Naar welke wedstrijd gaan jullie (?) eigenlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef FJD het volgende:
De Kuip
Of zoals een Amsterdammer tegen me zei; ze hebben hier zeker kunstgras, ziet er zo mooi uit
Heb ooit eens gelezen dat de grasmat van de kuip voor een paar procent geïmpregneerd kunstgras is..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef FJD het volgende:
De Kuip
Of zoals een Amsterdammer tegen me zei; ze hebben hier zeker kunstgras, ziet er zo mooi uit
Geimpregneerd? Ze zijn bang dat het in de fik vliegt door een vlammende tackle van Hoflandquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef ursel het volgende:
Heb ooit eens gelezen dat de grasmat van de kuip voor een paar procent geïmpregneerd kunstgras is..
Ik dacht dat 70% van de grasmat in De Kuip echt gras is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ooit eens gelezen dat de grasmat van de kuip voor een paar procent geïmpregneerd kunstgras is..
Ooh.. stond mij bij dat als het idd klopte, het maar iets van 10% was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik dacht dat 70% van de grasmat in De Kuip echt gras is.
Maar of dit een hersenspinsel van mij is of de waarheid weet ik niet... Aangezien ik het op internet zo 1-2-3 niet kan vinden... Dus het kan ook zomaar 100% echt gras zijn
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Geimpregneerd? Ze zijn bang dat het in de fik vliegt door een vlammende tackle van Hofland
Ik moest snel posten want er er was weer eens ergens gebak te eten. Overigens was er geen bestek dus moest ik 't doen moest ik het gebakje opeten met een roerstaafje met als gevolg dat een nieuw topic niet direct zou worden aangemaakt.quote:
Als iedereen de regels zou volgen zouden er nooit dubbele topics zijn. Bij Tweakers weten ze daar tenminste raad mee..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:41 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik moest snel posten want er er was weer eens ergens gebak te eten. Overigens was er geen bestek dus moest ik 't doen moest ik het gebakje opeten met een roerstaafje met als gevolg dat een nieuw topic niet direct zou worden aangemaakt.
Dan krijg je weer van die dubble topics waar iedereen van in de war raakt.
Thanks. Voor de zekerheid maar efkes gedownload maar ik train over t algemeen op hartslag en met zo weinig mogelijk op zak. Zal straks dus wel een Garmin Forerunner wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:24 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi..iets voor jou:
http://www.iphoneclub.nl/(...)erste-24-uur-gratis/
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Thanks. Voor de zekerheid maar efkes gedownload maar ik train over t algemeen op hartslag en met zo weinig mogelijk op zak. Zal straks dus wel een Garmin Forerunner worden
Daarom gaat Frankie nu ook mee..quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:49 schreef Keltie het volgende:
Feijenoord - Willem II?
Oeh gezellig, dan ben ik er niet
De witte dualshock 3?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:30 schreef FJD het volgende:
Ken je mij als iemand die de goedkoopste versie uit een serie koopt? Ik vind altijd weer hoogstnoodzakelijke functies waar ik niet zonder kan leven en die alleen op t duurste model zitten
Ow Frankie&Puni, 2e PS3 controller is besteld
Dat was wel z'n voorwaarde jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:57 schreef ursel het volgende:
Daarom gaat Frankie nu ook mee..
Pff.. Ik me nog gedragen in dat restaurant.. Krijg je dit weerquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was wel z'n voorwaarde ja
Zwarte dual shockPS3 is ook zwart dus tja. Ook maar een extra zwarte Xbox controller gekocht
![]()
Je weet toch hoe dat gaat. Zodra ut fluitsignaal klinkt worden de supporters een stel woestelingen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pff.. Ik me nog gedragen in dat restaurant.. Krijg je dit weer
Edje dacht dat helemaal niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef Sickert het volgende:
hehe doet me denken
jaar of 12/1`3 terug zag ik Edje op de markt in Rotterdam
keek m aan en hij dacht ja die gaat een handtekening vragen!
mooi niet loser!! whehehe!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Edje dacht dat helemaal niet.
Daar is Edje namelijk veelste normaal voor.
Doe jij maar normaal, dan doe je volgens Edje al gek genoeg!
Owjah .. Was het alweer vergeten, maar het is dan ook al zolang geleden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat. Zodra ut fluitsignaal klinkt worden de supporters een stel woestelingen..
Nee, dat heb jij verkeerd gezien...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij pakte verdomme al zn pen
(ik ben toen snel weggerend!)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij verkeerd gezien...
Dat was de doe-maar-normaal-dan-doe-je-gek-genoeg-stok van Edje..
Frank heeft angst van nieuwe mensen ontmoetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:06 schreef ursel het volgende:
Je weet toch hoe dat gaat. Zodra ut fluitsignaal klinkt worden de supporters een stel woestelingen..
nee eerder spijt dat ik niet wist dat dat het stokje wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jaja, nu heb je er spijt van dat je daar niet op bent gaan zitten hey....
Dan moet je de volgende keer even zeggen als'ie meekomt... Neem ik een Denon HDMI-DVD-BR-FD kabel met gouden connectoren voor hem mee...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank heeft angst van nieuwe mensen ontmoeten
Snap ik, heb ik nu nog steeds last vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee eerder spijt dat ik niet wist dat dat het stokje was
had ik m uit kunnen lachen..
naja ik was toen 11/12 jaar oud en mn humor was nog niet ontwikkeld..
Daar heeft JP hem de eerste keer ook mee gelokt jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef Keltie het volgende:
Dan moet je de volgende keer even zeggen als'ie meekomt... Neem ik een Denon HDMI-DVD-BR-FD kabel met gouden connectoren voor hem mee...
je kan er overheenkomen hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Snap ik, heb ik nu nog steeds last van
Goeie god zeg..dat slaat echt nergens meer op inderdaad. dat sponsors dit goedkeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef ursel het volgende:
'Manchester City heeft 110 miljoen euro over voor Kaka'
Gaat werkelijk nergens meer over zeg..
moet je er wel bij vertellen dat JP dat ding op de grond gooide en Frank bukte.. en JP toen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar heeft JP hem de eerste keer ook mee gelokt ja
Als klein urretje ging ik vroeger altijd met een kameraad de handtekeningen halen van de oranje spelers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee eerder spijt dat ik niet wist dat dat het stokje was
had ik m uit kunnen lachen..
naja ik was toen 11/12 jaar oud en mn humor was nog niet ontwikkeld..
de enige Lee die ik ken is Bruce...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Als klein urretje ging ik vroeger altijd met een kameraad de handtekeningen halen van de oranje spelers.
Maar in plaats van op het voetbal veld ging ik altijd bij ut hotel staan, daar was amper iemand en kreeg je dus bijna alle handtekeningen.
Op een gegeven moment zeg ik Lee towers daar de parkeerplaats oprijden. Alleen die andere piegemerd geloofde dat niet.
Dus wij zo daar naar toe van, "Bent u meneer Lee Towers, mogen wij uw handtekening dan"
Toch mooi gekregen van hem..![]()
aka als leentje toren..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
de enige Lee die ik ken is Bruce...
overigens nooit een handtekening van gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |