geen electriciteit in de oefenruimte, dus dit weekend wordt het niet wat.
Als je de skills had, had je misschien ook wel zin. Volgens mij werkt het een beetje zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen tijdens het ontfretten.. Heb geen zin om zulke muziek te gaan maken.
.
Nee, ze zijn bezig alles goed te maken. Nieuwe ketel en ook de stroomvoorzieningen worden verbeterd. Er liggen nu alleen allemaal kabels waar niemand van weet waar ze naartoe gaan. En er komen steeds meer uit de grond tevoorschijnquote:
Whehehe, lekker bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bezig alles goed te maken. Nieuwe ketel en ook de stroomvoorzieningen worden verbeterd. Er liggen nu alleen allemaal kabels waar niemand van weet waar ze naartoe gaan. En er komen steeds meer uit de grond tevoorschijn
Yupquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, lekker bezig
Komt vast wel goed. Meteen extra groepen erbij?
Mja, ik weet het niet. Ik vind jazz op zich niet stom, maar veel vormen, zeker met solobassisten er in, vind ik nodeloos gepiel en totaal niet boeiend om naar te luisteren. Dan wil ik het ook niet spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je de skills had, had je misschien ook wel zin. Volgens mij werkt het een beetje zo.
Ik vind jazz ook heel stom, maar volgens mij komt dat vooral omdat ik het niet kan spelen.
Nee, heel erg warm word ik er ook niet van.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet. Ik vind jazz op zich niet stom, maar veel vormen, zeker met solobassisten er in, vind ik nodeloos gepiel en totaal niet boeiend om naar te luisteren. Dan wil ik het ook niet spelen..
Ik vind Jaco's muziek echt geen zak aan dus..
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup
Zodat we in de winter ook kunnen spelen met een kacheltje zonder dat de stop eruit vliegt
Anders klaagt onze gitariste steeds dat het te koud isquote:
Ik moet haar nodig leren sweepen wat dat betreft jaquote:
Wacht maar tot je het kan, dan doe je niet anders meerquote:
nou je het zegt, ik dacht al dat er iets verkeerd ging...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef Aresdreams het volgende:
houd zij de ruimte ook schoon?
*TSJAKTSJAKTSJAKquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Cynic het volgende:
Maar om warm te spelen werkt dat ene riffje van "Raining Blood" ook wel.
Iedereen die dat nummer kan spelen weet wel welk riffje ik bedoel.
Zitten er meer riffjes in dat nummer dan ?:Pquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*TSJAKTSJAKTSJAK
Tudududuuuu dududuuu dududuuuuuuu
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
Die?
Je kunt beter Annihilator spelen. Word je nog warmer van.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Cynic het volgende:
Maar om warm te spelen werkt dat ene riffje van "Raining Blood" ook wel.
Iedereen die dat nummer kan spelen weet wel welk riffje ik bedoel.
Ik lees eigenlijk alleen maar goede dingen over Vintage gitaren. Check anders eens recensies op bijv Harmony Central.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef tarzan1 het volgende:
Iemand ervaring met 'Vintage' gitaren?
http://www.jhs.co.uk/vintageelectric.html
Zit er aan te denken een V100 te kopen (linkshandige). Vrij goedkoop (zeker met de huidige stand van de pond) en zien er goed uit. Maar omdat ze de linkshandige niet in de winkel hadden staan heb ik hem nog niet zelf kunnen proberen
[ afbeelding ]
In de winkel vertelden ze me dat ze beter van kwaliteit waren dan de Epiphones. Ook op internet lees ik positieve verhalen.
Mensen hier ervaring met de vintage gitaren?
Ik heb zitten meebassen met rapnummersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb mezelf net gewoon uren bezig gehouden met akoestische nummertjes op mijn elektrische gitaar
Wonderwall, Guusje Meeuwis e.d.
Dat is nog altijd beter dan meerappen met basnummers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb zitten meebassen met rapnummers![]()
Nee, 2 riffjes verderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
*TSJAKTSJAKTSJAK
Die?
Zien er leuk uit, die gitaren op die website.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:08 schreef The_Dean het volgende:
Joah, hoor weinig slechts over Vintage tegenwoordig
Dat trek ik echt neit om fatsoenlijk te spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, 2 riffjes verder
5320643053206430 etc
Ik wil hem voor onze toekomstige akoestische set (sst, geheimpjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:16 schreef -Menn0- het volgende:
Fretloze bas komt hier ook nog een keer
Precies, dat is akelig rap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat trek ik echt neit om fatsoenlijk te spelen
Vooral die SG is prachtig jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Die vintage dingen zijn best gaaf
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij elkaar en dan nog geen eens 1000 euro kosten![]()
Geniaal!!!
Het is wel een vrij legendarisch model. En hij heeft ook nog een connectie met Nederlandquote:
Die derde is vetjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Die vintage dingen zijn best gaaf
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij elkaar en dan nog geen eens 1000 euro kosten![]()
Geniaal!!!
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
Wist niet dat systeembeheerders zoveel verdienden
Vijf jaar geleden wederom de verkeerde keus gemaakt dus
Zoek een chick die voor je kan werkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...Vind het al heel wat als ik 50 euro kan sparen per maand...
Heb dan wel maar een huurappartementje, maar goed, alleen wonen is niet goedkoop.
Wat gaan jullie hard vandaag trouwens![]()
Je ziet wel waar dat mis gaat he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoek een chick die voor je kan werken
Ben nog steeds zoekende...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoek een chick die voor je kan werken
Doe jij dat zo altijd dan?quote:
Ik heb wel vaak dat ik na een optreden (acoustisch dan) m'n rechter ringvinger open heb, aan de bovenkant, van het muten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan het spelen bent met een plectrum en dan met je wijsvinger langs je snaren gaat, met als gevolg pijnlijke knokkels? Of doe ik iets fout?
Kleefband met wat extra plectraquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Of tijdens een optreden je plectrum uit je vingers laten schieten die vervolgens zo je klankkast in verdwijnt
Creamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is wel een vrij legendarisch model. En hij heeft ook nog een connectie met Nederland
Mij een EPS met het gewenste logo en de maten sturen, en dan regel ik een sticker in welke kleur je maar wil. Hooguit paar euro.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ik hem hebben
iemand tips hoe ik dit kan doen?
EPS, kan ik het beste doen met welk adobe programma?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mij een EPS met het gewenste logo en de maten meesturen, en dan regel ik een sticker in welke kleur je maar wil. Hooguit paar euro.
In Illustrator kan je je vectorbestand gewoon als eps opslaan hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef KaMo het volgende:
Ik heb hem in Illustrator, is dat ook goed?
Ik zat bij export te kijken, maar gevonden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
In Illustrator kan je je vectorbestand gewoon als eps opslaan hoor
Was (wat ik gezien heb) erg leuk om te zien jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef SNArky het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, er was net een super toffe documentaire over een Nederlandse gitaarbouwer in New York, zeker een aanrader om nog een keer te kijken op Uitzending Gemist!
Zit niks anders op denk ik... of een hogere stemming gaan spelen [mits je nu in een lagere staat...].quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef Shadeauw het volgende:
Hi, ik heb een beetje last van "fret buzzing", maar mijn snaren zitten wel op de juiste hoogte.. Is het verstandig om de bridge dan toch omhoog te schroeven, of niet?Ik vind dat buzzen behoorlijk irritant, maar ik vind de snaarhoogte wel ideaal zo...
Speel nu gewoon standaard tuning, dus dat is het probleem niet... Wat voor soort schroevendraaier heb ik eigenlijk nodig om die bridge omhoog te schroeven?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit niks anders op denk ik... of een hogere stemming gaan spelen [mits je nu in een lagere staat...].
Kleine inbussleutel en ieder zadeltje afzonderlijk omhoog schroevenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Speel nu gewoon standaard tuning, dus dat is het probleem niet... Wat voor soort schroevendraaier heb ik eigenlijk nodig om die bridge omhoog te schroeven?
Ik heb soort gelijke schroeven:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kleine inbussleutel en ieder zadeltje afzonderlijk omhoog schroeven
Geen probleem. De gewone kruiskopschroeven aan de achterkant zijn voor het intonerenquote:
Voorspelling: Regenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:31 schreef VaderJacob het volgende:
Dit jaar de 40e verjaardag van Woodstock![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Woodstock_2009
Heilige regen dan welquote:
Eigenlijk zouden we ook een paar rondjes om Steen moeten doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heilige regen dan wel![]()
Zoals de moslims naar mekka tuigen, tuigt derest van de wereld naar Woodstock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog beter, 50 jaar jubileum van de uber les paul; 1959 standard. gibson heeft hiervoor 500 replicas gemaakt à 8504 dollar per stuk (ongeveer 6400 euro...)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:31 schreef VaderJacob het volgende:
Dit jaar de 40e verjaardag van Woodstock![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Woodstock_2009
Frysk nationalismequote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:21 schreef The_Dean het volgende:
De vetste poster die we tot nu toe hebben gehad!
Print hem 100x uit en spammen die handel!!
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:59 schreef guitarist het volgende:
Vanavond IKC op Noorderslag!Allemaal kijken, tussen 21:00 en 22:00 wordt er op Nederland 3 een stukje over ons uitgezonden! ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |