True, ik vind het altijd vervelend om te stoppen omdat het op het eind pas echt lekker gaat. Dat heb ik daarnet dan ook maar niet gedaan: 15+21 minuutjes ipv 2x15, die 30 minuten gaan helemaal goedkomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je eenmaal loopt, dan gaat het toch wel goed
Naadloze sokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef SiTuSavais het volgende:
Les 23 achter de rugIk heb mijn nieuwe hobby gevonden. Maar twee van mijn tenen zijn wel blauw aan het worden
Terwijl de schoenen niet te klein lijken te zijn. Ik hoop maar dat het aan de sokken ligt...
Ik heb nog steeds de draad niet opgepikt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Naadloze sokkenDat hele gedoe van extra support en verbeterde warmteafvoer kan me weinig schelen maar naadlozen sokken zijn echt ideaal
Afgelopen vrijdag 10 minuten gelopen, nog beetje pijn in m'n rechterbeen maar ik verwacht over een week of drie wel van start te kunnen gaan
Het opstellen van een schema werkt voor mij. Dan 'moet' je gaan lopen zeg maar, anders kan je het niet afvinken op je schema.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de draad niet opgepikt.![]()
En ik wil mijn lichaam toch wel in vorm blijven houden eigenlijk. Heb het ook altijd super gevonden, dat rennen, maar heb de laatste tijd echt gebrek aan motivatie.
Iemand dus tips op mij weer aan het rennen te krijgen? Denk dat ik morgen maar gewoon echt eens moet gaan.Luiwammes die ik ben!
Ja, zo'n schema had ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:03 schreef michail8 het volgende:
[..]
Het opstellen van een schema werkt voor mij. Dan 'moet' je gaan lopen zeg maar, anders kan je het niet afvinken op je schema.
Heel veel zelfdiscipline om de lessen van Evy door te komen. Dat is echt het moeilijkste deel om door te komen. De maanden er na zou je er zoveel plezier in moeten hebben dat je wel 5x in de week wil hardlopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef Marurk het volgende:
Iemand dus tips op mij weer aan het rennen te krijgen? Denk dat ik morgen maar gewoon echt eens moet gaan.Luiwammes die ik ben!
Dat jaquote:Op zondag 8 maart 2009 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Heel veel zelfdiscipline om de lessen van Evy door te komen. Dat is echt het moeilijkste deel om door te komen. De maanden er na zou je er zoveel plezier in moeten hebben dat je wel 5x in de week wil hardlopen
ja, misschien gewoon te hard gestart...en de forse wind zal ook niet geholpen hebben...naja, vrijdag weer, en dan zien we welquote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef Jojogirl het volgende:
Gewoon iets te hard van start gegaan Abbadon en daardoor verder gelopen, maar jezelf opgeblazen o.i.d.?
bedankt voor deze bijdragequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef BanaBox het volgende:
Ga gwoon naar een atletiek vereniging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |