buitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Acinonyx het volgende:
TS is een levenloze paupert die nooit buiten komt, laat staan nieuwe mensen wil gaan ontmoeten![]()
Ja, dat staat in de OP? Beetje dubbelop.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Acinonyx het volgende:
TS is een levenloze paupert die nooit buiten komt, laat staan nieuwe mensen wil gaan ontmoeten![]()
Het gaat hier niet over meten kutlutser.quote:
Roep niet zo van die moeilijke woorden!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Acinonyx het volgende:
Waar dan over?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over meten kutlutser.
Jij bent momenteel echt de enige die dat roept. Plus dat je zelf KLB net zo verziekt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Acinonyx het volgende:
KLB is toch sowiso al verandert in ONZ
Aha...dat is dus de reden dat we jou nooit meer zien....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:49 schreef postmortum het volgende:
echt klb bazen komen niet achter hun pc vandaan en blijven gezellig in de klb sc , zodat onz het niet kan veroveren
Er is niets stoerder dan lekker kankeren van achter je PCquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aha...dat is dus de reden dat we jou nooit meer zien....
aiiiiiii dat is die shit ouwe.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is niets stoerder dan lekker kankeren van achter je PC
over het samenkomen, ook wel het vanuit het engels gekopieerde werkwoord 'to meet', wat in het Nederlands gewoon meeten is.quote:
FSC + vriendin jewaidsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aha...dat is dus de reden dat we jou nooit meer zien....
Lekker makkelijk drol. Je zorgt maar dat je dr bentquote:
niets gaat boven fscquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lekker makkelijk drol. Je zorgt maar dat je dr bent
Heb dan ook niet zo'n grote bekquote:
En jij ook, ik wil weten wie mijn topics sluitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lekker makkelijk drol. Je zorgt maar dat je dr bent
ik heb toch al gezegd dat ik niet komquote:
Meeten is voor mietjes..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb toch al gezegd dat ik niet kom
bio is een miejequote:
Meeten is geen goed Nederlands, eerder een vorm van turbotaal. Noem het dan ontmoeten ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef Zith het volgende:
[..]
over het samenkomen, ook wel het vanuit het engels gekopieerde werkwoord 'to meet', wat in het Nederlands gewoon meeten is.
Meten is het uitzoeken van een lengte. Meteen is nu. Meeten is samengaan.
Trollquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meeten is geen goed Nederlands, eerder een vorm van turbotaal. Noem het dan ontmoeten ofzo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meeten is geen goed Nederlands, eerder een vorm van turbotaal. Noem het dan ontmoeten ofzo.
Wacht maar tot je mij ontmoet!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:58 schreef Biogarde het volgende:
Echt hè, dat KLB bazen droeftoeter geneuzel
Als je maar van m'n kont afblijft en me niet gaat hosselen.quote:
Wanneer ontmoeten we elkaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten...?
Wanneer gaan we ontmoeten....?
Je bent toch een vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je maar van m'n kont afblijft en me niet gaat hosselen.
Heel KLB in 1 post.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is niets stoerder dan lekker kankeren van achter je PC
Idd, vervang de tekst "Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!" door deze leus.quote:
Jij vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Biogarde het volgende:
Mên, ik ben zo benieuwd naar die kop van postmortum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |