abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79876852
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:46 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb helemaal ideale lenzen (al zeg ik het zelf).
Dit zijn allday/allnight lenzen, die je een maand lang 24/7 kan inhouden. Geen gekloot met vloeistoffen e.d. en minder risico op irritaties en ontstekingen van je ogen, omdat je niet steeds opnieuw met je vingers in je ogen moet om je lenzen in- en uit te doen. Bij mij werkt het prima, ik hou in m'n agenda netjes bij wanneer het tijd is om mijn lenzen te verwisselen en verder heb ik eigenlijk niet eens meer door dat ik ze draag. Het grote voordeel is ook dat ik zowel overdag als 's nachts gewoon goed zie, dus ook 's nachts geen gekloot meer met het niet kunnen lezen van de wekker.

Overigens; ik lees hier over niet laseren vanwege het hebben van droge ogen; voor zover ik weet is dit onzin. Mijn moeder heeft ook altijd last van droge ogen gehad, kon daardoor zelfs geen contactlenzen meer verdragen, maar heeft toch haar ogen laten laseren. Ze kreeg kunsttranen mee, die heeft ze wel een tijd moeten gebruiken, maar uiteindelijk ziet ze nu weer prima zonder bril en lenzen; de kunsttranen gebruikt ze nog wel is, maarja, dat vind ze stukken minder gedoe dan een bril op d'r neus
laseren beschadigt je ogen. als je al droge ogen hebt loop je een extra risico dat je er nog meer last van krijgt.

droge ogen = negatieve indicatie normaal gesproken.
pi_79887570
Gebruik nu al bijna 3 jaar probleemloos lenzen, gebruik renu multiplus no-rub.
In Amerika hebben ze deze net uitgebracht

Ziet er wel "Fresh" uit
Hoop dat het snel wordt uigebracht in Nederland.
pi_80232896
hallo,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wordt helemaal gek.
ik heb zachte maandlenzen sinds 2 jaar maar heb heel erg last van droge ogen, k zie dan gewoon niets meer net op er een vliesje over heen zit ofzo. ik heb al geprobeerd om me lenzen dan uit te doen en in vloeistof te leggen of vloeistof in me oogdruppelen maar niets helpt wie weet iets.
pi_80232949
Maak je ze ook wel echt schoon door ze met wat vloeistof in je handpalmen zachtjes schoon te wrijven?
Cool story, Hansel.
pi_80232956
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:27 schreef carmel2001 het volgende:
hallo,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wordt helemaal gek.
ik heb zachte maandlenzen sinds 2 jaar maar heb heel erg last van droge ogen, k zie dan gewoon niets meer net op er een vliesje over heen zit ofzo. ik heb al geprobeerd om me lenzen dan uit te doen en in vloeistof te leggen of vloeistof in me oogdruppelen maar niets helpt wie weet iets.
Wat dacht je van langs een opticien gaan?

Soortgeliijke klachten had ik ook, en ik bleek niet langer zachte lenzen te kunnen dragen.
Geen referral hier.
pi_80234616
ja ik maak ze heel goed schoon. ik heb iest gehoord over oogdruppels maar welke moet ik dan nemen
pi_80273830
hallo,

kan het zijn dat ik droge ogen heb omdat ik hooikoorst heb?? en moet je dan oogduppels gebruiken (of mag dat niet met lenzen in ?)
pi_80276446
Er zijn speciale anti-hooikoorts oogdruppels die je met lenzen kunt gebruiken, heb ik ook. Die van mij heet Allergo-COMOD oogdruppels 20 mg.
pi_80292828
hallo,

bedankt voor de reactie ik ga die oogdruppels zeker ff een keer proberen want word een beetje gek van me ogen
pi_80305443
ga als je last hebt van je lenzen naar oculenti, dat zijn echt goede lenzenboeren, zitten in ziekenhuizen over het algemeen, maar google even. Echt de allerbeste, ze doen ook medische lenzen voor bv albino's en sturen je indien nodig zo door naar de oogarts (die een deur verder zit). Qua lenzen heb ik ook een hoop gedoe gehad, maar die ik nu heb via hen harde lenzen en dat is toch erg fijn.
pi_80311461
hallo,

wie kan mij wat meer vertellen over hooikoorst terwijl je lenzen draagt. Als je dan oogdruppels gebruik moet je dat doen met lenzen in of eerst je lenzen uit doen en mag je je lenzen dan nog wel in. heb je meer kans op rode ogen.
pi_80311734
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:20 schreef carmel2001 het volgende:
hallo,

wie kan mij wat meer vertellen over hooikoorst terwijl je lenzen draagt. Als je dan oogdruppels gebruik moet je dat doen met lenzen in of eerst je lenzen uit doen en mag je je lenzen dan nog wel in. heb je meer kans op rode ogen.
Ligt eraan, soms staat er specifiek aangegeven dat je ze als lensdragen NIET moet gebruiken, maar bij degene die ik heb heb van het kruidvat mag het wel.
Cool story, Hansel.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:31:59 #63
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_80311836
Informatief topic

Heb sinds 4 maanden ook lenzen
Tot nu toe bevallen ze goed maar ik kan niet tegen dat als ik ze nieuw uit de verpakking haal ze gelijk in doe omdat mijn ogen dan lijken beginnen te branden dus daarom leg ik ze altijd eerst heel even in mijn eigen vloeistof ( You & Eye plus)

Verder heb je wel eens laten testen voor allergieėn? Bijvoorbeeld hooikoorst overgevoeligheid voor stof misschien kunnen je ogen daardoor ook wel irriteren omdat ook het hooikoorts seizoen weer is begonnen.
Als dit niet het geval is zou ik gewoon een andere lenzen vloeistof proberen of voor de bril gaan.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_80312451
ja bedankt voor de reacties ik heb inderdaad hooikoorst
pi_80312550
komen de droge ogen ook van hooikoorst? en wat kan ik daar aan doen ?
pi_80312722
je hebt ook van dat spul om je ogen mee te bevochtigen. heb ik ooit ook een tijdje gebruikt.
5caring motherfuckers like stephen king flicks
  woensdag 14 april 2010 @ 19:56:51 #67
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_80317258
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:55 schreef carmel2001 het volgende:
komen de droge ogen ook van hooikoorst? en wat kan ik daar aan doen ?
I.P.V. Hooikoorts oogdruppels heb ik van die kleine blauwe hooikoorts tabletjes en neusspray dus geen gekloot met oogdruppels + lenzen. Verder heb ik denk ik ook maar lichte hooikoorts als ik ze een week of 2 inneem kan ik een maand zonder zonder hooikoorts verschijnselen.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')