quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef m3nster het volgende:De beruchte motorwal .. De keren dat ik daar was, nou laat ik maar niks zeggen, want het was daar een behoorlijke zooi qua junks en dergelijke

{
Back in 2004}
Op zich niks mis mee, maar goed

Noord is best leuk, maar voor eventjes..
Volgens mij hebben ze het redelijk weten op te ruimen daar. De enige junk die er nu nog woont is vrij onschuldig en heeft mij een racefiets verkocht voor 5 euro.
Ik heb inderdaad wel verhalen gehoord van een aantal jaren terug. Drie deuren naast waar ik woonde, woonde een dealer, die op een gegeven moment geript werd en een mes in zijn rug kreeg en daar midden op de galerij lag te bloeden. De politie kwam natuurlijk navraag doen maar die kerel wilde niet toegeven om hoeveel geld het ging omdat hij van een uitkering leefde. Dus de politie kon niets doen. Uiteindelijk was er een andere buurman zo dapper (of onachtzaam) om toe te geven dat hij op de trap benaderd was door een heroīnehoertje die later bij die dealer naarbinnen ging. Dealer is toen een aantal jaartjes vastgezet.
Maar toen ik er woonde was het al met al goed opgeruimd. Ook 's avonds en 's nachts weinig problemen, het grootste probleem was nog dat de lift regelmatig vol met pis lag.
Overigens ongelooflijk hoe onachtzaam sommige mensen ook met hun gegevens omgaan. Maanden nadat de oude bewoners van mijn huis verhuisd waren kreeg ik nog belastingaanslagen en uitkeringsbrieven voor ze.
Maar goed, dat is gewoon een stukje culturele achtergrond bij de Motorwal.
Nieuwe: