Je bent Klonk, MPG, Muck, Fles, Fha, Bed, Dekentje en Matras?en god weet wie nog meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat.
[..]
Tegenwoordig pas?
Fokkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel, wat ben je allemaal aan het doen
Ik ben DM, daar heb ik mijn handen al vol aan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent Klonk, MPG, Muck, Fles, Fha, Bed, Dekentje en Matras?en god weet wie nog meer
Damn... wat zul jij het druk hebben...
Hij is tong80, Yvonne, Meki, SCH en zo nog een paarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent Klonk, MPG, Muck, Fles, Fha, Bed, Dekentje en Matras?en god weet wie nog meer
Damn... wat zul jij het druk hebben...
Kloptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan... dat lijkt op warme chocomel met slagroom.
Dat idee had ik op 11 september 2001 ook. Er kwam wat tussenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef Leanne het volgende:
* Leanne denkt eraan een nachtje door te gaan met scriptie. En dan morgen lekker slapen als t af is![]()
Sterkte vannacht danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef Leanne het volgende:
* Leanne denkt eraan een nachtje door te gaan met scriptie. En dan morgen lekker slapen als t af is![]()
Wat laat jij je snel afleiden danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat idee had ik op 11 september 2001 ook. Er kwam wat tussen
Overloper!quote:
Succes, enneh.. kom hier maar af en toe een bakje koffie halen, die zul je dan wel nodig hebben. Ik zet een kan sterke koffie klaar voor jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef Leanne het volgende:
Gaat het goed met je fles?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook. Korter, en later, maar toch, ook. De mooiste vrouw aan deze kant van de dampkring.![]()
Je hebt een gitaarquote:
Je komt nogal.. behoeftig?... overquote:
quote:
Ik mag mooie vrouwen niet aantrekkelijk vinden of zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je komt nogal.. behoeftig?... over
whehehe... maar niet zoveel achter elkaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag mooie vrouwen niet aantrekkelijk vinden of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |