Aan de voorkant ligt natuurlijk een straat. Maar een omschrijving van de plek waar de foto genomen is mag ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:26 schreef m3nster het volgende:
ehmm ik ben dan wel blond:) maar zoeken we hier een straat?is dat soms het sloterparkbad?
Dat ding ligt niet in Westquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef Wupppie het volgende:
volgens mij dat ding in West, maar daar is het water weer te breed voor...
Amstelveen doen we niet toch? Het is wel randje trouwensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Gokje: raadhuis in Amstelveen bij de poel?
@Maizena: leuk om te horten / zien / lezen betreft die info over het torentje waar nu de UB staat. (Wat is dat toch een vreselijk lelijk gebouw, die UB, zowel van binnen als van buiten!)
Wat mij betreft niet en doen we strikt binnen de gemeente-grens Mokum.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Amstelveen doen we niet toch? Het is wel randje trouwens
is dat op hoogte AJ Ernstraat???quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets precieser, ter hoogte van ?
Hij is wel goed hoor
Is goed t.h.v de Kalfsjeslaan, dus binnen de stadsgrenzenquote:
Zie je wel dat ik Noord niet zo goed ken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:45 schreef m3nster het volgende:
Naja 2 of 3 foto's geleden was in Noord
Echt niet .. Noord is boven het IJ niet Spaarndammerbuurt toch? Misschien dat het 2 topics geleden was dat de laatste straat uit Noord langs is geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:45 schreef m3nster het volgende:
Naja 2 of 3 foto's geleden was in Noord
Meeuwenlaan is toch echt wel noord.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt niet .. Noord is boven het IJ niet Spaarndammerbuurt toch? Misschien dat het 2 topics geleden was dat de laatste straat uit Noord langs is geweest.
OK sorry. Die had ik gemist vandaagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Meeuwenlaan is toch echt wel noord.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Gokje: raadhuis in Amstelveen bij de poel?
@Maizena: leuk om te horten / zien / lezen betreft die info over het torentje waar nu de UB staat. (Wat is dat toch een vreselijk lelijk gebouw, die UB, zowel van binnen als van buiten!)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Induhskaai het volgende:
http://www.molenvansloten.nl/
[ afbeelding ]
Tsja, Noord, dat ken ik dus echt niet en dat van die molen wist ik helemaal niet. Wel leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:55 schreef chufi het volgende:
Dan zijn er dus 2
https://www.noord.amsterdam.nl//smartsite.shtml?id=9844
Ja, kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:20 schreef fotoloog het volgende:
hogeweg?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind de Amstel ter hoogte van de sluizen erg fraai. Mooie waterkant, mooie panden.
Verder heb ik niet zo bijster veel met grachten, eigenlijk.
Wat betekend dat?quote:
Ben ik dus er nooit geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef svh125 het volgende:
Nee, je zit in een te rijke buurt, het is niet in zuid.
Lineauspad ?quote:
Tis bestaat met een Tquote:
En Lineauspad is met dubbel Nquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis bestaat met een T
en kijk hier
[ afbeelding ]
maar of dat de juiste straat is weet ik niet, tis wel met dubbel NN
Edit had ik al wel gedaan voor deze replyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef m3nster het volgende:
[..]
En Lineauspad is met dubbel N
Edit: Daar las ik overheen... hahahah
OK \quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef svh125 het volgende:
Linnaeuspad kende ik ook niet. Heb het net gecheckt bij postcode. Het bestaat wel, alleen even nummers. Het is alleen niet wat er op de foto staat. Wel heel erg dichtbij.
Anders doet Roi zowel de punten en het nieuwe straatje/plaatjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK \
Als jij de punten doet, mag Roi een nieuwe straatfoto plaatsen
quote:
dacht ik ook, alleen heeft die aan 2 kanten rijen flats staan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:26 schreef chufi het volgende:
Doe ik de Von Liebigweg
Dacht ik ook maar die bocht loopt andersomquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:29 schreef Wupppie het volgende:
[..]
dacht ik ook, alleen heeft die aan 2 kanten rijen flats staan.
Op de foto is de linkerzijde geloof ik 1 lange flat
Dus in heel Oost-Watergraafsmeer aan de randquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:31 schreef svh125 het volgende:
Nee, nog steeds niet goed. En jullie hebben mij niet horen zeggen dat het in Jerusalem is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |