Komt door alle coke die ze snuift.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Leatherneck het volgende:
Ze is ook vaak genoeg in de war met namen. Eerst al een paar keer Jennifer zeggen, terwijl ze tegen Hester sprak, en omgekeerd. Gister begon ze "nu even naar de broer van Rachel", terwijl dat de broer van Lisa was..
Ja , Martijn is wel OK...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:58 schreef Regina7 het volgende:
Ze zag er mooi uit met haar prachtfiguurtje en presenteerde het warm. Ze is op momenten leuk gevat en adrem. De chemie tussen haar en Martijn is ook duidelijk aanwezig.
Goed presentatiekoppel!
Volgens mij heb je naar een ander programma zitten kijken dan de rest van de mensen hierquote:Op zondag 10 mei 2009 16:58 schreef Regina7 het volgende:
Ze zag er mooi uit met haar prachtfiguurtje en presenteerde het warm. Ze is op momenten leuk gevat en adrem. De chemie tussen haar en Martijn is ook duidelijk aanwezig.
Goed presentatiekoppel!
Ik ook. Ze behandelt iedereen als kind en maakt constant foutjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:58 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop echt zo dat ze Idols aan zich voorbij laat gaan
Dit vind ik zo grappig altijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:58 schreef Regina7 het volgende:
Goed presentatiekoppel!
Is dit serieus, of proef ik hier enig cynisme?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:58 schreef Regina7 het volgende:
Goed presentatiekoppel!
Zoiets.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:59 schreef Falco het volgende:
Wanneer stopt iemand haar smoel in een hakselmachine? Van alle presentatrices die Nederland rijk is, is zij het meest nep en wanstaltigst.
Komt ook door alle coke die ze snuift.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:37 schreef female81 het volgende:
Ze heeft tegenwoordig ook zo'n net iets te oranje kop bij net iets te blond haar, dat vind ik ook zonde.
Ik begrijp wat je bedoelt; eerst viel het nog mee. Maar op een of andere manier is ze heel erg nep geworden. Ik denk ook dat ze Hart in Aktie niet meer zou kunnen doen, ze zou te nep naast die kandidaten staan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Is dit serieus, of proef ik hier enig cynisme?
[..]
Zoiets.
En eigenlijk was ze vroeger heel leuk. In haar Over de Roooie-tijd. Maar ergens is er iets mis gegaan. Ze heeft tegenwoordig ook zo'n net iets te oranje kop bij net iets te blond haar, dat vind ik ook zonde.
(Dat soort praat kan je afdoen als jaloezie, maar ze komt dermate nep op me over dat het me niet eens zou verbazen als het echt waar is.)quote:"Heeft ze ook. Als de camera niet loopt is het best een naar mens. Ik heb twee keer meegedaan met hart in aktie toen, en tijdens het regelen van de dingen enzo was ze echt bijzonder onaardig. Erg bazig en controlfreakig, helemaal niet het image wat ze op tv zo graag laat zien."
Het allerergste is dat over een jaar of twee Nederland Wendy van Dijk weer helemaal omarmt, nadat ze openhartig in 'haar boek' heeft verteld over welke moeilijke periodes (cokeverslaving, losbandig leven + depressiviteit) ze heeft moeten doorstaan. Datzelfde was ook al eerder het geval na dat Xander de Buisonje-debacle. Eigenlijk moet iemand haar in bescherming nemen en haar niet meer op TV laten komen. Is voor haar wat chiller en voor het Nederlandse TV-publiek ook prettiger.quote:
In een hippe tent in Amsterdam heb ik zoiets opgevangen/meegekregen, soort van gezien...quote:
zou me niks verbazenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:11 schreef Falco het volgende:
[..]
In een hippe tent in Amsterdam heb ik zoiets opgevangen/meegekregen, soort van gezien...
Wat ik heel apart vind is dat klaarblijkelijk iedereen een meeloper moet zijn ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dit vind ik zo grappig altijd.
Ze wordt tot op de grond toe afgebrand door echt iedereen in dit topic, en dan komt er opeens zo iemand voorbij die iets enorm positiefs post zonder ook maar een klein beetje in te gaan op alle kritiek. Blijkbaar het hele topic totaal niet gelezen ofzo. Heel apart.
Ja, toen ze dit deed had ik ech iets van.. Ehm, is het nu alweer tijd voor je vitamientjes?quote:
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Regina7 het volgende:
[..]
Wat ik heel apart vind is dat klaarblijkelijk iedereen een meeloper moet zijn ofzo.
Dit is gewoon mijn mening en totaal niet cynisch bedoeld. Dat het niet ligt in de lijn der meningen hier zal me jeuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |