quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heul erg! Maar niet op jou!![]()
(Jij was toch jaloers?)
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?quote:
Ja, doen we.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?
Ik doe ook nog een biertje Gert. Proost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we nog een drankje, en dat jij dan weer mal in je hoofd wordt?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
truste.......
ik laat nog wel effe wat popcorn achter voor de ''rellers''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik doe ook nog een biertje Gert. Proost.Maar hou je een beetje in. Jij flapt er soms dingen uit die echt niet kunnen (in mijn ogen dan). Salute
Moe'k al aan tafel gaan zitten?quote:
*hupst even meequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.![]()
Kom, effe gezellig hupsen.![]()
Volgens mij kun je er juist wel wat mee, een beetje provoceren is je niet vreemd volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jammer dan Ruud, ik kan er niets mee als mensen dat serieus nemen en zich eraan storen (maar wel in een deuk liggen om een Mao-grapje) en ga er ook geen rekening mee houden. Verder geen hard feelings hoor, aan mijn kant.![]()
Hier wel bijnaquote:
quote:
Speklapje en hutspot ..quote:
Dat doe jij snel, zo'n bier naar binnen werken. Dat pleit weer voor je.quote:
Ja zo kun je het ook bekijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er juist wel wat mee, een beetje provoceren is je niet vreemd volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |