abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:30:52 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_65047958
Rocka

Ik vind zieke kindjes zo sneu he. fijn dat jetske weer beterig lijkt
Hoe is het nu met julius renzell?

Wat doe je met een 3 jarige die tijd probeert te rekken om niet te slapen..
voorbeeldjes * insert gezicht zie fototopic.., en opmerkingen.. ik ben mijn oortjes kwijt, die zijn weg gevlogen en zonder kan ik niet slapen.. of.. ik was een beetje verdrietig, want mamakikkie heeft pietjes in de neus.. of.. met pyama over het gezicht getrokken, ik kan niks ziet dus ik weet niet meer de weg in arwens huisje.. en ga zo nog maar even door..
Ik moet soms echt lachen om hoe ze het brengt .. en sja dan wort het toch altijd later.. nou maken die 10 minuten neit uit opzich maar uhm.. wat doe je er nou tegen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_65049670
renzell sterkte, lijkt me niet leuk hoor zo je kind zien pijn hebben.

sjak wat een peuter. gelukig gaat het wat beter.

evenstar ik weet niet wat ik zou doen maar denk het spelletje mee spelen van 'oh ik heb je oren gevangen, kijk nu kun je weer slapen'. misschien dat ik op het moment zelf zoiets heb van negeren. wel een mooi meisje heb je hoor.

potje wat is dat? en de wc is alleen voor mama en oma toch?
hier gaat het van schone luier aan de billen zegt mevrouw zelf. ik krijg haar totaal niet geboeit voor het potje of de wc.

de laatste dagen word ze 's avonds wakker en is het gillen en niks is goed. ze wil zelfs geen rozijntjes of koekje of danoontje, dus vragen we dat maar standaard dan weten we dat ze met rust gelaten wil worden en dat ze in een bui zit wat een 10min. duurt.
mama van 3 kids!
  donderdag 15 januari 2009 @ 06:51:55 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_65058483
heeeeel consequent zijn evenstar...waarbij wij altijd wel een beeeetje meeveren, het hoort er ook een beetje bij ten slotte, maar als het wat ons betreft over is en klaar, dan houden we ons daar ook aan en dat weten ze hier
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:09:20 #54
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65058876
Renzell, heb je gisteravond van mij nog een smsje ontvangen[/sub[sub]]?, wat fijn om te lezen dat het toch wel wat beter gaat . Ik hoop jullie misschien niog even te zien vandaag? En anders bellen we even hè.
pi_65059134
Sara is gelukkig weer opgeknapt, is vandaag ook weer naar het kdv. Maar man o man, wat heeft ze ineens een peuterpubertijd-tijd. Vreselijk, grote monden, gilpartijen, echt, ik herken mijn eigen kind soms niet meer..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65059199
Oh, wat lastig Fuente...niet leuk he? Ik weet soms niet wat eraan te doen hoor. Ze zijn soms zo opvliegerig.

Evenstar, Arwen heeft dan precies hetzelfde als onze meiden (alleen andere smoezen)...op een gegeven moment gaan wij wel streng ermee om, omdat het anders steeds later wordt dat ze in bed liggen. Wat bij ons heel goed werkt is echt een ritueel wat je strak volhoudt, dus dat ze precies weten wat er komt. Dan kun je zeggen, als ze met iets anders komen, 'maar...we zouden nu nog 1 liedje zingen en dan naar??? BED !' en dan laat ik hen de zin afmaken. Dat helpt heel goed, op de een of andere manier.

Zo moet Emma altijd eerst zalf overal gesmeerd krijgen (want eczeem en droge huid), daarna pyjama aan, tandjes poetsen, daarna gezellig op de stoel samen zitten, eventjes kletsen over de dag, een paar liedjes zingen (precies 3, dan weten ze hoe 't gaat ) of nog 1 boekje erbij soms, als ze erg lief hebben opgeruimd bijvoorbeeld, en daarna gaat ze zelf in bed klimmen (nog een heel ritueeltje van: oeh, hoe snel ga jij nu in bed klimmen?? en dan tellen, want anders doet ze het echt op haar slome japies...), en ga ik bij de deur zwaaien, handkusjes geven en zeggen dat ik van haar houd (dat moet ik ook echt niet vergeten, want wat ik ook vergeet, daar denkt zij wel aan!)
Daarna 'Oogjes dicht, snaveltje....' ' TOE!' zegt Emma dan.

Tot zover ons (best uitgebreide ) ritueel. Kan ook best wel even in beslag nemen maar 't is meestal wel heel gezellig.

Oh ja, wat Emma's smoes elke keer is als ze nog niet wil slapen: 'IK MOET PLASSSEN MAMA!!!!' En dan heeft ze net op de WC geplast. Zet je haar op de wc, plast ze helemaal niet. Zeg je dat het niet mag omdat ze net geplast heeft (luier weer helemaal uit etc., en je moet nog een kind naar bed brengen) dan gaat ze krijsen... Lastig!

[ Bericht 82% gewijzigd door Suzanna op 15-01-2009 08:41:17 ]
pi_65059203
Hoe is het trouwens met Julius?
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:16:47 #58
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_65061429
Ach gossie, Jetje! Sterkte!

Hier ook nog niet oké. We gaan zo naar het ziekenhuis voor een check en eventueel een foto. Het duurt me te lang nu en het verschil ten opzichte van gisteravond vind ik te klein. Bah bah!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 januari 2009 @ 10:22:07 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65061586
Sterkte en beterschap voor Juul
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:22:21 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65061592
Hmmm, dat vermoedde ik al, renzell, dat het toch ziekenhuis zou worden. Ik duim dat ze hem nu (zonder te veel gedoe voor hem) vlug van die pijn kunnen afhelpen. Goed dat je gaat!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65061595
Oh bah wat vervelend en zielig en naar Renzell. Sterkte met alles! en een voor Julius...
pi_65061945
renzell sterkte
mama van 3 kids!
pi_65062228
Renz, sterkte allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65062455
Oh en Jet gelukkig weer wat beter en trek in chocolade

Suzanna, leuke verhalen van je dametjes
pi_65062481
mijn peuter heeft net haar eerste koprol gemaakt vanaf de eetkamertafel.
ik heb haar al 3 keer eraf gehaald en 1000keer gezegd dat ze er niet op mocht klimmen.
nu stond de box duplo erop maar mevrouw deed het toch de bak schoof eraf en mevrouw koprolde zo er mee erahteraan.
daar lag ze plat op haar rug op de grond huilend natuurlijk van de schrik. nu is ze weer aan het spelen en mama onder de snotterbellen.
nu heeft ze de box op de bank gezet. grrrrrr en wil ze erin klimmen. wel haar hoofd eerst
mama van 3 kids!
pi_65062721
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef Popples het volgende:
mijn peuter heeft net haar eerste koprol gemaakt vanaf de eetkamertafel.
ik heb haar al 3 keer eraf gehaald en 1000keer gezegd dat ze er niet op mocht klimmen.
nu stond de box duplo erop maar mevrouw deed het toch de bak schoof eraf en mevrouw koprolde zo er mee erahteraan.
daar lag ze plat op haar rug op de grond huilend natuurlijk van de schrik. nu is ze weer aan het spelen en mama onder de snotterbellen.
nu heeft ze de box op de bank gezet. grrrrrr en wil ze erin klimmen. wel haar hoofd eerst
is al gebeurt
mama van 3 kids!
pi_65067578
Renzel sterkte met Julius
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:22:42 #68
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65067865
Oke, Lotte sluit zich aan bij de rest, voor het eerst in haar leven heeft ze overgegeven.
Wel zielig hoor.
Vandaag houden we dus maar een bankhangdagje. Met wat filmpjes enzo.
Nu ligt ze even te slapen in har eigen bed.
Kan mama even alles kleingsetjes die vanmorgen vies zijn geworden wassen... (en mama's kleren)
zieke kindjes zijn erg zielig.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:35:25 #69
105888 renzell
pi_65070696
Nou, wij hebben de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten. Er zijn foto's gemaakt, maar er is niets gevonden. Ze weten niet wat het nu is. Zondagsarmpje in ieder geval tóch niet. Vanmiddag moeten we naar de kinderfysio. Heel onhandig allemaal, zo vlak voor onze reis. Juul had erg veel pijn tijdens het maken van de foto's. Heel zielig! Verder hield hij zich heel kranig, vond ik. Hij was heel erg bang, maar heeft zich er tóch overheen gezet. Knap!
Nou, het komt wel allemaal lekker samen zo zeg. Over 4 dagen op reis, vandaag de laatste dag op het kinderdagverblijf... We zouden vanochtend lekker kneuterig cadeautjes gaan knutselen. Nu heb ik even snel iets bij de bakker gehaald, feestspulletjes (ballonnen, confetti, toeters, hoedjes ed) gekocht en dat samen in een mandje geflikkerd. Gelukkig was Juul er niet minder blij mee. Mijn lieve trotse bijna-kleuter met kroon, chocoladesnoet, véél te kleine pyamajas nog aan die mocht niet uit vanwege de pijn en een lam armpje.

[ Bericht 14% gewijzigd door renzell op 15-01-2009 14:40:54 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:37:56 #70
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65070800
Vervelend zo Renzell. Misschien hebben idd de spieren en het bot een aardige klap gehad en kan de fysio wat doen, succes!
pi_65070801
Naar is dat Renz
Zou het ook niet 'gewoon' gekneusd kunnen zijn door al het gedoe?
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:40:03 #72
105888 renzell
pi_65070905
Ja, misschien. Dat gaat de kinderfysio vanmiddag dus bekijken. Verder valt er gewoon niets over te zeggen. Aan de ene kant heel fijn natuurlijk, dat het geen botbreuk is, maar ook wel vervelend dat we nu echt geen idee hebben.
pi_65070934
Renzel daar word je niet vrolijk van nee. voor jullie alle 3
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:41:57 #74
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65070989
Ach wat sneu voor Julius, renzell en balen dat ze niet weten wat het is. Sterkte ermee.

Popples, wat een stuntpilootje heb je.

Beterschap voor Lotte, ik80.
pi_65071984
Ach Renzel wat sneu zeg, voor Juul!

Het kvd belde net, Sara is weer niet lekker (gisteren was ze nog thuis en ging het top, dus vandaag weer naar het kdv). Ze heeft 39.8, manlief haalt haar nu zo op vanuit zijn werk ik kan even geen kant op vandaag, Merel huilt vreselijk veel vandaag en wandelen was vanmorgen geen succes, kdv zit nog wel een eindje verderop en geen auto, want manlief heeft die mee
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')