Ja maar wat ga je dan aan de fotovakschool doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hooo
Gewoon eerst 4 jaar HBO en dan 2 jaar fotovakschool
He lurken zonder postenquote:
Het vak "fotografie" studeren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wat ga je dan aan de fotovakschool doen?
Fotografische Vormgevingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wat ga je dan aan de fotovakschool doen?
Ja maar dan nog..fotografie of fotografisch vormgevingquote:
scherp... heb je net koffie op?quote:
Dat zegt ze'...fotografische vormgevingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog..fotografie of fotografisch vormgevingdat is mijn vraag..als zij daar serieus naar gekeken heeft weet ze dat.
nee, goed planquote:
Dat ga ik straks ook doen als ik met me fotografie studie klaar ben. Dus over..2 jaar ga ik daar aan beginnen.quote:
En wat voor HBO ga je nu doen dan? En wat weet je allemaal al van fotografiequote:
Fotografische vormgeving is HBO niveau, en daar wil ik wel op blijvenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook doen als ik met me fotografie studie klaar ben. Dus over..2 jaar ga ik daar aan beginnen.
en dan gaan jullie allemaal mij ''fotograferen''quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook doen als ik met me fotografie studie klaar ben. Dus over..2 jaar ga ik daar aan beginnen.
Je brein is te traag!quote:
Keep dreamingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
en dan gaan jullie allemaal mij ''fotograferen''
want tegen die tijd ben ik natuurlijk een beroemde presentator, net als ron brandsteder
Meer beroemd, als kees kankerkachel denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
en dan gaan jullie allemaal mij ''fotograferen''
want tegen die tijd ben ik natuurlijk een beroemde presentator, net als ron brandsteder
Dat weet ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Fotografische vormgeving is HBO niveau, en daar wil ik wel op blijven
Heb je ergens een portfolio online staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |