abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65400540
voor de naschoolse opvang is 't inderdaad vaak wel nodig om het tijdig geregeld te hebben. hier moest je rekenen op een wachttijd daarvoor van 2 jaar! we waren daar dan ook te voor bij Piet. meteen Anna ook maar ingeschreven, en die heeft nu wel op tijd een plek daar. nu maar hopen dat ze zich daar ook een beetje kan aanpassen; het is daar een stuk drukker dan bij 't kdv heb ik de indruk, en dat drukke gedoe van andere kinderen is precies waar ze niet van houdt... naja, we zullen zien. ze moet er maar een beetje in'groeien'. en ik heb de begeleidsters daar al een beetje ingeseind haar goed in de gaten te houden.
pi_65400602
oja en YPPY, wat leuk dat je zo'n 'dagboek' bijhoudt. een half jaartje is nog wel in te lopen. ik moet nog meer dan de helft van alle foto's bestellen dan wel inplakken....
  zondag 25 januari 2009 @ 22:08:43 #203
1762 YPPY
Yppiaans
pi_65400951
De nso is gelukkig wel in hetzelfde gebouw als het kdv (als het die school wordt), dat is bekend. Ze gebruiken ook dezelfde in/uitgang en speelplaats. Ik vind het wel jammer dat het moet, maar om 15 uur ophalen gaan we niet redden. En als het met het ouderschapsverlof lukt, hoeft ze niet naar de vso, en is het 'maar' twee dagen.

Van dat half jaar heb ik gelukkig wel veel aantekeningen, dus goed te doen. De foto's zijn bij t/m d'r 2e verjaardag. Dat boek kwam vorige week binnen. Nu nog een half jaar dus. Het wordt wel steeds makkelijker, nu ik gewend raak aan de software. Met twee kinderen is zoiets helemaal veel werk...
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 26 januari 2009 @ 14:02:55 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_65418606
Yppy, Ive staat al sinds zijn 2e verjaardag ingeschreven op school en de bso. Bso heeft een wachtlijst, ik moet duimen dat hij plaats heeft als hij naar school gaat. Bij ons is de bso in het zelfde gebouw als het kdv (en de leidsters wisselen wel eens, dus die kent hij ook al). Dat vind ik wel erg fijn. Maar gelukkig duurt het nog een tijd voordat hij daar naar toe moet!

Ik heb het idee dat Ive nu wel echt begint te wennen aan de nieuwe situatie. De afgelopen dagen is hij niet jaloers meer geweest.
  maandag 26 januari 2009 @ 14:08:18 #205
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65418807
Saskia heb ik destijds met 2,5 ingeschreven voor de basisschool

BSO is hier echt voor bepaalde dagen een mega-wachtlijst (de dinsdag en donderdag voornamelijk)

Tijn is vanmorgen weer naar de psz geweest.. hij wilde graag naar binnen, ging lekker spelen.. mama kreeg een kus en werd gedag gezwaaid... Toen ik echt wegging keek hij nog even beteuterd, maar juf ging met hem verder spelen en de rest van de tijd heeft hij lekker meegedaan
En hij was blij dat ie me weer zag om 11.15

Alleen werd hij nu na een krap uurtje slapen al weer wakker Straks nog maar ff proberen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:27:28 #206
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65421475
Hier gaan we volgende week dinsdag voor het echie naar de peuterspeelzaal. Ik ben erg benieuwd het oefenen ging prima maar ja dan zit mama nog om het hoekje in de koffiekamer waar je af en toe om het hoekje kan neuzen.
  maandag 26 januari 2009 @ 21:10:18 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65434103
Wat leuk ET, dat Tijn genoten heeft!

En Ive doet het zo goed als grote broer, leuk zeg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 26 januari 2009 @ 21:29:30 #208
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65435034
Wat stoer, al die kindjes die naar de psz gaan

Voor Finn zijn we ook al in november op school wezen kijken, YPPY, dus ik vind je ook niet absurd vroeg. BSO moeten we nog hem nog voor opgeven, dat is er met Isis en de verhuizing even bij in geschoten, maar moeten we wel snel gaan doen.

Finn was trouwens ziek gisteren. Hij werd zaterdagavond laat wakker met dik 39 graden koorts en heeft gister de hele dag afwisselend geslapen en tegen één van ons aan gehangen. Hij heeft niet gespuugd ofzo, maar wilde wel echt niks eten. Vannacht heeft ie bij mij gelegen zodat papa in Finn's bed even een nachtje bij kon tanken (ik word veel minder snel wakker van Finn's gewoel en gedraai) en vanochtend was ie alweer een heel stuk minder warm. Tussen de middag heft ie nog wel heel lang geslapen (zowat 3 uur), maar verder was ie weer helemaal opgeknapt. Morgen dus maar weer gewoon naar de creche, want we moeten met Isis naar het ziekenhuis.

Oja, we hebben nu een hekje in z'n slaapkamerdeuropening gemonteerd, want hij kwam de afgelopen maanden telkens bij ons liggen. Doordat ik een ster ben in door alles heenslapen en doordat nogal een slaaptekort had, was het lastig om hem consequent terug te sturen. Nu dus maar een hekje. Dat zal wel een weekje doorbijten worden, maar hopelijk heeft ie daarna door dat ie 's nachts toch echt in z'n eigen bed thuishoort.
pi_65445196
Niet dat ik hier dageljiks/wekelijks/maandelijks kom, maar ik kom alvast ff uitzwaaien. Mijn klein manneke is bijna een echte kleuter en gaat dit topic dus ook verlaten.
Dus ik alvast.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:21:52 #210
4177 Jojogirl
pi_65445620
Doei spooky en Jordy

Nacht 1 met hekje is prima verlopen, hij heeft gewoon de hele nacht doorgeslapen, zonder een poging om te komen buurten bij ons. Voor het eerst in maanden geloof ik
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:28:05 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65445753
Doei doei Jordy hopelijk krijgen we nog een fotospammetje.

Jojo, ook al een ziek kind. Hier dito. Ook koorts en slap en alleen maar willen slapen.
Hoe vindt Finn zijn zus? Is hij lief met haar?
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:30:42 #212
190853 RockabeIIa
pi_65445813
Brent heeft trouwens 1 of andere vlekjesziekte ofzo. Hij is helemaal rood.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:16:19 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65448819
dag jordy! veel plezier op school al

waar heeft brent nogmeer last van rockabella? ik las het ineens, koorts en slap. beterschap iig!

Ik vind die sprongetjes na ziek-zijn altijd zo leuk! omdat je ze niet verwacht zegmaar. max is ineens een puzzlewonder en fan ervan! zo leuk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:49:14 #214
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65449878
Rocka... roodvonk heerst... heb ik ergens gelezen. Beterschap in elk geval.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:04:14 #215
190853 RockabeIIa
pi_65452145
Heb gebeld met de huisarts en die denkt dat het 6e ziekte is. Paar daagjes en dan moet het over zijn
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:41:06 #216
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65453401
Het is ook wel een kwakkeltijd zo, dit seizoen! Dat het voorjaar maar eens flink doorbreekt, dat doet de peuters vast goed!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:45:09 #217
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65453584
Dat zou wel fijn zijn.... lente... ik stem ook voor.

Rocka, beterschap dan, hopelijk is het inderdaad de 6e en knapt ie snel op.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:40:06 #218
4177 Jojogirl
pi_65471320
Beterschap Brent!

En hier dachten we dat Finn weer beter was, maar niet dus. Gisteren was ie alweer koortsvrij, niet meer moe en had ie praatjes voor tien, maar vandaag op het kdv was ie toch wel weer wat hangerig geweest. En vanavond viel ie dus voor het eten al in slaap en was ie ook weer erg warm en hoesterig. Morgen dus maar weer een dagje thuishouden denk ik.
Met Isis is Finn erg lief, hij wil graag helpen en kusjes geven. Heel af en toe is ie wel jaloers en probeert ie te meppen of iets anders gemeens te doen, maar dat is maar zelden, meestal is ie gewoon schattig.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:51:00 #219
190853 RockabeIIa
pi_65471763
Leuk Jojo! Ik ga es effe kijken in je foto's.

edit: yeps, dat is weer helemaal de moeite waard. Die 2 knurpsen op de bank. *smelt* En de oortjes hebben ze hetzelfde. Van paps of niet?
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:43:40 #220
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65480892
Dean, welkom hier! Fijne dag vandaag Vivi.
Lekker douchen!
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:13:23 #221
4177 Jojogirl
pi_65481407
Welkom Dean

Ja, we hebben een leuk setje Maar diezelfde oortjes zie ik niet zo eigenlijk Finn heeft papa's flappers en Isis heeft vrij bescheiden, platte oortjes.
Finn is trouwens nu weer echt ziek. Was wakker, maar ligt nu alweer te maffen en had 39+ koorts vanochtend Verder geen vlekje of wat te bekennen, dus wat het nou is
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:49:40 #222
4177 Jojogirl
pi_65497537
Inschrijven bij de BSO doen ze hier kennelijk pas vanaf 3 jaar? Raar, heb nog nooit eerder gehoord van iemand dat dat ergens zo ging.
pi_65505574
Wat fijn dat Ive het zo goed doet met Fee.

Dag Jordy!

Hoe gaat het met Brent en de 6e ziekte?

Vervelend dat Finn toch weer ziek was. Maar wel goed dat het zo gaat met Isis.
Vreemd dat bso inschrijven pas vanaf 3 jaar is. Is er dan geen wachtlijst of is de wachtlijst juist zo ontzettend lang?

Welkom Dean. Vivi, heb je al foto's van Dean en een taart?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_65518863
Over foto's gesproken, tijd voor fotospam! .

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65519288
Kon je niet foto's zoeken waarbij d'r haar wel netjes zit?

o nee, die bestaan niet
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')