laseren beschadigt je ogen. als je al droge ogen hebt loop je een extra risico dat je er nog meer last van krijgt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:46 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb helemaal ideale lenzen (al zeg ik het zelf).
Dit zijn allday/allnight lenzen, die je een maand lang 24/7 kan inhouden. Geen gekloot met vloeistoffen e.d. en minder risico op irritaties en ontstekingen van je ogen, omdat je niet steeds opnieuw met je vingers in je ogen moet om je lenzen in- en uit te doen. Bij mij werkt het prima, ik hou in m'n agenda netjes bij wanneer het tijd is om mijn lenzen te verwisselen en verder heb ik eigenlijk niet eens meer door dat ik ze draag. Het grote voordeel is ook dat ik zowel overdag als 's nachts gewoon goed zie, dus ook 's nachts geen gekloot meer met het niet kunnen lezen van de wekker.
Overigens; ik lees hier over niet laseren vanwege het hebben van droge ogen; voor zover ik weet is dit onzin. Mijn moeder heeft ook altijd last van droge ogen gehad, kon daardoor zelfs geen contactlenzen meer verdragen, maar heeft toch haar ogen laten laseren. Ze kreeg kunsttranen mee, die heeft ze wel een tijd moeten gebruiken, maar uiteindelijk ziet ze nu weer prima zonder bril en lenzen; de kunsttranen gebruikt ze nog wel is, maarja, dat vind ze stukken minder gedoe dan een bril op d'r neus
Wat dacht je van langs een opticien gaan?quote:Op maandag 12 april 2010 17:27 schreef carmel2001 het volgende:
hallo,
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wordt helemaal gek.
ik heb zachte maandlenzen sinds 2 jaar maar heb heel erg last van droge ogen, k zie dan gewoon niets meer net op er een vliesje over heen zit ofzo. ik heb al geprobeerd om me lenzen dan uit te doen en in vloeistof te leggen of vloeistof in me oogdruppelen maar niets helpt wie weet iets.
Ligt eraan, soms staat er specifiek aangegeven dat je ze als lensdragen NIET moet gebruiken, maar bij degene die ik heb heb van het kruidvat mag het wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:20 schreef carmel2001 het volgende:
hallo,
wie kan mij wat meer vertellen over hooikoorst terwijl je lenzen draagt. Als je dan oogdruppels gebruik moet je dat doen met lenzen in of eerst je lenzen uit doen en mag je je lenzen dan nog wel in. heb je meer kans op rode ogen.
I.P.V. Hooikoorts oogdruppels heb ik van die kleine blauwe hooikoorts tabletjes en neusspray dus geen gekloot met oogdruppels + lenzen. Verder heb ik denk ik ook maar lichte hooikoorts als ik ze een week of 2 inneem kan ik een maand zonder zonder hooikoorts verschijnselen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:55 schreef carmel2001 het volgende:
komen de droge ogen ook van hooikoorst? en wat kan ik daar aan doen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |