http://letmegooglethatforyou.com/?q=Pebcakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Sgele het volgende:
what de neuk is pebcak?
Barra, je moet 'r gewoon op d'r bek stoempen!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:20 schreef padlarf het volgende:
beetje respect voor je moeder ja
Problem Exists Between Chair And Keyboard.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Sgele het volgende:
what de neuk is pebcak?
Nee, je kan er wel je haar mee wassenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:22 schreef m0m0 het volgende:
Stuur haar ff door naar mij, ik ben bereid haar wel bijles te geven.
Scheelt mij weer googlenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:22 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
http://letmegooglethatforyou.com/?q=Pebcak
En dat is familiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, je kan er wel je haar mee wassen
Nog zo iemand die eigenlijk gewoon een knal met een voorhamer verdiend
eerste wat ik zei was neem email adressen 100% identiek overquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Leg het haar dan nog maar een keer uit. Success
jeweets!quote:
Hoi Miepje Huppelkutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef Katana het volgende:
O vandaar! Dacht al waar blijft die fucking email!
Dat is mn nick die ik gebruik als ik reageer op kinky.nlquote:
Overtypen......jij bent gewoon een heikneuter die zijn moeder niet kan uitleggen hoe een adresboek werkt. Nee, in plaats daarvan gaat deze josti janken op Internet. Wat een goede keuze van je....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
SHES JUST TOOO FUCKING STUPID TO USE THE INTERNET!
echt grrrrrrr nu heeft ze sinds een half jaar email
gewoon gmail accountje voor haar aangemaakt.
en nu is het al de 3de keer dat mailtjes niet goed aankomen omdat ze gewoon het email adres niet goed overtypt.
Maak dan een adressenboek voor haar aan en leg haar uit hoe dat werkt, dat is veel makkelijker dan elke keer een adres tikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerste wat ik zei was neem email adressen 100% identiek over
Ja, het is heel goed van haar dat ze het durft, erg dapper ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:10 schreef dithje het volgende:
Om nu meteen je moeder uit maken voor dom..... ze durft het in ieder geval aan om het internet te gebruiken...das al heel wat.
En, ze is nog creatief ook met het bedenken van mail adressen (of het vervormen er van)....
De meeste "ouderen" van tegenwoordig blijven een heel eind uit de buurt van het internet.....dus, hulde aan je moeder dat ze het probeert!
dat heb ik gedaan.... maar ze luistert gewoon niet!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Maak dan een adressenboek voor haar aan en leg haar uit hoe dat werkt, dat is veel makkelijker dan elke keer een adres tikken.
quote:En wees blij dat je moeder met de tijd meegaat en intresse toont voor het internet. En zowat als het je wat tijd kost om alles uit te leggen, ze doet het tenminste.![]()
Wie weet hoelang dat mens bezig is geweest om jou te leren op een potje te schijten inplaats van in je luier, jankzak.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
Mijn mama zondag:
Kan jij de life & cooking website voor me opzoeken? Ik kan hem niet vinden.
Anos: heb je gezocht op life & cooking?
Mams: Ja, ik heb Life en Koeking ingetypt. Maar toen vroeg de computer bedoelt u soms Life & Cooking.
en toen dacht ik dat kan wel. Toen zei ik ja en vervolgens kreeg ik alleen maar blauwe zinnetjes en geen website.
Anos: Mam. Dat zijn links. Die verwijzen naar sites waar die tekst in voorkomt.
Mams: Neehee!Het was alleen tekst. Geen website, geen plaatjes, niks.
Anos:. Ik mail het je wel even mam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |