abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64999626
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Milieuhippie Ik betaal erg graag voor om warm te douchen en het klimaat zal me eerlijk gezegd mijn reet roesten.
[..]

Je bent gewoon aan hun ranzige putlucht gewend geraakt. Of je stinkt zelf ook als de pest.
Wat ben jij nou weer voor een lomp figuur om mij (inclusief mn ouders en beste vriendin) af te kraken. Wie denk je wel niet dat je bent Ik douche gewoon netjes 1x per dag, en ook gebruik ik netjes elke dag deodorant. Precies datzelfde kan ik ook van mijn ouders en beste vriendin zeggen. Dus wie ben jij om over ons te oordelen?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_65001271
Zo ben terug van het gamen en zie 5 nieuwe pagina's.
Wat een gedrevenheid van de mensen hier
Uit protest ga ik vandaag niet douchen! dat zal jullie leren!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:29:24 #203
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_65001524
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef gamepwner het volgende:
Zo ben terug van het gamen en zie 5 nieuwe pagina's.
Wat een gedrevenheid van de mensen hier
Uit protest ga ik vandaag niet douchen! dat zal jullie leren!
Jij hoeft van mij helemaal niet te douchen, je komt immers toch niet in aanraking met andere mensen. Laat staan vrouwmensch'en. Geluk ermee, he!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:39 #204
167595 mirved
Infobesitas
pi_65001580
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef DjinN het volgende:

[..]

net alsof je niet fris ruikt als je maar 1x per dag doucht... (Na het sporten is douchen natuurlijk logisch).
En dat rokers niet fris ruiken vind ik ook totale bullshit. Mijn beide ouders en beste vriendin roken alle3, hun ruiken echt niet smeriger als ik die niet rookt
Je ruikt het altijd meteen aan mensen of ze roken of niet. Behalve natuurlijk als je zelf de hele dag in dat luchtje rond loopt en er inmiddels al gewend aan bent. Ik ga niet zo ver om te zeggen dat ze stinken/vies zien. Maar weet zeker dat ik het aan je ouders/beste vriendin zou ruiken.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:34:45 #205
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_65001770
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30 schreef mirved het volgende:

[..]

Je ruikt het altijd meteen aan mensen of ze roken of niet. Behalve natuurlijk als je zelf de hele dag in dat luchtje rond loopt en er inmiddels al gewend aan bent. Ik ga niet zo ver om te zeggen dat ze stinken/vies zien. Maar weet zeker dat ik het aan je ouders/beste vriendin zou ruiken.
Ik ga wel zo ver als te zeggen dat ik die rooklucht wél vind stinken. Mensen met een bieradem stinken net zo hard.
Alleen dat is natuurlijk een ander soort iets dan stinken omdat je je dagen niet hebt gedouched.
(Un)masking for the greater good.
pi_65002048
blegh mensen die niet dagelijks douchen.. Blegh, de meesten stinken dan, maar dat ruiken ze zelf niet. Ik douche altijd 2x per dag
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:43:44 #207
64781 bonke
pipo koeie
pi_65002160
ik douche nu twee keer per dag omdat ik ziek thuis zit en et best wel lekker is
pies on joe toe
pi_65002352
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef draaijer het volgende:
blegh mensen die niet dagelijks douchen.. Blegh, de meesten stinken dan, maar dat ruiken ze zelf niet. Ik douche altijd 2x per dag

Als je een keer een dag skipt ruik je er echt niets van, mits je niet gaat sporten.
Geen referral hier.
pi_65002418
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Anders blijft er gel in mijn haartjes zitten
Gel
pi_65002424
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Als je een keer een dag skipt ruik je er echt niets van, mits je niet gaat sporten.
Zou kunnen, maar ik vind het niet lekker om ongewassen mijn bed in te gaan en ik vind het niet lekker om vanuit je bed de dag te beginnen zonder te douchen :R

Vandaar!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:50:57 #211
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_65002458
Ik douche soms 2 keer op een dag In de zomer zelfs 3 keer.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:52:21 #212
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65002509
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef ouderejongere het volgende:
Ik douche soms 2 keer op een dag In de zomer zelfs 3 keer.
Ja maar jij bent incontinent.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_65002679
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Doe normaal man stinkende kutboer.

Wat is dat nou voor een conclusie.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, wij schone mensen weten hoe heerlijk het voelt om je de hele dag fris te voelen. Deze stinkhippie met lang, ongewassen haar moet daar nog achterkomen.

die reacties van jullie ook

en nee ik heb geen lang haar. en ik douche gewoon 1 x per dag.
3 keer per dag is echt raar en het is ook zeker niet natuurlijk.
bang om een beetje weerstand op te bouwen?
Als jeje een keer flink inspant ofzo kun je ook gewoon even met een washandje overal langs. om nou elke keer weer zoveel water te gaan gebruiken
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_65002745
Mensen die sochtends niet douchen
Anders ben ik ten 1e brak en ten 2e chagrijnig
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_65002770
de konijntjes douchen iedere ochtend samen
Mu!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:01:13 #216
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65002902
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die sochtends niet douchen
's morgens douchen
Als ik het al doe dan 's avonds, heb echt geen zin daarvoor vroeger uit m'n nest te komen.
pi_65003356
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:

[..]

's morgens douchen
Als ik het al doe dan 's avonds, heb echt geen zin daarvoor vroeger uit m'n nest te komen.
Wie zegt dat ik er eerder voor uit mn nest kom ?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:12:11 #218
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_65003371
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik vind het niet lekker om ongewassen mijn bed in te gaan en ik vind het niet lekker om vanuit je bed de dag te beginnen zonder te douchen :R

Vandaar!
Eindelijk nog een! Hulde, we zijn niet abnormaal!
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

[..]

die reacties van jullie ook

en nee ik heb geen lang haar. en ik douche gewoon 1 x per dag.
3 keer per dag is echt raar en het is ook zeker niet natuurlijk.
bang om een beetje weerstand op te bouwen?
Als jeje een keer flink inspant ofzo kun je ook gewoon even met een washandje overal langs. om nou elke keer weer zoveel water te gaan gebruiken
Op je foto's heb je wel lang haar? Verklaart u zich nader, langharig tuig!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_65003383
Als je niet heet douchet, maar tegen het lauw aan, er niet langer onder blijft staan dan nodig is om je af te spoelen en geen zeep, shampoo, douchegel of andere "reinigingsmiddelen" gebruikt, kan douchen niet zo heel veel kwaad.
Maar hoe warmer het water, hoe langer je er onder blijft staan en des te meer zeep etc je gebruikt, hoe vervelender het voor je huid is.

Voor iedere dag je haar wassen geldt overigens hetzelfde... Hoe vaker je je haar wast, hoe vetter het wordt, omdat je met shampoo het natuurlijke vetlaagje weghaalt, waardoor je huid extra vet (talg) gaat aanmaken om dat te compenseren. Waardoor je haar weer vet wordt, waardoor je de neiging krijgt het te wassen, wat je hoofdhuid weer extra stimuleert, en voilá, een vicieuze cirkel...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_65003867
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Pandora73 het volgende:
Als je niet heet douchet, maar tegen het lauw aan, er niet langer onder blijft staan dan nodig is om je af te spoelen en geen zeep, shampoo, douchegel of andere "reinigingsmiddelen" gebruikt, kan douchen niet zo heel veel kwaad.
Maar hoe warmer het water, hoe langer je er onder blijft staan en des te meer zeep etc je gebruikt, hoe vervelender het voor je huid is.

Voor iedere dag je haar wassen geldt overigens hetzelfde... Hoe vaker je je haar wast, hoe vetter het wordt, omdat je met shampoo het natuurlijke vetlaagje weghaalt, waardoor je huid extra vet (talg) gaat aanmaken om dat te compenseren. Waardoor je haar weer vet wordt, waardoor je de neiging krijgt het te wassen, wat je hoofdhuid weer extra stimuleert, en voilá, een vicieuze cirkel...
Is dat over haar wassen serieus zo ?
Ik was mijn haar altijd alleen bij de kapper
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:26:14 #221
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65003987
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik was mijn haar altijd alleen bij de kapper
Je doucht dus met een badmuts op?
pi_65004041
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Nee dat niet?
Maar als je onder de douche staat vind ik dat niet gelijk haar wassen ( = toch meer iets met shampoo enzo )
pi_65004051
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Euh, ja, sorry, is echt zo.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_65004098
Ach ik was me haren wel iedere dag maar me hele lichaam om de dag vaak... Gewoon puur om onder een lekkere warme douch te staan is zo ontspannend.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:29:08 #225
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65004116
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nee dat niet?
Maar als je onder de douche staat vind ik dat niet gelijk haar wassen ( = toch meer iets met shampoo enzo )
Ja eigenlijk wel, maar dat doe ik dan dus wel altijd als douche/in bad ga, dus ik was 1 a 2 keer per week m'n haar.
pi_65004120
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Euh, ja, sorry, is echt zo.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, jij verklaart juist net waarom ik zulk prachtig haar heb
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:30:26 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65004175
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef Rosbief het volgende:

Ik douche iedere dag, maar was mijn haar om de dag. En hou het ook zonder badmuts droog onder de douche.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65004218
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef DoimeN het volgende:

Op je foto's heb je wel lang haar? Verklaart u zich nader, langharig tuig!
als je bril opzet zie je dat eronder meer foto's staan. iets meer recent waar ik geen lang haar heb.
en zo lang was het nou ook weer niet op die ene foto

en waarom is je haar automatisch niet gewassen als het lang is ?
zeg je dat ook tegen alle dames met lang haar die je tegenkomt?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_65004329
Ik vind het toch vreemd, mensen die niet iedere dag douchen. Je ruikt jezelf niet, maar anderen doen dit zeker wel. Ik douche vaak twee keer per dag. 's Ochtends om wakker en fris te worden en 's avonds na het sporten (dus bijna elke dag). Ik ga niet zwetend in mijn bed liggen.

Ik ben echt niet de enige. Was ook met een meisje mee na het uitgaan en we zijn toch eerst allebei gaan douchen voordat we het bed in gingen.

Verklaard meteen waarom al die openbare ruimtes zo stinken. Het is door mensen als de TS.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:37:25 #230
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_65004460
Ik word niet wakker zonder douche, of anders .. En dat is gevaarlijk voor mijn huid dan een teveel aan water. Verder heb ik een aantal collega's die naar 'bed' ruiken de hele dag en dat meurt. En ik lig ook nog eens niet stil en heb een lichte vorm van hyperhydrosis (dat stinkt niet, maar het is wel zweet), dus IK VIND het beter als ik me dagelijks douche en daar gaat het om. Zo en nu een peuk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:38:19 #231
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_65004500
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Anders blijft er gel in mijn haartjes zitten
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_65004507
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het toch vreemd, mensen die niet iedere dag douchen. Je ruikt jezelf niet, maar anderen doen dit zeker wel. Ik douche vaak twee keer per dag. 's Ochtends om wakker en fris te worden en 's avonds na het sporten (dus bijna elke dag). Ik ga niet zwetend in mijn bed liggen.

Ik ben echt niet de enige. Was ook met een meisje mee na het uitgaan en we zijn toch eerst allebei gaan douchen voordat we het bed in gingen.

Verklaard meteen waarom al die openbare ruimtes zo stinken. Het is door mensen als de TS.
Dat heeft niks met hygiëne te maken, dat heet voorspel
pi_65004989
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef iBolt het volgende:
Ach ik was me haren wel iedere dag maar me hele lichaam om de dag vaak... Gewoon puur om onder een lekkere warme douch te staan is zo ontspannend.
Helaas springt de shampoo niet rechtstreeks vanaf je haar het doucheputje in, maar spoelt het wel over je huid, dus ook daar haalt het een deel van je natuurlijke huidvet weg, waardoor je huid kan uitdrogen.

Maar even in het algemeen: hoe dan ook, sommige mensen hebben van zichzelf al een drogere huid, en zullen dus eerder last hebben van de extra uitdroging door veel douchen dan anderen. En de seizoenen kunnen inderdaad ook nog invloed hebben.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_65005291
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Helaas springt de shampoo niet rechtstreeks vanaf je haar het doucheputje in, maar spoelt het wel over je huid, dus ook daar haalt het een deel van je natuurlijke huidvet weg, waardoor je huid kan uitdrogen.
Dat is te voorkomen door ondersteboven over je bad heen te hangen bij het haren wassen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:59:29 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65005340
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef gamepwner het volgende:
wat heb daar toch een hekel aan hé. van die mensen die smetvrees hebben en ELKE dag douchen.
Ten eerste: dat is slecht voor je huid!
Ten tweede: het is niet nodig als je die dag geen inspannende acitiveiten heb gedaan.

4 keer per week douchen is dus ruim voldoende.
Alleen al om wakker te worden is een douche prettig. Verder ben ik graag schoon, dus douche ik dagelijks en als ik tussendoor inspannende dingen doe, door vies weer heb gelopen of in de zomer dan soms nog een keer of drie keer op een dag.

De dag beginnen met een douche samen met Meneer Konijntje is sowieso al heerlijk.
pi_65005412
Ik douche twee keer per dag, zelfs na het uitgaan.

Douchen
Hygiëne

Sommige mensen gaan wél naar buiten weetje, en gaan wél uit. Dan is het niet fijn als je stinkt, niet voor jezelf en niet voor anderen. Toch opvallend dat veel van die world of warcraft-achtige types zo vaak stinken
pi_65005583
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Hagelkaas het volgende:

Douchen
Hygiëne

Sommige mensen gaan wél naar buiten weetje, en gaan wél uit. Dan is het niet fijn als je stinkt, niet voor jezelf en niet voor anderen. Toch opvallend dat veel van die world of warcraft-achtige types zo vaak stinken
Ja want het is of 2 keer per dag douchen òf stinken _!

pi_65005668
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Hagelkaas het volgende:

Douchen
Hygiëne

JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.
pi_65005708
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.
Gewoon niet uitgaan .
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:11:55 #240
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_65005825
quote:

[..]

Douchen na het uitgaan? Na het uitgaan rol ik gelijk mn bed in
Ok stelletje hokboeren
pi_65005841
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Door het verwijderen van de vetlaag op je huid gaat je huid uitdrogen. Gewoonlijk is die vetlaag er om je huid te beschermen.
och ja, de huid wordt ietsje droger daardoor. maar dan nog sterven die kiemcellen niet en masse hoor. anders kwam je zwart de douche uit
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_65005896
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef padlarf het volgende:

[..]

Indd
Douchen komt de volgende middag wel
pi_65005907
quote:

[..]

En dan 's ochtends je bed verschonen?
pi_65005913
quote:

[..]

blegh, hoe ranzig...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:14:57 #245
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_65005958
2x per dag douchen wtf

Ik douche me om de dag als ik niet heb gesport, als ik gesport heb douche ik daarna uiteraard wel.

Conclusie van dit topic wat toch al best lang is:
Sommige mensen douchen 2x per dag, anderen 1x per dag, sommigen om de dag, en anderen 2x per week.

Om eerlijk te zijn zal ik er de #care police voor bellen als iemand 2x per week douched, zolang deze niet stinkt vind ik het niet erg.

Mensen die zeggen dat douchen slecht voor het milieu is total retardness.

Dat water wordt gewoon weer gezuiverd of vangt deze persoon het zelf op ofwat. En tja dat beetje stoken daar gaan we heul niet eerder dood van.

*Waarom zou je meteen na het stappen gaan douchen ? ik zoek dan altijd zo snel mogelijk mijn nest op om vervolgens de dag erna te douchen
Om half 6 onder de douche gaan staan
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_65005964
quote:

[..]

Ja ik, ik zie niet ik waarom wel!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:15:41 #247
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_65005982
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

En dan 's ochtends je bed verschonen?
Nee, meestal niet
Ok stelletje hokboeren
pi_65006025
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Js ik, ik zie niet ik waarom wel!
blegh blegh blegh, met je vieze natte lijf in je bed. Blegh.
pi_65006050
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef draaijer het volgende:

[..]

blegh blegh blegh, met je vieze natte lijf in je bed. Blegh.
Natte lijf?
pi_65006076
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Natte lijf?
Hoe ga je uit dan? Zweet je niet door het stappen / dansen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')