Ze zeggen natuurlijk allebei dingen die hun goed uitkomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo kan je maar zien hoe eenzijdig en propogandisch Haaretz is.
Het is irreeel voor de EU om alle banden met Israel te verbreken. Het feit dat Israel al meer dan 60 bestaat is rechtvaardiging voor de erkenning ervan. Maar je hoopt nu ineens dat de hele Joodse gemeenschap in groot gevaar komt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alle banden verbreken met Israel, zo snel mogelijk.
We moeten eens afvragen of Israel daar nog recht op heeft en erkenning.
Het was dan ook Israël die deze morele grens als eerste doorbrak doorbrak.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als dit geverifieerd is en het blijkt dat Hamas militanten forforbommen gebruiken verwacht ik niet dezelfde krachtige veroordeling die Israël op dit vlak ten deel viel.
Ik hoop het niet hoor, waar zie jij dat staan ?.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is irreeel voor de EU om alle banden met Israel te verbreken. Het feit dat Israel al meer dan 60 bestaat is rechtvaardiging voor de erkenning ervan. Maar je hoopt nu ineens dat de hele Joodse gemeenschap in groot gevaar komt?
Ik geloof er vooralsnog ook geen zak van hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van.
Lijkt me heel handig om daar verkleed als hamasstrijder te gaan rondlopen. Dit klinkt ook allemaal als vergezochte propaganda. Beetje twin towers conspiracyquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. De Israelies kunnen vanalles claimen. Hoe logisch is het als de hele wereld verontwaardigd is over het gebruik ervan door Israel en dat Hamas dit teniet zou doen door hetzelf te gaan gebruiken? Ik geloof er geen moer van.
Afgelopen maandag verscheen op Haaretz een bericht dat Israelische speciale diensten in Hamas kleding in Gaza opereerden. Onder andere maakten ze gebruik van een ambulance. Binnen een half uur was het van de site gehaald, helemaal verdwenen. Voor hetzelfde hebben ze die rommel zelf afgeschoten richting een onbewoond stukje gebied.
En de artikelen over joodse kolonisten die met qassam raketten in de weer waren heb ik ook nog wel.
"By Way of Deception, thou shalt do War" - motto van de Mossad
Een afwachtende houding in deze is het beste ja aangezien er nogal wat propaganda bij komt kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. De Israelies kunnen vanalles claimen. Hoe logisch is het als de hele wereld verontwaardigd is over het gebruik ervan door Israel en dat Hamas dit teniet zou doen door hetzelf te gaan gebruiken? Ik geloof er geen moer van.
Afgelopen maandag verscheen op Haaretz een bericht dat Israelische speciale diensten in Hamas kleding in Gaza opereerden. Onder andere maakten ze gebruik van een ambulance. Binnen een half uur was het van de site gehaald, helemaal verdwenen. Voor hetzelfde hebben ze die rommel zelf afgeschoten richting een onbewoond stukje gebied.
En de artikelen over joodse kolonisten die met qassam raketten in de weer waren heb ik ook nog wel.
"By Way of Deception, thou shalt do War" - motto van de Mossad
Israel heeft geeneens een grondwetquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is irreeel voor de EU om alle banden met Israel te verbreken. Het feit dat Israel al meer dan 60 bestaat is rechtvaardiging voor de erkenning ervan. Maar je hoopt nu ineens dat de hele Joodse gemeenschap in groot gevaar komt?
Nog meer redenen om er mee weg te kunnen komen, het zal toch als een conspiracy worden afgeschilderd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Sargon het volgende:
[..]
Lijkt me heel handig om daar verkleed als hamasstrijder te gaan rondlopen. Dit klinkt ook allemaal als vergezochte propaganda. Beetje twin towers conspiracy
Als jij normen hanteert om acties van anderen te veroordelen zou jij die normen ook moeten laten gelden voor soortgelijke acties van gelijkgestemden. Anders is zo'n veroordeling slechts hypocriet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het was dan ook Israël die deze morele grens als eerste doorbrak doorbrak.
Although Israel does not have a single complete constitutional document, in its forty-five years of statehood the Jewish state has developed an operative constitution of its own, embodied in a set of written texts that reflect the political system on which the state is based, its social content, and an expanding constitutional tradition. Those texts were properly promulgated by the representatives of the people and recognized as constitutional by Israel's Supreme Court. The texts are collected and presented here for what they are -- Israel's operative constitution that determines the basic operations of the Israeli polity, the basic rules of governance enforced by those empowered to execute and enforce the law and, as such, interpreted by the courts as a constitution.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Israel heeft geeneens een grondwet. Ophoeren met die schurkenstaat.
Nee hulde voor Haaretz dat ze het geplaatst hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo kan je maar zien hoe eenzijdig en propogandisch Haaretz is.
Idioten zijn er altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nog meer redenen om er mee weg te kunnen komen, het zal toch als een conspiracy worden afgeschilderd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik geloof er vooralsnog ook geen zak van hoor.
Maar het zou wel een stunt zijn als ze zo'n klote bom van Israel gejat hebben en hem gewoon de andere kant op schieten..
Dat destilleer ik uit jouw reactie. Je zegt eerst dat de hele Joodse gemeenschap in groot gevaar zal komen aangezien Israel volgens jou massaal steun verliest, en vervolgens zeg je dat je hoopt dat de EU haar steun aan Israel opgeeft. Dus hoop je m.i. dat de hele Joodse gemeenschap in groot gevaar zal komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoop het niet hoor, waar zie jij dat staan ?.
Voor jou ja.quote:Het is absoluut onaardvaardbaar om Israel als land ter erkennen in deze tijd.
Alle democratische landen in de wereld behalve Israel hebben een grondwet die de mensenrechten beschermt of als ze geen grondwet hebben (verenigd koninkrijk) dan wel een bill of rights die uiteindelijk ook de mensenrechten waarborgt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:33 schreef Sargon het volgende:
[..]
Although Israel does not have a single complete constitutional document, in its forty-five years of statehood the Jewish state has developed an operative constitution of its own, embodied in a set of written texts that reflect the political system on which the state is based, its social content, and an expanding constitutional tradition. Those texts were properly promulgated by the representatives of the people and recognized as constitutional by Israel's Supreme Court. The texts are collected and presented here for what they are -- Israel's operative constitution that determines the basic operations of the Israeli polity, the basic rules of governance enforced by those empowered to execute and enforce the law and, as such, interpreted by the courts as a constitution.
http://www.jcpa.org/dje/articles/const-intro-93.htm
Het Verenigd Koninkrijk en Nieuw-Zeeland ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Het Verenigd Koninkrijk ook niet. Die mag ook maar ophoeren dus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Het is zo hypocriet als de pest. Aan de ene kant veroordelen en aan de andere kant goedpraten omdat 'de ander begon'. Ontzettend kinderachtig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als jij normen hanteert om acties van anderen te veroordelen zou jij die normen ook moeten laten gelden voor soortgelijke acties van gelijkgestemden. Anders is zo'n veroordeling slechts hypocriet.
De haat jegens Joden zijn enkel de laaste weken explosief gestegen. vandaar die opmerking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat destilleer ik uit jouw reactie. Je zegt eerst dat de hele Joodse gemeenschap in groot gevaar zal komen aangezien Israel volgens jou massaal steun verliest, en vervolgens zeg je dat je hoopt dat de EU haar steun aan Israel opgeeft. Dus hoop je m.i. dat de hele Joodse gemeenschap in groot gevaar zal komen.
[..]
Voor jou ja.
Kan je die landen met Israel vergelijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het Verenigd Koninkrijk en Nieuw-Zeeland ook niet.
Ja, zij hebben, net als Israël, geen geschreven Grondwet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan je die landen met Israel vergelijken
Ja want clandestiene operaties uitvoeren en het uniform van de vijand dragen is echt nog nooit voorgekomen in de geschiedenis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Sargon het volgende:
[..]
Lijkt me heel handig om daar verkleed als hamasstrijder te gaan rondlopen. Dit klinkt ook allemaal als vergezochte propaganda. Beetje twin towers conspiracy
Ik leg jou helemaal geen woorden in de mond, deze stellingname breng je zelf aan in je reacties hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:37 schreef Meki het volgende:
[..]
De haat jegens Joden zijn enkel de laaste weken explosief gestegen. vandaar die opmerking.
Maar ik laat me niet door jou jou woorden in mijn mond leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |