ik normaal ook. Maar jah, 013, brabant party, tv opnamesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik van slaaptekort door werkIk drink doordeweeks niet meer
daar ben ik niet mee eensquote:
Ik zie het punt niet om weg te gaan op donderdagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik normaal ook. Maar jah, 013, brabant party, tv opnames
jah ik ga normaal alleen op vrij en zaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet om weg te gaan op donderdag
nou dan mis je de eerste helft van de vrijdag morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet om weg te gaan op donderdag
Niet als je nachtdienst hebtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dan mis je de eerste helft van de vrijdag morgen
mwa niet helemaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dan mis je de eerste helft van de vrijdag morgen
mja ik ook... maar het doet wel pijn...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa niet helemaal
maak de ochtend goed mee
klopt, red bull, waterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja ik ook... maar het doet wel pijn...
inderdaad... water asperines...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, red bull, water
Kloppend hoofd ...
jah, maar gebruik de rode strier om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdaad... water asperines...
redbull is eigenlijk niet slimcafeïne drijft vocht af
en dat veroorzaakt de koppijn! gatorade roelt! vooral de blauwe!
mogguhquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen allemaalEerste keer dat ik eens vroeg post hier geloof ik
Kreeg net te horen van mijn huisgenoot dat de huisbaas zometeen op de stoep staat voor de energierekening...leuk..
Spannend!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet het niet zo goed, het kan moeilijk goed nieuws zijn denk ik...naja, we gaan het zo merken, want zijn auto staat al geparkeerd en hij komt er al bijna aan
haha succesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet het niet zo goed, het kan moeilijk goed nieuws zijn denk ik...naja, we gaan het zo merken, want zijn auto staat al geparkeerd en hij komt er al bijna aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |