Vast welquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef InTheDarkness het volgende:
#275 met Ikea gitaren !hxc is niet te doen op mijn gitaar
En ze adverteren nog wel met oneindige sustainquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel handig om een 9v blokje op reserve te hebben.
Toch maar even ophalen straks dus
Mijn ebow gaat trouwens wel heel rap door die dingen heen, dat kost je een kapitaal.
Wat voor ?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar. Ik ga zo foto's maken.
Dude, ben jij zo klein of die Tele zo grootquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef KaMo het volgende:
Vorderingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nog steeds veel te doen!
Ik ben 15, en niet super groot... Heb nog nooit andere tele vast gehad dus verder wet ik het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, ben jij zo klein of die Tele zo groot
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
Die foto's zijn natuurlijk genomen met een telelens.
Klopt wel trouwensquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
Bullet for my Valentine is dan de enige vette band uit dat rijtjequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NOFX, Rise Against
, Bullet for my Valentine
, Comeback Kid
, Walls of Jericho
enz
Niet zo gek veel, ooit eens gevonden in een laatje. Toen maar opgehangenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bullet for my Valentine is dan de enige vette band uit dat rijtje
Kamo: wat moet jij met een roze petje?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen lekker knutselen en als het klaar is heb je toch een meer zeg maar eigen gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef GoodGawd het volgende:
Nog steeds de onbeantwoorde vraag: Hoe kom je er bij een gitaar bij de IKEA te kopen?
Helaas is hij niet van de IKEAquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef GoodGawd het volgende:
Nog steeds de onbeantwoorde vraag: Hoe kom je er bij een gitaar bij de IKEA te kopen?
Jaja, gevonden... uhuhquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet zo gek veel, ooit eens gevonden in een laatje. Toen maar opgehangen
Whaddup, dawg?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Doodkapje het volgende:
tvp 4 my homies
Moet je voorstellen hoe een basgitaar er bij mij uit zou zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik weet hoe groot een Tele ongeveer is... en dat is niet groot... Nja, bij mij valt alles in het niets natuurlijk
Telelens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |