Jahquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, zitten jullie je hier te vervelen
ik heb geen geluid hieroquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand hier al microsoft songsmith gekocht ??
![]()
![]()
![]()
Leannequote:
Wens haar beterschapquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:45 schreef vamperotica het volgende:
Helaas weer wat minder nieuws van Draculettetje het kuurtje wat ze thuis af mocht maken doet niet wat het moet doen en ze "mag" weer aan een infuus voor iig 5 dagen.
Dat wil jij altijd... behalve als je bij je schoonouders bentquote:
ja, je maakt ons altijd happy als je langs komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef Leanne het volgende:
Hoi Friday12, RUNX en tripack![]()
![]()
![]()
Tri, ik kom hier nog wel redelijk regelmatig hoor. Ik dacht dat jij van fok! gebanned was door je werk ofzo?
Ja maar bij mn schoonouders heb ik wietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat wil jij altijd... behalve als je bij je schoonouders bent
koekje?
Bastogne? is dat lekker?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar bij mn schoonouders heb ik wiet
Ja doe maar.. lekker voor bij de koffie
quote:
ziekenhuis wiet ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar bij mn schoonouders heb ik wiet
Ja doe maar.. lekker voor bij de koffie
quote:
Hoe kom je daar bij?quote:
ik dacht dat je schoonouders dat kreeg, omdat ze ziek was ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Hoe kom je daar bij?
Heb geen grootoudersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat je oma dat kreeg, omdat ze ziek was ofzo![]()
wacht ik sla alweer me zelf
wacht wacht ik bedoelde schoonoudersquote:
quote:
jah dat was bij de klant....ennuh ik werk nu helemaal ff niet... ben op zoek naar nieuw werkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef Leanne het volgende:
Hoi Friday12, RUNX en tripack![]()
![]()
![]()
Tri, ik kom hier nog wel redelijk regelmatig hoor. Ik dacht dat jij van fok! gebanned was door je werk ofzo?
nee, das de dove; wie niet horen wil, moet maar voelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:02 schreef Runx het volgende:
[..]
wacht wacht ik bedoelde schoonouders
fak de blinde wordt ook altijd in elkaar geslagen hé
ohh je bedoeld mij collega hans, ja die is een beetje doofquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, das de dove; wie niet horen wil, moet maar voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |