Zo concreet mogelijk formuleren , data erbij , bedragen erbij en aangetekend versturen lijkt me.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dank jullie, stom gedoe
Zit een beetje te twijfelen hoe ik dat aan moet pakken, maar okee.
Aangezien ik al een aantal keer heb laten weten dat je achterloopt met de alimentatiebetalingen, wil ik jelaten weten dat ik verwacht dat de betaling aan het einde van deze maand (januari 2009) op mijn rekening zal staan.
Indien dit niet het geval is, zal ik genoodzaakt zijn contact op te nemen met een deurwaarder, de kosten hiervan zullen op jou verhaald worden.
Zoiets?
Schrijf de brief zoals je hem zelf ook zou accepterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dank jullie, stom gedoe
Zit een beetje te twijfelen hoe ik dat aan moet pakken, maar okee.
Aangezien ik al een aantal keer heb laten weten dat je achterloopt met de alimentatiebetalingen, wil ik jelaten weten dat ik verwacht dat de betaling aan het einde van deze maand (januari 2009) op mijn rekening zal staan.
Indien dit niet het geval is, zal ik genoodzaakt zijn contact op te nemen met een deurwaarder, de kosten hiervan zullen op jou verhaald worden.
Zoiets?
Dat zeg ik, dat heb ik weggehaaldquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo concreet mogelijk formuleren , data erbij , bedragen erbij en aangetekend versturen lijkt me.
Ik ben kwaad, ik wil hem het niet laten zien zoals ik zou willen zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Schrijf de brief zoals je hem zelf ook zou accepteren
Je wil hem niet het niet laten zien zoals je zou willen zien?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben kwaad, ik wil hem het niet laten zien zoals ik zou willen zien.
Ik vind het kut dat dit nodig is
Ik zou het wel doen, ze kan wel zeggen dat het onzin is. Maar het komt nog vaak genoeg voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat heb ik weggehaald
En aangetekend hoeft niet.
Heb ik gevraagd, advocate zei dat dat onzin was.
Dat ik geen zin heb om een vriendelijke brief te sturenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Je wil hem niet het niet laten zien zoals je zou willen zien?
Wat bedoel je?
Als ie niet aankomt heeft hij pech, heb ik niets mee te maken, zei zij ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, ze kan wel zeggen dat het onzin is. Maar het komt nog vaak genoeg voor
dat een brief niet aankomt.Vorige maand al twee keer meegemaakt.
Verder zou ik de brief heel zakelijk houden, geen je en jou gebruiken.
Eigenlijk zou ik de advocaat vragen dit voor me te doen.
Aha, nu begrijp ik jequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ik geen zin heb om een vriendelijke brief te sturen
Een brief zoals ik die wel zou willen krijgen.
Brieven over geld betalen zijn sowieso niet echt leuk om te krijgen![]()
Ik hoef niets over de kinderen te zeggen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha, nu begrijp ik jeMet opzet een niet vriendelijke brief sturen, lokt alleen maar uit dat je ook zo'n reactie (maar dan groter) terugkrijgt.
Een brief over betalingen houd je (zoals Bengel ook al zegt) zakelijk. Je geeft aan wat je verwacht en wat de belangen daarbij zijn. En wat het doel is: de kinderen.
Maar ik ben hier geen expert in, dus ik zou de brief zeker nog een keer voorleggen aan iemand die er beter over kan oordelen en je misschien goeie tips kan geven.
Tof Tijn! Wat voor soort werk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Pff wat een gedoe allemaal. Ik dat het goed komt JB.
Ik heb maandag weer een sollicitatiegesprek. Dus dat is weer positief.
Succes!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Pff wat een gedoe allemaal. Ik dat het goed komt JB.
Ik heb maandag weer een sollicitatiegesprek. Dus dat is weer positief.
Bij een bedrijf dat gassen mengt. Daar zou ik dan gasflessen gaan vullen enzo.quote:
Dankje, jij ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, succes Tijn
En ik wil knuffelenen klagen, das ook best lekker af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |