Wat ben jij nou weer voor een lomp figuur om mij (inclusief mn ouders en beste vriendin) af te kraken. Wie denk je wel niet dat je bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
MilieuhippieIk betaal erg graag voor om warm te douchen en het klimaat zal me eerlijk gezegd mijn reet roesten.
[..]
Je bent gewoon aan hun ranzige putlucht gewend geraakt. Of je stinkt zelf ook als de pest.
Jij hoeft van mij helemaal niet te douchen, je komt immers toch niet in aanraking met andere mensen. Laat staan vrouwmensch'en. Geluk ermee, he!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef gamepwner het volgende:
Zo ben terug van het gamen en zie 5 nieuwe pagina's.
Wat een gedrevenheid van de mensen hier
Uit protest ga ik vandaag niet douchen! dat zal jullie leren!
Je ruikt het altijd meteen aan mensen of ze roken of niet. Behalve natuurlijk als je zelf de hele dag in dat luchtje rond loopt en er inmiddels al gewend aan bent. Ik ga niet zo ver om te zeggen dat ze stinken/vies zien. Maar weet zeker dat ik het aan je ouders/beste vriendin zou ruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
net alsof je niet fris ruikt als je maar 1x per dag doucht...(Na het sporten is douchen natuurlijk logisch).
En dat rokers niet fris ruiken vind ik ook totale bullshit. Mijn beide ouders en beste vriendin roken alle3, hun ruiken echt niet smeriger als ik die niet rookt![]()
Ik ga wel zo ver als te zeggen dat ik die rooklucht wél vind stinken. Mensen met een bieradem stinken net zo hard.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30 schreef mirved het volgende:
[..]
Je ruikt het altijd meteen aan mensen of ze roken of niet. Behalve natuurlijk als je zelf de hele dag in dat luchtje rond loopt en er inmiddels al gewend aan bent. Ik ga niet zo ver om te zeggen dat ze stinken/vies zien. Maar weet zeker dat ik het aan je ouders/beste vriendin zou ruiken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef draaijer het volgende:
bleghmensen die niet dagelijks douchen.. Blegh, de meesten stinken dan, maar dat ruiken ze zelf niet. Ik douche altijd 2x per dag
Gelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Anders blijft er gel in mijn haartjes zitten
Zou kunnen, maar ik vind het niet lekker om ongewassen mijn bed in te gaan en ik vind het niet lekker om vanuit je bed de dag te beginnen zonder te douchen :Rquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
![]()
Als je een keer een dag skipt ruik je er echt niets van, mits je niet gaat sporten.
Ja maar jij bent incontinent.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef ouderejongere het volgende:
Ik douche soms 2 keer op een dagIn de zomer zelfs 3 keer.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Doe normaal man stinkende kutboer.
Wat is dat nou voor een conclusie.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, wij schone mensen weten hoe heerlijk het voelt om je de hele dag fris te voelen. Deze stinkhippie met lang, ongewassen haar moet daar nog achterkomen.
's morgens douchenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die sochtends niet douchen![]()
Wie zegt dat ik er eerder voor uit mn nest kom ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
's morgens douchen![]()
Als ik het al doe dan 's avonds, heb echt geen zin daarvoor vroeger uit m'n nest te komen.
Eindelijk nog een! Hulde, we zijn niet abnormaal!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik vind het niet lekker om ongewassen mijn bed in te gaan en ik vind het niet lekker om vanuit je bed de dag te beginnen zonder te douchen :R
Vandaar!
Op je foto's heb je wel lang haar? Verklaart u zich nader, langharig tuig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
[..]
die reacties van jullie ook![]()
en nee ik heb geen lang haar. en ik douche gewoon 1 x per dag.
3 keer per dag is echt raar en het is ook zeker niet natuurlijk.
bang om een beetje weerstand op te bouwen?
Als jeje een keer flink inspant ofzo kun je ook gewoon even met een washandje overal langs. om nou elke keer weer zoveel water te gaan gebruiken
Is dat over haar wassen serieus zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Pandora73 het volgende:
Als je niet heet douchet, maar tegen het lauw aan, er niet langer onder blijft staan dan nodig is om je af te spoelen en geen zeep, shampoo, douchegel of andere "reinigingsmiddelen" gebruikt, kan douchen niet zo heel veel kwaad.
Maar hoe warmer het water, hoe langer je er onder blijft staan en des te meer zeep etc je gebruikt, hoe vervelender het voor je huid is.
Voor iedere dag je haar wassen geldt overigens hetzelfde... Hoe vaker je je haar wast, hoe vetter het wordt, omdat je met shampoo het natuurlijke vetlaagje weghaalt, waardoor je huid extra vet (talg) gaat aanmaken om dat te compenseren. Waardoor je haar weer vet wordt, waardoor je de neiging krijgt het te wassen, wat je hoofdhuid weer extra stimuleert, en voilá, een vicieuze cirkel...
Je doucht dus met een badmuts op?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is dat over haar wassen serieus zo?
Ik was mijn haar altijd alleen bij de kapper
Nee dat niet?quote:
Euh, ja, sorry, is echt zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is dat over haar wassen serieus zo?
Ja eigenlijk wel, maar dat doe ik dan dus wel altijd als douche/in bad ga, dus ik was 1 a 2 keer per week m'n haar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee dat niet?
Maar als je onder de douche staat vind ik dat niet gelijk haar wassen ( = toch meer iets met shampoo enzo)
Hoef je geen sorry voor te zeggen, jij verklaart juist net waarom ik zulk prachtig haar hebquote:
Ik douche iedere dag, maar was mijn haar om de dag. En hou het ook zonder badmuts droog onder de douche.quote:
als je bril opzet zie je dat eronder meer foto's staan. iets meer recent waar ik geen lang haar heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef DoimeN het volgende:
Op je foto's heb je wel lang haar? Verklaart u zich nader, langharig tuig!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Anders blijft er gel in mijn haartjes zitten
Dat heeft niks met hygiëne te maken, dat heet voorspelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het toch vreemd, mensen die niet iedere dag douchen. Je ruikt jezelf niet, maar anderen doen dit zeker wel. Ik douche vaak twee keer per dag. 's Ochtends om wakker en fris te worden en 's avonds na het sporten (dus bijna elke dag). Ik ga niet zwetend in mijn bed liggen.
Ik ben echt niet de enige. Was ook met een meisje mee na het uitgaan en we zijn toch eerst allebei gaan douchen voordat we het bed in gingen.
Verklaard meteen waarom al die openbare ruimtes zo stinken. Het is door mensen als de TS.
Helaas springt de shampoo niet rechtstreeks vanaf je haar het doucheputje in, maar spoelt het wel over je huid, dus ook daar haalt het een deel van je natuurlijke huidvet weg, waardoor je huid kan uitdrogen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef iBolt het volgende:
Ach ik was me haren wel iedere dag maar me hele lichaam om de dag vaak... Gewoon puur om onder een lekkere warme douch te staan is zo ontspannend.
Dat is te voorkomen door ondersteboven over je bad heen te hangen bij het haren wassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Helaas springt de shampoo niet rechtstreeks vanaf je haar het doucheputje in, maar spoelt het wel over je huid, dus ook daar haalt het een deel van je natuurlijke huidvet weg, waardoor je huid kan uitdrogen.
Alleen al om wakker te worden is een douche prettig. Verder ben ik graag schoon, dus douche ik dagelijks en als ik tussendoor inspannende dingen doe, door vies weer heb gelopen of in de zomer dan soms nog een keer of drie keer op een dag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef gamepwner het volgende:
wat heb daar toch een hekel aan hé. van die mensen die smetvrees hebben en ELKE dag douchen.
Ten eerste: dat is slecht voor je huid!
Ten tweede: het is niet nodig als je die dag geen inspannende acitiveiten heb gedaan.
4 keer per week douchen is dus ruim voldoende.
Ja want het is of 2 keer per dag douchen òf stinkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik douche twee keer per dag, zelfs na het uitgaan.
Douchen
Hygiëne
Sommige mensen gaan wél naar buiten weetje, en gaan wél uit. Dan is het niet fijn als je stinkt, niet voor jezelf en niet voor anderen. Toch opvallend dat veel van die world of warcraft-achtige types zo vaak stinken
JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik douche twee keer per dag, zelfs na het uitgaan.
Douchen
Hygiëne
Sommige mensen gaan wél naar buiten weetje, en gaan wél uit. Dan is het niet fijn als je stinkt, niet voor jezelf en niet voor anderen. Toch opvallend dat veel van die world of warcraft-achtige types zo vaak stinken
Gewoon niet uitgaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.
Douchen na het uitgaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.
och ja, de huid wordt ietsje droger daardoor. maar dan nog sterven die kiemcellen niet en masse hoor. anders kwam je zwart de douche uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Door het verwijderen van de vetlaag op je huid gaat je huid uitdrogen. Gewoonlijk is die vetlaag er om je huid te beschermen.
Inddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Douchen na het uitgaan?Na het uitgaan rol ik gelijk mn bed in
![]()
En dan 's ochtends je bed verschonen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
Ja ik, ik zie niet ik waarom wel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee, meestal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
En dan 's ochtends je bed verschonen?
Natte lijf?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
blegh blegh blegh, met je vieze natte lijf in je bed. Blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |