Nou ik hoop dat Michiel toch wat zuiniger is op Maricha dan op de inboedel van 3fmquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef Piles het volgende:
Kwam die hersenschudding van Maricha echt door het schaatsen, of ...
Zal ik dan ook maar vertellen dat ik bezig ben met de hash-functies van phpBB3 om die om te zetten naar een function die ik extern kan aanroepen in een PHP-script?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
en PJirc zal wel een webbased irc client zijn , maar lekker boeiend in een 3fm topic
Iets met schilderijen en AntiRoos - http://twitpic.com/12frhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat Michiel toch wat zuiniger is op Maricha dan op de inboedel van 3fm
*knikt en doet alsof het duidelijk is*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar vertellen dat ik bezig ben met de hash-functies van phpBB3 om die om te zetten naar een function die ik extern kan aanroepen in een PHP-script?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Iets met schilderijen en AntiRoos - http://twitpic.com/12frh
Klopt, maar 't is niet echt mijn dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arbeidsvitaminen was toch niet mis mee
MIchiel geef hans is een queeninjectiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is niet echt mijn dag.
En ik dat ik eigenlijk weer eens verder moet met de topic-statistieken, maar het gewoon te druk hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar vertellen dat ik bezig ben met de hash-functies van phpBB3 om die om te zetten naar een function die ik extern kan aanroepen in een PHP-script?
Misschien maar eens een request van Queen de deur uit sturenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
MIchiel geef hans is een queeninjectie
Radio GaGa. Please?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MIchiel geef hans is een queeninjectie
Zijn er bodyguards bij ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
Giel en Mart Smeets samen bij de DWDD
Ik heb ook flinke plannen met de Muziekstats (integratie van extra informatie vanaf Last.FM via hun API) maar heb er ook te weinig tijd voor...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik dat ik eigenlijk weer eens verder moet met de topic-statistieken, maar het gewoon te druk heb
Als ik je ergens mee kan helpen , let me knowquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik dat ik eigenlijk weer eens verder moet met de topic-statistieken, maar het gewoon te druk heb
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Deze moet ik echt laten zien.
[ afbeelding ]
Leuke woordspelingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Deze moet ik echt laten zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |