Ik vond het eerst een vreselijke plaat, maar toen ineens was ik helemaal verkochtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit ook een supernummer. Dat refrein, ramambmamamambmamam. En zo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef Cee het volgende:
Kanye West of ga je liever naar het oosten?
Hahahaha, ik heb onze salontafel laatst in de koopjesghoek gehaald, scheelde 40,- en een hoop in-elkaar-zet-gevloekquote:
de meeste spullen haal ik uit de koopjeshoek of bij de tweedehandsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb onze salontafel laatst in de koopjesghoek gehaald, scheelde 40,- en een hoop in-elkaar-zet-gevloek
neeh gewoon met je eigen kruiskopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dat ook met een moersleuteltje?
`Ligt met een lichte hersenschudding op de bank.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat doen Tjibbe en Hugo daar nou?
Waar is Maricha? :-(
Sorry, hier moest ik even, lekker puberaal, héél hard om lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh gewoon met je eigen kruiskop
Ohjee, dat heb ik gemist, wat heeft ze gedaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
`Ligt met een lichte hersenschudding op de bank.
Geschaatst.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohjee, dat heb ik gemist, wat heeft ze gedaan?
Ze is gaan schaatsen....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohjee, dat heb ik gemist, wat heeft ze gedaan?
Moet je aan Hans vragen, die heeft daar een leuk fragment over als het goed isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dat ook met een moersleuteltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |