Ligt aan het subfora waar je in zit. En de modjes liggen een beetje te slapen momenteel, normaliter zou dit topic allang al opgeschoond zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Tja, heb je gelijk in. Maarja, had toch iets ander publiek verwacht. Maarja dat is gewoon mijn fout. Ik moet de verwachtingen niet te hoog leggen natuurlijk
Ja 1 keer. Dat tasje wat ik zocht in dat ene topic. Die heb ik in het wit. Een ring ter grote van een pink kan toch ook duizenden euro`s zijn. Of is dat moeilijk te bevatten voor jou hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb jij welleens 120 euro uitgegeven aan een tasje nog niet eens ter groote van je portemonnee?
Ben blij dat je er zo tegen aankijkt. Het heeft er niet eens mee te maken dat ik er verzorgd bij wil lopen. Het is gewoon dat ik iets mooi vind en daarom koop.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Ik snap overigens wel dat je mooie kleding koopt hoor. Ik heb ook wel dure broeken en shirtjes van G-star en diesel en zulks soort merken. Ook niet allemaal maar ik heb er ook wel een aantal. En ik snap best dat je er goed verzorgd bij wilt lopen.
Ja dat weet ik. Maar ik zou ook nooit een ring van 1000en euro's kopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Ja 1 keer. Dat tasje wat ik zocht in dat ene topic. Die heb ik in het wit. Een ring ter grote van een pink kan toch ook duizenden euro`s zijn. Of is dat moeilijk te bevatten voor jou haha
Tja, Ik begin nu te begrijpen dat mensen die totaal niks te doen hebben streng op zinsopbouw gaan letten etc.quote:
Oke dat kan, fijne avond, doeiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik zou ook nooit een ring van 1000en euro's kopen.
heb je dat tegen mij? dequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Tja, Ik begin nu te begrijpen dat mensen die totaal niks te doen hebben streng op zinsopbouw gaan letten etc.
Ik ga idd. Ik moet nog leren. doei.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Oke dat kan, fijne avond, doeiiiiiiiiiiiiiii
Ik koop kleding voor mezelf. Interesseer mij vrij weinig wat andere ervan vinden. Dat ze het mooi vinden is dan mooi meegenomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Silentalarm het volgende:
Het gaat om het principe. Ik koop mooie kleren omdat ik niet aangezien wil worden voor verjunkte zwerver of zulks. Maar ik zie op begeven moment niet meer het verschil tussen een shirtje van 30 euro en een shirtje van 200 euro. Wordt je daar dan beter van?
Mikeyyy jongen, hap nou niet zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef Mikeyyy het volgende:
[..]
Ik koop kleding voor mezelf. Interesseer mij vrij weinig wat andere ervan vinden. Dat ze het mooi vinden is dan mooi meegenomen
Thnx! eindelijk een normale reactie haha.. ik zal kijken of deze een site hebben.. iig bedanktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Mikeyyy jongen, hap nou niet zo
Als je dat nou niet had gedaan was het niet zo geėscaleerd en had je vast al een gericht antwoord
Laat da menneke gewoon een vraag stellen![]()
OT: Heb geen idee eerlijk gezegd! Amerikaans gerichte winkels wellicht (American Today/Yankee ofzo)..
Ja, het had niet veel toegevoegde waarde meer toch. Aangezien het blijkbaar zielige kereltjes zoals jou aanzette tot het plaatsen van nutteloze reacties.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Het wordt steeds sneuer, nu heeft TS de OP weggehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |