svp een hint en als deze straat NIET binnen de amsterdamse gemeentegrens ligt graag een andere foto. bvd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien is ie wel te moeilijk, de straat is in elk geval behoorlijk bekend (berucht?). Ik heb in die straat gewoond maar ik moet zeggen dat ik 'm op de foto ook maar moeilijk herken.
Inderdaad, beide ambu's zijn afkomstig uit Kennermerland en Velsen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef Wupppie het volgende:
laatste foto is geen Amsterdam.
Ambulance staat een 12 op, en dat is kennemerland.
Dit was wel de weg die ik bedoelde.quote:
dit is absoluut niet de wenckebachweg! iig niet die in Amsterdamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit was wel de weg die ik bedoelde.
Herkende je 'm van de foto? Of is het 'm echt niet op de foto? Ik heb de foto gevonden door de googlen op de naam van de weg maar eerlijk gezegd ben ik nu gaan twijfelen of het 'm echt is.
Dat koepeltje was van de St.Catharina-kerk. Die staat er nu niet meer. Op de plaats staat nu de nieuwe UvA Bieb.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef JohnDDD het volgende:
Ik herkende links meteen de hekken van de Aula Magna van de UvA en verderop het huidige gebouw van de Universiteitsbibliotheek, hoewel ik de koepel links boven moeilijk kon plaatsen, waar is die van ?
Nee ik herkende hem niet maar omdat het een beruchte straat was dacht die komt mogelijk in aanmerking, jammer van het puntquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit was wel de weg die ik bedoelde.
Herkende je 'm van de foto? Of is het 'm echt niet op de foto? Ik heb de foto gevonden door de googlen op de naam van de weg maar eerlijk gezegd ben ik nu gaan twijfelen of het 'm echt is.
ik moet toch maar weer eens naar de tuinsteden gaan want ik herken allen de voorste flats.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef chufi het volgende:
Dr H Colijn straat Parkrand gebouw. Zie het nu liggen
[ afbeelding ]
Kans is groot dat die binnen 2 jaar ook weg zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Thorical het volgende:
[..]
ik moet toch maar weer eens naar de tuinsteden gaan want ik herken allen de voorste flats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |