Heeft 'ie ook niet: http://empire.blogsome.co(...)ederlandse-conflict/quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit kun jij onmogelijk zelf bedacht hebben
En daar zit 'em de crux. In jouw verhaaltje zouden friezen nooit een reden hebben gehad om veiligheid nodig te hebben. Friezen en niet-friezen leven hier al een duizend jaar samen zonder dat de een of de ander het nodig vond om aanslagen te plegen of landjeroof te doen.quote:om zich te verdedigen tegen aanslagen van het Nederlandse Verzet
Oh, die link had ik nog niet gelegd!!11elf. Magoed, ik heb de bron even vermeld, ook zo netjes...quote:
Friesland heeft daar al tientallen jaren nederzettingen staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef Irrem het volgende:
Wordt een deel van noord holland niet al west friesland genoemd?
Ja omdat hier niet alles om de paar jaar in puin wordt geschotenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:05 schreef SpecialK het volgende:
onder de omstandigheden in west friesland? Dat's best wel ok. Ik heb gehoord dat hoorn erg mooie 2-onder-1-kap woningen heeft.
Waarom schrijft de telegraaf hier niets overquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:37 schreef Joppy het volgende:
Ongelukkige keuze van die friezen om alles daar heen te drijven, de Nederlanders hebben nu de toegang naar de Amsterdamse haven in handen plus de staal industrie.
En wat is er gebeurd met de twentse gebieden, worden die zomaar dood gezwegen ofzo
quote:Friesland druk bezig met voorbereidingen invasie (ANP 13-1-2009)
Leeuwarden - Na enkele weken van catapultschoten door de Noord-Hollandse NAMAS is de maat vol voor de Friese Premier Foppe de Haan. Inmiddels zijn er naar schatting 9 wakken in het Friese ijs geschoten. De Haan heeft aangekondigd binnen 48 uur tot actie over te gaan. Tijdens de eerste fase van de invasie zullen Friese scherpschutters hun catapulten richten op de bevroren Hollandse binnenwateren. De tweede fase zal spoedig volgen, tijdens deze fase zullen de elite fierljeppers de wateren overspringen, strategische posities innemen en vijandige sneeuwbalgooiers elimineren. Mocht dit slagen dan zullen ook reservisten zoals het 8ste kaatsersbattalion en de 11 klapschaats-eskaders hun posities innemen. In de laatste fase van het conflict zullen de skūtsjes de Noordhollandse wateren inzeilen en, ter vergelding van de wakken, al het ijs in de binnenwateren breken. De Nederlandse guerilla- en verzetsleider Camiel Eurlings heeft inmiddels aangegeven heftig verzet te zullen bieden aan de onrechtmatige inval en zegt niet terug te deinsen om ook Friese heiligdommen als het standbeeld van Bonifatius te bekladden met oostindische inkt.
De VN keurt het buitensporige geweld aan Friese zijde af, maar zal vooralsnog niet ingrijpen in dit conflict.
Sterk, heel sterkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Flinke Elfstedentocht gaat dat worden.
Omdat wij europeanen onze kinderlijke behoefte aan bloedvergieten 60 jaar geleden met een "eentje om het af te leren" hebben afgeschud houd niet in dat het ons iets moet schelen dat kindvolken zoals die in het M.O. elkaar aan het verneuken zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja omdat hier niet alles om de paar jaar in puin wordt geschoten
WTF manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Bob-B het volgende:
Uitroeien die Nederlanders! Doe mij maar een Fries paspoort, heb ik tenminste een rijk leven
Oja, slecht vergelijk met de palestijnen, want die hebben nooit een eigen land gehad. Waren altijd een nomaden volk waar geen enkel aribisch land op zit te wachten, dus nu maar een stuk grond claimt in Israėl. En ja de moslimlanden steunen de palestijnen, want ze zijn als de dood dat het armoedige nomaden volk hun land in komt.
Het begin is er!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef boyv het volgende:
[..]
Friesland heeft daar al tientallen jaren nederzettingen staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |