Ik vond het camerawerk heel vervelend. Inzoomen, uitzoomen, dan weer scherp beeld, dan weer niet... Hoop wel dat ze hier mee ophouden. Voor de rest wel een leuk programma.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef DarkElf het volgende:
Vind veel rtl programma's vaak zo moeilijk te verstaan (veel ruis) ... of ik word doof , dat kan ook
Waarschijnlijk waren er best wel een paar betere die niet wilden meewerken aan dit vervolg op Wie is de Chef.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef Stansfield het volgende:
Ze hebben niet echt de beste amateurchefs genomen.
Dit waren toch de winnaars van de show?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren er best wel een paar betere die niet wilden meewerken aan dit vervolg op Wie is de Chef.
Ik werd er bijna zeeziek van, Den Blijker was op een gegeven moment in beeld en die camera schommelde echt heen en weer als op een schipquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vond het camerawerk heel vervelend. Inzoomen, uitzoomen, dan weer scherp beeld, dan weer niet... Hoop wel dat ze hier mee ophouden. Voor de rest wel een leuk programma.
Zijn tot nu toe wel de zwaksten. Maar ja..het is geen afvalrace.quote:
klopt, zijn allemaal winnaarsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef MooieLuL het volgende:
wat een bekende gezichten allemaalvan wie is de chef o.a.
Dat Vlaams/Zeeuwse dialect van Sergio is wel grappig om te horen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:10 schreef RobinOok het volgende:
Maar verder vond ik het wel leuk om te zien hoe Sergio zijn eerlijke mening gaf. Niet afzeikerig en dominant, maar gewoon hard en eerlijk. Niemand die daar ook moeite mee had, dat is goed om te zien.
Dat klopt ja. Mooi om te zien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:10 schreef RobinOok het volgende:
Maar verder vond ik het wel leuk om te zien hoe Sergio zijn eerlijke mening gaf. Niet afzeikerig en dominant, maar gewoon hard en eerlijk. Niemand die daar ook moeite mee had, dat is goed om te zien.
Die ogen van die gastquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef fratsman het volgende:
En hopelijk tyft Martin volgende week op.
Vond ik ook mooi. Als Zeeuws Vlaming verbaasde het me ook dat hij zoiets op wilde gaan zetten in een andere stad. Iedere 3-sterrenchef zou denken aan Londen, Parijs, Amsterdam, Den Haag.... Sergio dacht waarschijnlijk aan Hulst of Terneuzenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat Vlaams/Zeeuwse dialect van Sergio is wel grappig om te horen.
Volgende week dus bij ons om de hoek: bij Lucas Rive.
Hij zegt wel op de site dat hij een mooi, nieuwe zaak in het buitenland zou willen. Dus misschien toch Londen of Parijs. Ik verwacht echter Oostende of Zeebrugge ofzoiets.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:37 schreef XL het volgende:
[..]
Vond ik ook mooi. Als Zeeuws Vlaming verbaasde het me ook dat hij zoiets op wilde gaan zetten in een andere stad. Iedere 3-sterrenchef zou denken aan Londen, Parijs, Amsterdam, Den Haag.... Sergio dacht waarschijnlijk aan Hulst of Terneuzen
Op de website van RTL staan trouwens ook de uitvoerige workshops van de topkoks.
Hopelijk wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Nog 3 kwartier, en dan zijn we gelukkig van Martin verlost.
Herman heeft zijn zin gekregen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:00 schreef Morwen het volgende:
Die blik van die Martin achter hem toenhij zei er 1 de keuken uit te willen meppen
Ik mag die direktheid van hem wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef marcodej het volgende:
Die Ron Blaauw lijkt me wel typisch iemand die je met 1 zin tot je veters af kan breken. "Heb je geen lepel, of doe je alles met je vingers...?"
Ja, dat valt mij ook op... Kon het van tevoren lastig inschatten, maar ze blijken tot nu toe allemaal sympathiek over te komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag die direktheid van hem wel.
Leuke man.
Ga binnenkort eens eten bij hem in Ouderkerk.
Ik dacht dat dat in professionele keukens gewoon was? Herman den Blijker draait toch ook altijd het vlees met zijn vingers om? Gordon R. ook trouwensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef marcodej het volgende:
Die Ron Blaauw lijkt me wel typisch iemand die je met 1 zin tot je veters af kan breken. "Heb je geen lepel, of doe je alles met je vingers...?"
Ja dat vond ik ook apart, hoewel jeroen niet echt iets aan het omdraaien was, maar gewoon een beetje met zijn vingers iets aan het ronddraaien was, dat kun je ook wel met een lepel ofzo doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat in professionele keukens gewoon was? Herman den Blijker draait toch ook altijd het vlees met zijn vingers om? Gordon R. ook trouwens
Ik denk dat als mensen een heel varken inclusief kop op het aanrecht zouden hebben dat het dan ook minder klinisch 'alleen een stuk vlees' zou zijn. OK, je moet wel een groot aanrecht hebben voor een heel varkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef muissie het volgende:
Jamie Oliver zie ik ook regelmatig met z,n handen overal in zitten.
Maar met je vinger iets roeren is idd niet nodig lijkt me.
Bij mij kwam die Martin ook niet bepaald over als een aardige man. Ik zal hem niet missen.
Dat van die eend van volgende week lijkt me ook een beetje vreemd. Ik bedoel als er een stuk dood varken of koe op tafel ligt is er niks aan de hand en een eend is zielig ?
Mensen vinden het vaak ineens erg als ze een dier herkennen. Hoewel ik betwijfel of ze een lekker gegrild kippie ook zielig vind.
precies. En vaak voegen ze zout en specerijen en dat soort dingen ook met de blote vingers toe. Is toch precies hetzelfde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat in professionele keukens gewoon was? Herman den Blijker draait toch ook altijd het vlees met zijn vingers om? Gordon R. ook trouwens
He bedankt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef cybermans het volgende:
@computergirl:
http://www.rtl.nl/(/huist(...)laauwmasterclass.xml
Die moet gewoon lekker weer naar huis gaan en huisvrouwtje blijven spelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |