Nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, hier: [RLS SC #088] Met een gerecyclede OP
Vonne, kom jij mij opwarmen?quote:
En neem je dan Nosh mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef Nosh het volgende:
Nietus...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, hier: [RLS SC #088] Met een gerecyclede OP
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hehe![]()
lapo?
ik open geen nieuwe![]()
Owwww, ik dacht dat je al te veel tampons met vodka in je bibs had gestopt en dronken was met je rooie neus.quote:
They are just kicking in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht dat je al te veel tampons met vodka in je bibs had gestopt en dronken was met je rooie neus.
Heb je dan ook een nietje door je navel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg, stel dat ik in een blad kom hè, met een interview, gaan jullie wel allemaal kopen hè?!
Hè?!
HÈ!!
Dus als ik er met een reclamecampagne had ingestaan voor kekke rollators had je het niet gekocht?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef Nosh het volgende:
Interviews zijn nét het ding waarvoor ik bladen koop, yvonne. Interviews en reportáges.
Tuuluk, maar vertel eens wat meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg, stel dat ik in een blad kom hè, met een interview, gaan jullie wel allemaal kopen hè?!
Hè?!
HÈ!!
Ik wacht wel tot iemand het scant. Mag dat ook? Ik zal het dan wél lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Hè?!
HÈ!!
Er zijn idd van de week foto's gemaakt jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je dan ook een nietje door je navel?
Tuurlijk koop ik dat en dan laat ik dat heel trots aan iedereen zien en zeg ik dat ik jou ken. In levende lijve!
Precies. Een dergelijk interview hoor je op fok te lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot iemand het scant. Mag dat ook? Ik zal het dan wél lezen.
Ik ben veel te afgestompt om nog beinvloed te kunnen worden door reclame of blonde, behepte vrouwen of een combinatie van die twee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ik er met een reclamecampagne had ingestaan voor kekke rollators had je het niet gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |