luchtverkeersleider heb ik me ook overwogen, maar kwam er destijds wat laat achter dat je daar Wiskunde voor nodig had wat ik toen net op het MBO heb laten vallen. Nu zit ik er alsnog mee in mijn maagquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zou ik het niet voor kiezenEn als controller / financieel directeur ook hoor
En als Luchtverkeersleider helemaal
Nou, kun je alsnog luchtverkeersleider wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
luchtverkeersleider heb ik me ook overwogen, maar kwam er destijds wat laat achter dat je daar Wiskunde voor nodig had wat ik toen net op het MBO heb laten vallen. Nu zit ik er alsnog mee in mijn maag
Waar doe je BE?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
hey nog een BE-er
ikzelf ben nu 1e jaars, maar ga accountancy doen
Nu tentamens BE met RTV RVV en REV uitrekenen... en daarbij behorende financiėle hefboomeffect
ja idd. Mocht dit geen succes worden, kan ik altijd nog proberen een wiskunde certificaat/diploma te halen en me daarvoor in te schrijven. Ben nu aan iets begonnen en wil het dus ook proberen af te maken uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, kun je alsnog luchtverkeersleider worden
HSzuyd Sittardquote:
Voor de verpleegkunde zijn er structureel stageplekken tekort... Voor de technisch verpleegkunde is het iets makkelijker, maar daar zit je met het feit dat er weinig stageplekken zijn door de onbekendheid van de opleiding en als er een stageadres afvalt, dat je dan minder vervangingsmogelijkheden hebt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Vond dit ook wel heel makkelijk gaan, bijna te makkelijk
Maar in de zorg is het een stuk moeilijker dan?
DiedjeeJquote:
Die keuring is behoorlijk pittig... Weet je al waar je dat dan eventueel zou willen doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja idd. Mocht dit geen succes worden, kan ik altijd nog proberen een wiskunde certificaat/diploma te halen en me daarvoor in te schrijven. Ben nu aan iets begonnen en wil het dus ook proberen af te maken uiteraard.
Ah, dat is een eindje uit de buurt... M'n zusje heeft het in Haarlem gedaan, maar is gestopt omdat ze het niet leuk vond...quote:[..]
HSzuyd Sittard
Ja dat weet ik dat het behoorlijk pittig is. Daarom ga ik nu niet met dit stoppen terwijl ik daar niet eens zeker ben of ik wordt aangenomen. Wacht eerst rustig dit schooljaar nog af en dan zie ik wel verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die keuring is behoorlijk pittig... Weet je al waar je dat dan eventueel zou willen doen?
[..]
Ah, dat is een eindje uit de buurt... M'n zusje heeft het in Haarlem gedaan, maar is gestopt omdat ze het niet leuk vond...
quote:
Maajquote:Een Goedemiddag hier allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |