Pics or it is bullshitquote:
Naja, misschien lees ik te veel onzin maar ik toen ik nog veel met verschillende vrouwen omging (studie, communicatie en talen hèquote:Ik heb er werkelijk geen weet van.. heb nog nooit iets stuk gemaakt van een ander. Mannen die slaan, gelukkig is dat ook niet iets waar ik rekening mee houd. Maar kan me best voorstellen dat iemand een keer met iets gooit of op slaat uit onmacht. Vind ik ook niet direct iets mis mee.
Je bent gewoon jaloers dat jij die opmerking niet maaktequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die was de eerste keer al net zo gevat als "er zit geen I in team".
Oh, het maken van wraakplannen is dan ook geweldig, als je net gedumpt bent. Maar het uitvoeren is wat anders. Ik heb wel vriendinnen die daar soms naar mijn idee te ver in gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pics or it is bullshit
[..]
Naja, misschien lees ik te veel onzin maar ik toen ik nog veel met verschillende vrouwen omging (studie, communicatie en talen hè) hoorde ik nog wel eens opmerkingen in de trant van "nou, dan kras ik zijn hele auto onder" of "dan laat ik <insert voorwerp> wel gewoon 'verdwijnen'..."
Kan ook nogquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ook nog kan -ja, opties zijn zo leuk- is dat hij het iedere keer hardop zegt omdat hij daarmee hoopt dat door die herinnering iedere keer in leven te roepen, haar in toom te houden, terwijl het eigenlijk zijn onzekerheid is.
< filosofie> Maar goed, genoeg assumption. Je kunt de ander niet veranderen, maar je kunt wel veranderen wat jij ermee doet of erop reageert </filosofie>
Zullen wel niet de mijne zijn, maar wil ook wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen en in iemands armen te liggen
Jij hebt van die vriendinnen die ineens enorm destructief vinden? Ik vind dat best wel kansloos gedrag eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het maken van wraakplannen is dan ook geweldig, als je net gedumpt bent. Maar het uitvoeren is wat anders. Ik heb wel vriendinnen die daar soms naar mijn idee te ver in gaan.
Ik heb gewoon zoiets van: Accepteer het, en alle tijd en energie die je er dan nog insteekt is verloren energie die je beter kan gebruiken.
Okay, I surround, you winquote:
Hmmm... dan is dan misschien een zeldzaam type vrouw met wie je omging? En ik weet wel dat er een groot verschil zit tussen denken en doen. Dus zolang de auto nog intact blijftquote:Naja, misschien lees ik te veel onzin maar ik toen ik nog veel met verschillende vrouwen omging (studie, communicatie en talen hè) hoorde ik nog wel eens opmerkingen in de trant van "nou, dan kras ik zijn hele auto onder" of "dan laat ik <insert voorwerp> wel gewoon 'verdwijnen'..."
Juist, negatieve prikkels, negatieve prikkelsquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef JonKeL het volgende:
Gewoon elke keer als hij erover begint een emmer koud water over hem heen keilen ofzo![]()
quote:
Geen idee, gewoon HBO communicatiemeisjes. Niet echt heel erg zeldzaam denk ikquote:Hmmm... dan is dan misschien een zeldzaam type vrouw met wie je omging? En ik weet wel dat er een groot verschil zit tussen denken en doen. Dus zolang de auto nog intact blijft
Precies, dat vind ik ook. Maar mensen met een gebroken hart gaan soms erg ver, en dat geldt echt niet alleen voor vrouwen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij hebt van die vriendinnen die ineens enorm destructief vinden? Ik vind dat best wel kansloos gedrag eigenlijk
En inderdaad, waarom tijd en energie steken in zoiets, echt verspilling.
En met wie zou je willen knuffelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen en in iemands armen te liggen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zullen wel niet de mijne zijn, maar wil ook wel.
In stereo? Dus ze liepen het met z'n tweeën te zingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand liep dit net te zingen op de gang
Dat kan ik beamenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik ook. Maar mensen met een gebroken hart gaan soms erg ver, en dat geldt echt niet alleen voor vrouwen.
Ik geef me wel gewonnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Elegy het volgende:jammer
je mag het me ook pm'en hoor![]()
[..]
Dan heb je misschien al die andere meiden niet gehoord en gezien en je slechts op een kleine selectie gestortquote:Geen idee, gewoon HBO communicatiemeisjes. Niet echt heel erg zeldzaam denk ik![]()
Nee. Vooral nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:16 schreef Elegy het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij die opmerking niet maakte
Als je dat nodig hebt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
Oh, het maken van wraakplannen is dan ook geweldig, als je net gedumpt bent.
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mensen met een gebroken hart gaan soms erg ver, en dat geldt echt niet alleen voor vrouwen.
Nee, ze was alleen, dit was gewoon de bovenstequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
In stereo? Dus ze liepen het met z'n tweeën te zingen?
Bij mannen is het óók zielig gedrag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik ook. Maar mensen met een gebroken hart gaan soms erg ver, en dat geldt echt niet alleen voor vrouwen.
Er is niks mis met hopen dat zijn nieuwe liefde een SOA heeft, of iets dergelijks.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met hopen dat zijn nieuwe liefde een SOA heeft, of iets dergelijks.
Jij voelt je echt helemaal thuis in R&P, niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met hopen dat zijn nieuwe liefde een SOA heeft, of iets dergelijks.
Hee, ik heb gehoopt dat mn ex dood neer zou vallenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Ow Kluts, hij moet je wel diep gekwetst hebben, wil je dit zeggen. Meen je dat nu werkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |