dat is heel gebruikelijk in sportdranken; isotone dranken bestaan voor bijna 1% uit fysiologisch zout; dat maakt het isotoon.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg eens een treetje gatorade van de importeur. Vond het best lekker en dronk het als limonade, maar het viel me dan op dat ik zo ontzettend dorstig bleef/werd daarna. Keek ik op het etiket: hartstikke veel natriumachtig spul erin, wat je natuurlijk niet proeft omdat het wordt gemaskeerd door de suiker.
Dat je grappig bent/schrijft en dat je het eens zou moeten proberen als copywriter. Ik denk ook wel dat je het zou kunnen (mits je verder ook het geschikte type bent natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag a.s. een gesprek. Verder loopt er op dit moment niks. Het is nog stil op de arbeidsmarkt..
En wat zei Co over copywriting? Dat heb ik ws gemist..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef SHE het volgende:
[..]
dat is heel gebruikelijk in sportdranken; isotone dranken bestaan voor bijna 1% uit fysiologisch zout; dat maakt het isotoon.
Een isotone drank bootst de samenstelling van vocht in onze lichaamscellen na en die bestaan voor een gedeelte uit zout.
ik heb eens bij een belgisch programma (over marathonlopers) gezien dat je ook zelf sportdrank kan maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg eens een treetje gatorade van de importeur. Vond het best lekker en dronk het als limonade, maar het viel me dan op dat ik zo ontzettend dorstig bleef/werd daarna. Keek ik op het etiket: hartstikke veel natriumachtig spul erin, wat je natuurlijk niet proeft omdat het wordt gemaskeerd door de suiker.
Dat!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat je grappig bent/schrijft en dat je het eens zou moeten proberen als copywriter. Ik denk ook wel dat je het zou kunnen (mits je verder ook het geschikte type bent natuurlijk)
Is ook echt zinloos.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb eens bij een belgisch programma (over marathonlopers) gezien dat je ook zelf sportdrank kan maken.
Halve citroen uitgeperst, beetje suiker, snufje zout en aanvullen tot 500 ml met water.
Dat zout is vanwege het zweten, moet weer aangevuld worden (oh spuit 11).
Zelf drink ik nooit sportdrank na het lopen, en heb nooit water mee tijdens het lopen (is niet nodig bij kortere afstanden)
Ik heb ook geen water bij me tijdens het hardlopen, maar wel tijdens de lessen in de sportschool, daar doe ik vrijwel altijd intervaltraining en dan train je op veel hogere hartslag en zweet je meer en heb ik altijd wel dorst!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb eens bij een belgisch programma (over marathonlopers) gezien dat je ook zelf sportdrank kan maken.
Halve citroen uitgeperst, beetje suiker, snufje zout en aanvullen tot 500 ml met water.
Dat zout is vanwege het zweten, moet weer aangevuld worden (oh spuit 11).
Zelf drink ik nooit sportdrank na het lopen, en heb nooit water mee tijdens het lopen (is niet nodig bij kortere afstanden)
idemquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook geen water bij me tijdens het hardlopen, maar wel tijdens de lessen in de sportschool, daar doe ik vrijwel altijd intervaltraining en dan train je op veel hogere hartslag en zweet je meer en heb ik altijd wel dorst!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat je grappig bent/schrijft en dat je het eens zou moeten proberen als copywriter. Ik denk ook wel dat je het zou kunnen (mits je verder ook het geschikte type bent natuurlijk)
Dankjewel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat!!![]()
Dat van dat geschikte type is van Tink
Ik ben ook blij met de mijne!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef SHE het volgende:
Zomaar heb ik 2 awards !
En aangezien nog niet alle stemmen geteld zijn, vermoed ik dat ik er nog 2 in de wacht ga slepen
Dan ben ik in elk geval de meest ge-awarderde user
Weet je wat nog veel erger is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Is ook echt zinloos.
Ik moet altijd wel lachen om die steppers en spinners met hun flesjes sportdrank..alsof ze een fucking marathon lopen![]()
Gaat nergens over en gaat alleen maar naar je heupen
Klopt !quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met de mijne!
En volgens mij hebben ze niet overal goed geteld, want ik zag in het Usertopic al iemand zeggen dat hij net zoveel stemmen had als Tong maar niet genoemd is, en ik zag dat ik net zoveel stemmen had voor 'meest geschikt voor moderator () ' als degene die het nu geworden is. Maar goed, daar ga ik niets van zeggen hoor daar, het is ook een flinke klus, dat tellen!
![]()
Nee joh toossie!quote:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze de rest van de stemmen nog niet geteld hebben! Ze hoeven toch alleen maar de stemmen uit het topic bij elkaar op te tellen en zóveel is er nou ook weer niet gestemdquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met de mijne!
En volgens mij hebben ze niet overal goed geteld, want ik zag in het Usertopic al iemand zeggen dat hij net zoveel stemmen had als Tong maar niet genoemd is, en ik zag dat ik net zoveel stemmen had voor 'meest geschikt voor moderator () ' als degene die het nu geworden is. Maar goed, daar ga ik niets van zeggen hoor daar, het is ook een flinke klus, dat tellen!
![]()
ja een broodje gezond & een AA'tjequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel erger is?
Mensen die gaan lunchen/snacken en daarbij een sportdrankje drinken
Oja, sportdrank als frisdrank... Of van die mensen die sapjes drinken omdat het 'gezond' is, terwijl er evenveel kcal en suiker in zit als in frisdrank.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sportdrank plakt op je heupen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Muis006 het volgende:
Hoi.
Het is veel te veel om terug te lezen dus wil iemand een samenvatting geven/ belangrijke dingen op een rijtje zetten?
Broodje gezond, ook zo'n illusie. Dubbel beleg, boter, vaak nog ei en dressing erop. Als er iets niet gezond is...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja een broodje gezond & een AA'tjebalansdag
Ohja, vergeet ik het droevige nieuws. Nynke's oma is overleden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Sportdrank plakt op je heupen.
SHE krijgt een geitenweitje in de tuin
En we zijn blij dat je er weer bent!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ohja, vergeet ik het droevige nieuws. Nynke's oma is overleden.
Geen idee? Ik dacht ook alleen in het topic stemmenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze de rest van de stemmen nog niet geteld hebben! Ze hoeven toch alleen maar de stemmen uit het topic bij elkaar op te tellen en zóveel is er nou ook weer niet gestemdOf kon je ook via andere wegen stemmen ofzo?
met als kleine aanvulling:quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Sportdrank plakt op je heupen.
SHE krijgt een geitenweitje in de tuin
En we zijn blij dat je er weer bent!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er zit zelfs nauwelijks iets gezonds op:quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Broodje gezond, ook zo'n illusie. Dubbel beleg, boter, vaak nog ei en dressing erop. Als er iets niet gezond is...
Die heb ik ook gehad (een alien in een ei toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan de alien op sterk water die ik had, die ging groeien als je hem uit de verpakking haalde en in potje water deed
Vergeet de enorme klodder mayonaise niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zit zelfs nauwelijks iets gezonds op:
kaas
ham
boter
ei
1 blaadje sla
1 stukje tomaat
Eet dan gewoon een tosti
Waarvoor diende dat eigenlijk? Decoratie? Gezellig!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad (een alien in een ei toch?).
Gets wat een vies ding.
Tosti met tomaat ertussen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zit zelfs nauwelijks iets gezonds op:
kaas
ham
boter
ei
1 blaadje sla
1 stukje tomaat
Eet dan gewoon een tosti
Nergens voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarvoor diende dat eigenlijk? Decoratie? Gezellig!
Mutsjquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Is BE zwanger? Gefeliciteerd!
En Co gefeli met je 27
En Greysie en SHE met jullie awards!
Ik typ langzaam en met 1 hand want van de andere hand heb ik net de nagels gelakt![]()
Ik denk dat het zoiets was wat ik als 6-jarige erg leuk had gevonden. Toen wilde ik nog professor wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nergens voor.
Het was gewoon een ei dat je in een glas water kon doen en na een tijdje kwam 'ie dan uit (je zag er elke dag meer barstjes bij komen, zeg maar). Ik vond het erg fascinerend allemaal.
Maar het was een vies ding en het meurde.
Net wel. Nu valt het mee.quote:
Je zegt het alsof het op latere leeftijd niet meer nastrevenswaardig is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoiets was wat ik als 6-jarige erg leuk had gevonden. Toen wilde ik nog professor worden
Misschien had ik erbij moeten vermelden dat ik bij professor volledig afging op het standaardbeeld van wetenschap en ik een professor in de scheikunde wilde wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het op latere leeftijd niet meer nastrevenswaardig is.
* Mini_rulez wil nog steeds professor worden.
Dat snap ik wel hoor, ik plaag je maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien had ik erbij moeten vermelden dat ik bij professor volledig afging op het standaardbeeld van wetenschap en ik een professor in de scheikunde wilde wordenSerieus, verdergaan in de wetenschap trekt me op zich wel, maar er zijn ook nog zo veel andere dingen die me ook leuk lijken! Buiten dat, vraag ik me ten zeerste af of ik er wel geschikt voor ben
Ik heb een beetje het idee dat je echt geniaal moet zijn om prof te kunnen worden. En eh, dat ben ik niet
Zéker niet in scheikunde.
(voor je info: ik heb niet bepaald aanleg voor de betavakken).
Een verraderlijk hoekje is dat altijd! De stroopwafels (waarvan ik mezelf altijd maar voorhoud dat het lekkerder ruikt dan smaakt), een loempiaverkoopding, en de Australians.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Bijgelezen. Jeuj.
En ik liep vanmiddag drie keer langs de heerlijk geurende stroopwafelkraam, maar ik ben netjes doorgelopen. Trots![]()
.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een verraderlijk hoekje is dat altijd! De stroopwafels (waarvan ik mezelf altijd maar voorhoud dat het lekkerder ruikt dan smaakt), een loempiaverkoopding, en de Australians.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |