wat ben je aan het lezen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
En ik ben nu goed aan het lezen voor de studie![]()
![]()
Net een hoofdstuk over Sociale Psychologie en nu een hoofdstuk van een ander vak, maar dit heb ik de vorige periode al gehad, dus hoef ik niet zo intensief te lezenquote:
Very good thank you! En met jou? Vandaag laatste tentamen gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik was net 'even' in mijn bed gaan liggen
Maar hoe is het met PierreTT?
ahh das wel fijn danquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Net een hoofdstuk over Sociale Psychologie en nu een hoofdstuk van een ander vak, maar dit heb ik de vorige periode al gehad, dus hoef ik niet zo intensief te lezen
gelukkig :$ maar waarom dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Thomas; ik vind dat je heel goed luistert naar mij
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
Omdat je braaf op het forum kwam, nadat ik dat zei
ja en al dat water erop zorgt voor veel stoomquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
Baddabing is afgebrand
Toch niet:
DE brand was bij relax waters
wat zich zich richt op de verkoop van
zwembaden, whirlpools en infrarood sauna's
jah, en dan 2 keer een aanrijdingquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef twister_rodriguez het volgende:
HARDOP LACHEN toen ik dit las op voorpagina brabants dagblad:
De politieman zag tegen half tien in de Goirkestraat de zwarte Fiat Punto
wat een prutsers een fiat punto gebruiken als getaway car
[ afbeelding ]
quote:
Had jij me trouwens nu bij hyves aangemeld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
Hè, altijd vervelend zulke dingen!
Haha, je ging gisteren toch een nieuwe halen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij ook dan... m'n modem is overleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |