Ja ´t zat er al aan te komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, het is gebeurd dan toch.Sterkte Nynke.
Gebeurt volgende maand ergens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Om de ban maar te breken, is SHE eigenlijks uit de kleren gegaan?
te grillen ofzo?quote:
Ja. De vrede is er absoluut. Zeker bij oma! Ze schijnt er erg vredig bij te liggen. En natuurlijk is het verdrietig, maar het is beter zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Sterkte Nynke! Ik hoop (en denk) dat je er vrede mee kan hebben zo. (Al maakt het dat níet minder verdrietig)![]()
En ik ben erg benieuwd naar je nieuwe huis. Andere kamer?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef AKnynke het volgende:
En ik ga samen met een vriend van me een appartementje betrekken. Eindelijk uit die vieze studentenzooi, en een echt huisje. Zodra ik er woon en het ingericht is zal ik foto's maken!
Mooi zo joh, dat je het zo ervaart. En dat je (familie) dat gevoel ook bevestigd ziet in hoe je oma er nu uitziet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja. De vrede is er absoluut. Zeker bij oma! Ze schijnt er erg vredig bij te liggen. En natuurlijk is het verdrietig, maar het is beter zo.
Wat leuk! Een fijn 'nieuw' begin!quote:En ik ga samen met een vriend van me een appartementje betrekken. Eindelijk uit die vieze studentenzooi, en een echt huisje. Zodra ik er woon en het ingericht is zal ik foto's maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |