Nou ja, niets heeft laten zien.......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:44 schreef 16meter het volgende:
Lekker in Enschede laten die Elia. Tien miljoen voor zo'n overschatte voetballer die nog niets heeft laten zien.
Sorry hoor, maar als dit waar is kun je het toch niet slim noemen? Als een klein kind verstoppertje spelen terwijl je duidelijke afspraken gemaakt hebt met de speler. Deze zaak maakt FC Twente ook maar eens duidelijk dat Ajax voor spelers niet alleen financieel een stapje hoger is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:39 schreef 9christensen het volgende:
Joop doet het gewoon slim, hij gaat echt niet voor minder dan 10 miljoen naar ajax. Twente zal wel gek zijn
Geen arbeid, geen loon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:18 schreef sjimz het volgende:
Helemaal mooi als Elia bij Twente blijft.
Elia ontevreden omdat hij niet weg is en de rest zal ook wel niet zo blij zijn met het salaris wat Elia gaat opstrijken.
2 miljoen![]()
weet jij welke afspraken er zijn gemaakt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als dit waar is kun je het toch niet slim noemen? Als een klein kind verstoppertje spelen terwijl je duidelijke afspraken gemaakt hebt met de speler. Deze zaak maakt FC Twente ook maar eens duidelijk dat Ajax voor spelers niet alleen financieel een stapje hoger is.
Of een transferbedrag dus clausule. Maar dat ontkent Ome Joop uiteraard. Of die salarisverhoging naar 2 miljoen. Een van beiden zal Elia rechtmatig kunnen bewijzen en op papier hebben staan, anders speelt hij het niet zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef 9christensen het volgende:
[..]
weet jij welke afspraken er zijn gemaakt?
dat zou kunnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Of die salarisverhoging naar 2 miljoen. Een van beiden zal Elia rechtmatig kunnen bewijzen en op papier hebben staan, anders speelt hij het niet zo.
hij zal ook wel vertrekken naar hsv ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar ben je wel zo dom als het achtereind van een varken wanneer je een speler houdt voor een salaris van 2 miljoen wat ver boven de best betaalde teamgenoten licht en die speler niet eens meer voor jouw club wil spelen.
Leuk hoor, principes en daadkracht en lekker clubs als Ajax afwijzen; maar je moet er wel beter van worden als Twente zijnde.
En als alleen Ajax hem nu wil en Elia wil perse naar Ajax?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij zal ook wel vertrekken naar hsv ofzo
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef sjimz het volgende:
-off topic-
Joop bindt dan wel in denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En als alleen Ajax hem nu wil en Elia wil perse naar Ajax?
Arbeid in het tweede is ook arbeid.quote:
Dan wachten ze net zo lang tot een mooie buitenlandse club zich meldt. Ze laten hem echt niet naar Ajax gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En als alleen Ajax hem nu wil en Elia wil perse naar Ajax?
Volgens mij was ik vrij duidelijk in de vraagstelling, maar nog een keer. Sowieso heeft de speler in kwestie zelf ook nog wel een wens waar hij wil spelen lijkt me, niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan wachten ze net zo lang tot een mooie buitenlandse club zich meldt. Ze laten hem echt niet naar Ajax gaan.
als ajax het bedrag betaalt wat twente wil hebben en er komen geen andere clubs, zal hij naar ajax mogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij was ik vrij duidelijk in de vraagstelling, maar nog een keer. Sowieso heeft de speler in kwestie zelf ook nog wel een wens waar hij wil spelen lijkt me, niet?
HSV wil hem voor 6 miljoen - maar Elia wil niet meer naar HSV (naar het schijnt allemaal). Ajax biedt momenteel 8 miljoen, zou misschien wel op 10 miljoen kunnen uitkomen en Elia wil dolgraag naar Ajax. FC Twente kan Elia behouden, maar dan zit het met een speler die niet voor Twente wil spelen, en wel een salaris van 2 miljoen krijgt - als de verhalen kloppen.
Wat gaat er dan gebeuren? Wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben de tijd hoor, de transfermarkt is nog lang niet dicht. Dit gedrag typeert Joop, tuurlijk heeft Elia als het er op aankomt zelf ook nog wel wat te zeggen, maar nu nog even niet. Ook voor het opdrijven van de prijs gaat het nu zoals het gaat.
Dat klopt, maar in dat artikel stond dat hij niet meer terugkomt naar de vakantie. Daar komt hij wrs bijzonders snel op terug mocht het zover komenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Arbeid in het tweede is ook arbeid.
Gevalletje Bogarde.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Opdrijven van welke prijs? De concrete interesse bestaat momenteel uit HSV en Ajax. HSV heeft geen geld. Ajax wil niet verder gaan dan 8 miljoen momenteel. En er is de dreiging van of een miljoenencontract of een afgesproken transfersom. Zie je dat echt niet? Of ga je wachten tot de eerste voorronde van de CL, stel je hem daarin op en dan kan je hem ineens wel verkopen aan de Europese top. Oh nee, wacht, dan mag ie niet meer in de CL opgesteld worden.
Leuk hoor, dat dit gedrag Joop typeert. Wat een prachtvent. Als ie zo doorgaat met dit beleid en z'n media-presentatie, zorgt ie er in z'n eentje voor dat alles wat Twente momenteel aan het opbouwen is qua status, imago, prestatie, doorgroeien, totaal geen effect heeft omdat hij alle respect en sympathie voor de club wegneemt met zijn gedrag.
Hij is zo lekker authentiek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk hoor, dat dit gedrag Joop typeert. Wat een prachtvent.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in dat artikel stond dat hij niet meer terugkomt naar de vakantie. Daar komt hij wrs bijzonders snel op terug mocht het zover komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |