Je komt niet positief over iig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. En zo negatief ben ik nu ook weer niet. Ik ben al veel positiever dan voorheen. Maar ik zou inderdaad wel positiever kunnen zijn.
quote:Oh en ik dacht dat je naam van Q-music kwam.
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:50 schreef Lixi het volgende:
Sommige paiqers...ik geniet nu al 5 minuten van een monoloog over Chris Cornell
Te ver weg? te kaal? te iets anders? je weet 't nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt niet positief over iig.
[..]! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
[..]
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!
Je praat hier in het bijzijn van een Q.-fan.. het is maar even dat je het weetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
Je zou eens met Q. moeten daten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Te ver weg? te kaal? te iets anders? je weet 't niet![]()
Ik krijg alleen maar lelijke matcheswie weet ligt daar het probleem
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
Seks èn een eerste date? Leuke context![]()
Sorry, don't mind me, ik ben nogal visueel
Als ze leuk isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.
Zou jij seks hebben na de eerste date met iemand?
De wereld moet wel heel erg bewegen, wil dat mij overkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Daar is niks mis met visueel zijn ingesteld. Het is trouwens wel een goede stelling.
JAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga proberen om het leven positiever in te zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt niet positief over iig.
[..]! Ik was al lang Q. toen die fakerds langs kwamen.
.
[..]
Ik heb jou helemaal niet als match op Paiq! Stom!
Na de eerste date?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat je fan van mij bent, schat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Je praat hier in het bijzijn van een Q.-fan.. het is maar even dat je het weet
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is het leuker jou in nieuwsgierigheid te laten daarover
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:59 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is het leuker jou in nieuwsgierigheid te laten daarover
That must be it!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar lelijke matcheswie weet ligt daar het probleem
Helemaal niets voor mij, ik was eerst!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik realiseer mij nu pas dat Q ook uit James Bond kan komen. Misschien iets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |