Waarom heb je mij er niet bij gezetquote:
Geen idee? Ik was halverwege het vorige topic bierenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom heb je mij er niet bij gezet
75 meter van Utrecht CS vandaan.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen idee? Ik was halverwege het vorige topic bieren
Ja stukken dichterbij. Tivoli is best een stukje lopen hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ohhhh das nog dichterbij dan Tivoli?
Het is vrijwel om de hoek van het csquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ohhhh das nog dichterbij dan Tivoli?
Nou, nou.. Oudegracht ben je ook binnen 10 minuten, alleen de Helling is inderdaad wel ver lopen. Maar dan is 't dus heel dichtbij de uitgang aan de zijkant zeg maar. Moreelsepark ofzo dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja stukken dichterbij. Tivoli is best een stukje lopen hoor!
Mariaplaats.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, nou.. Oudegracht ben je ook binnen 10 minuten, alleen de Helling is inderdaad wel ver lopen. Maar dan is 't dus heel dichtbij de uitgang aan de zijkant zeg maar. Moreelsepark ofzo dus.
Tivoli Oudengracht is ver genoeg om vrienden van mij te laten verdwalen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, nou.. Oudegracht ben je ook binnen 10 minuten, alleen de Helling is inderdaad wel ver lopen. Maar dan is 't dus heel dichtbij de uitgang aan de zijkant zeg maar. Moreelsepark ofzo dus.
Honderden? Hooguit een man of 25quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tivoli Oudengracht is ver genoeg om vrienden van mij te laten verdwalen..![]()
Je moet er toch niet aan denken dat er honderden fokkers verdwaald door de stad heen lopen...
Tja, als het alleen maar mannen zijn...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Honderden? Hooguit een man of 25
Ja als je het niet kent inderdaad, maar het is niet ver ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tivoli Oudengracht is ver genoeg om vrienden van mij te laten verdwalen..![]()
Je moet er toch niet aan denken dat er honderden fokkers verdwaald door de stad heen lopen...
Je moet gewoon op CS de bordjes Moreelsepark volgen lijkt me, dan kom je er vanzelf wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef Trannellius het volgende:
Wordt er geen informatiepunt neer gezet op CS om fokkers de weg te wijzen richting plaats van verzameling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |