als alles geteld is zal ik kijken naar die categorie. Maar pas daarnaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dat inclusief rectificatie jegens mijn persoontje in verband met ''De all-round origineelste topicopener''?
Ik hoop dat we dit op een volwassen manier kunnen oplossen, anders zal ik met drastischere maatregelen moeten komen.
Kan je wel laten zitten zie ik nu, Tong heeft 14 stemmen voor die categorie terwijl er het er in de uitslag 5 zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
als alles geteld is zal ik kijken naar die categorie. Maar pas daarna
*hint*volgend jaar regel jij gewoon 5 mensen die weten dat er een award topic is en voor je stemmen*hint*quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
De geloofwaardigste user![]()
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Bah hoe gemeen praat jij nu over je vriendje het is ook maar een mens hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Ik bied me aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:20 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
*hint*volgend jaar regel jij gewoon 5 mensen die weten dat er een award topic is en voor je stemmen*hint*
Deze quote ik maar evenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
DIe zijn inmiddels in de OP van dit topic [Crew+ Algemeen] Uitslagen FOK!awards 2008 ingevoegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:44 schreef yvonne het volgende:
Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Waar is trouwens het leukste fobo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |