Niet? Arme Bertquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ik kan toch helemaal niet rukken?
Hahah, dat zou niet goed zijn neequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja.![]()
Maar ik bedoelde bij mezelf.
Nee, volgende week is mijn stopweek, maar ben nu al ongesteld.quote:
Zou dan ook wel erg laat opgemerkt zijn, als ik nu zwanger zou zijn. Lang geen seks gehadquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef Rikketik het volgende:
Ik wou net zeggen, ik ben onschuldig.
Hmmm. Even in de gaten houden dan. Als dat vaker gebeurt zou ik toch terug naar de huisarts.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, volgende week is mijn stopweek, maar ben nu al ongesteld.
Nee. Neem m gewoon altijd netjes gelijk met het tandenpoetsen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hmmm. Even in de gaten houden dan. Als dat vaker gebeurt zou ik toch terug naar de huisarts.
Je bent hem niet toevallig afgelopen maand een paar keer vergeten toch?
Hm. Nouja, als dit een miskraam zou zijn, heb ik de hevige pijn in mn buik gemistquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, je hebt vrouwen die opeens een miskraam hebben (of gewoon bevallen) en zich van niets bewust zijn geweest gedurende de zwangerschap.
Zo doe ik het ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Goedemorgen![]()
Om tussen al dat geklets over voetbal te zorgen voor een vrouwelijke noot ga ik jullie nu vertellen over nagellak.![]()
Ik ga vandaag mijn nagels lakken.Maar eerst ga ik mijn handen scrubben met olijfolie en een beetje zout. Als ik de olie een beetje in heb laten trekken was ik het af en droog mijn handen goed. Dan smeer ik een nagelriemverzorgingsprutje op mijn nagelriemen. Daarna is het tijd om de nagelriemen een voorzichtig een beetje terug te duwen met een bokkenpootje.
Nu maak je met een watje en een klein beetje nagellakremover je nagels vetvrij zodat de nagellak beter pakt. Dat stinkt.![]()
En dan kan je lakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |